אני חושבת שמישהי היום ניצלה רק כי הבת שלי הייתה איתי...
מאתמול אני בתיזוזים וטירטורים, עם קופת חולים לאומית פשוט אנשים בלי שכל יושבים שם, לא סתם עזבתי את הקופה הזאת!
אני צריכה איזה מסמך רפואי פונה למוקד, הרבה זמן עד שטרחו לענות, ובסוף כשהועילו לענות קיבלתי תשובה,את צריכה לפנות לסניף שהיית בו, פונה לשם כמובן למה שיענו יישר? פקידה אומרת לי את צריכה לפנות לקשרי לקוחות והם פועלים מ1 בצהריים עד 3 ( אין ספק עובדים "קשה") כמובן ששם עד שענו לקח זמן, ואז אומרים לי לא, במרפאה שהיית אמורים לעזור לך תלכי לשם, אני כבר מתחילה להתעצבן מה לשם? הפנו אותי אליכם, והיא מתעקשת... אמרתי תקשיבי לי, ותקשיבי טוב, אני בקושי הולכת ועם כאבים וממש לא אתחיל לתזז עכשיו, וחוץ מיזה שסגור כבר ואני חייבת את המסמך דחוף, מה אני אשמה שחסרות שכל יושב יושבות אצלכם בקופה מהבוקר 20 טלפונים כבר ומעבירים מאחד לשני, אחרי דין ודברים, אמרה סבבה תשלחי עכשיו פקס דחוף עם הפרטים יחזרו אליך ותקבלי את המסמך, מהר יצאתי לחפש פקס ושלחתי, התקשרו ב3 וחמישה באה לענות ניתקו חוזרת 10 פעמים אולי אין קול ואין עונה, בערב הודעה תיגשי לסניף להסדר תשלום (10 שקלים, סאמק לא יכולת לבקש בטלפון בשיחה הראשונית?) מגיעה לסניף עזבו שמעל חצי שעה המתנה, 3 פקידות אנשים מחכים והן בשלהן, נחת רוח אלוהים ישמור.
סבבה הגיע תורי משלמת עכשיו אומרת לי יישלח לך למייל עד 21 יום המתנה, אני מה???
אני צריכה דחוף מה ימי המתנה?
מה נסגר איתכם???
תתקשרי לקשרי לקוחות אחרי 1 תראי אם יכולים לעזור לך?
אני תקשיבי יש לי ועדה היום הצהריים חייבת את המסמכים, והיא בשלה 👿👿👿
זאת פקידה כשעוד הייתי שם, תמיד ענתה והתייחסה לא יפה, לא בוררים אנשים שעובדים מול אנשים??? תת אנושיות, אני מאוד מקווה שישלחו לי סקר על השרות אפס אחד גדול יקבלו ממני!!!
בקיצור מזלה שהבת שלי הייתה איתי כי הייתי הופכת לה את המשרד שם על החוסר יעילות שלה.
לפני 4 שנים. 8 בספטמבר 2020 בשעה 6:53