ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בואי ואזיין אותך אהובתי

כותב עלי, עלינו ועליהם.
לפני שנתיים. 9 במאי 2021 בשעה 7:25

מי שביקר בקיטקט בברלין מכיר את הגלריות מעל רחבת הריקודים המרכזית. נזכר בנו עולים במדרגות ובתוך כל המוסיקה שומעים גניחות ודפיקות חזקות.

מגיעים למעלה והם המזדיינים היחידים שם. חושך של מועדון, היא על הספסל רגליים בפישוק גדול מעלה והוא נעוץ בה וקודח. את הפנים שלהם לא רואים והוא נכנס ויוצא באגרסיביות ובמעין אמוק מדליק לגמריי. כמו חיה, דפיקות מהירות וחזקות מאוד. היא נדפקת, נשברת, נאנקת מתחתיו ומסביבם כמה זוגות וגברים שמאוננים בעמידה.

את ברלין עשיתי לא מעט פעמים בחיי אבל הסיטואציה הזו נשארה לי בראש עד שיבוא רגע בו אהיה הוא, ואז אזכר שוב ובתוך כל הממריצים אשבור אותה.

יוצאים למסיבה. הסין אתיקס המעולה. התגעגענו המון לליין הברלינאי בישראל (סטייטמנט באחריות). נכנסים פנימה המון עור ולטקס ויפות בדסמיות חשופות מאופרות בעדינות גסה. גברים בשחור ופירסינג וקעקועים והכל מלא צבעים.

המוסיקה טובה וקודחת. לזכור לא להגזים עם המשככים. אז קצת אלכוהול, קצת מזה וגם קצת מזה. הזמנו אותם להצטרף אלינו ורציתי אותה. היא יפה, הייתי חם על הפירסינג שלה והפתיחות המינית שלה. נכנסים לקצר לחדר המשחקים מתחרמנים ומחליטים לסוע אליהם.

התמונה הבאה שיש לי בראש היא שהזין שלי עובר מהפה שלה לשלך עוד ועוד ויכולתי לגמור עוד טיפה, אבל כבר שנים שאני יודע למשוך עד שזה נפתח שוב ואז יש לי עוד זמן להמשיך לעבוד. אני והוא באים אליכן נכנסים ויוצאים. ואת תחתיי לוקחת ת יונק ומשחררת הכל ביללה שאני מכיר ואוהב כל כך.

ואז מחליט לגמור ורוצה אותה. מושך אותה שתמצוץ, שתכין אותו. מפסיק ומרים אותה שתביט בי. לוחש לה ״מת לזיין אותך״, היא רוצה ומוכנה שוב, מגישה לי קונדום, לובש אותו ויושבת עליי. אבל לא, אני מבין כבר מה הולך לקרות והזיכרון מברלין עולה. 

משכיב אותה על הגב מפשקת, כפות רגליים למעלה, כולה פתוחה ואז נכנס האמוק הזה וכל הממריצים והמשככים נדלקים והחיה שבי מתעוררת. הדפיקות נשמעות ברורות חדות וחזקות. היא מרטיבה עוד ועוד. תופס לה בצוואר ובשער הצהוב העבה והיפה שלה וככה חיה, חזק אגרסיבי ומוחלט עד שנאנק וגומר. כמה טוב שזה היה. 

נגמר הלילה ורגע לפני שהלכנו משם, הוא שראה דבר או שניים בחייו המיניים אמר ״אתה לא מבין כמה אתה חיה״. אז אני לגמריי מוכן וברלין תכף נפתחת וניסע ואני יעלה איתך לגלריה של הקיטקט. 

Synt​(נשלטת) - יאמי
לפני שנתיים
Runs Deep{מיםשקטים} - לגמריי טעים הבשר הזה
לפני שנתיים
מיםשקטים{Runs Deep} - לגמרי חיה. כמה כיף שאתה שלי ;)
לפני שנתיים
Runs Deep{מיםשקטים} - חיה רעבה.. עדיין
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י