לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחדרי ליבי...

"אל תתן לבעיות לדחוף אותך, תן לחלומות להוביל אותך.
כשאתה לא מוצא את הדרך, סלול אחת משלך"




כותבת מה שנמצא אצלי בלב או בדימיון, אפשר לאהוב ולהתחבר ואפשר שלא, מבקשת לכבד.
לפני 3 שנים. 23 בנובמבר 2020 בשעה 9:14

מי אתם האנשים שיושבים בוועדות של ביטוח לאומי? אתם כל כך רגילים לרמאים ושחקנים שלא מאמינים כבר לכלום? שעד שמגיע מישהו שבאמת סובל ולא מתפקד ואתם מזלזלים בו, מעוותים את דבריו, נראה לכם שבאמת כיף לי להיות מעל שנה במיטה עם כאבים משתקים? נראה לכם שכיף לי שנה לא לקבל משכורת? נראה לכם שכיף לי שהילדים שלי רואים את אמא שלהם בוכה מכאבים? עומדים חסרי אונים ולפעמים בוכים איתי גם, נראה לכם שכיף לי שההורים שלי צריכים לטפל בי ובילדים שלי? נראה לכם שבשביל הכיף שלי עושה זריקות אפידורליות בגב? נראה לכם כיף לי שהבת שלי צריכה לעזור לי במקלחת כי יש ימים שלא יכולה לבד, נראה לכם שכיף לי להיות תחת השפעת תרופות כל הזמן, שגורמים לי לבלבול ושכחה? נראה לכם שרופא תעסוקתי פסל אותי לחזור לעבודה בגלל החיוך היפה שלי? אבל לא מבחינתכם אני בסדר, לא נפגעה לי הפרנסה, אתם צודקים 0 ש"ח משכורת זה המון כסף, אז נכון טעיתי במקום לקחת ימי מחלה פדיתי ימי חופש כדי שיהיה לי מה לתת לילדים שלי לאכול, ושהלכתי לרופאים נתנו כדורים ואמרו אין לך כלום אז כבר לא הלכתי, שתיתי משככי כאבים וסבלתי בשקט עד שלא יכולתי לסבול כבר יותר, לאט לאט הפחתתי בשעות העבודה עד לא יכולתי בכלל כבר לעבוד, גם כשהלכתי ועשיתי CT אמרתם הכל תקין לא יודעים מה את רוצה, רק כשרופא במיון (שהגעתי לשם בגלל הפריצת דיסק והשלכותיה) הכריח שיעשו לי MRI ויצא פריצות דיסק, ולא אחת כמה, הרופא האמין שלא בוכה סתם מכאבים.
מעל שנה כבר עם משככי כאבים שלא עוזרים בכלל, ויש ימים שהכאבים עברו את העוצמה של צירים שהיו לי בלידה, אבל מבחינתכם הכל בסדר איתי, אני עושה הצגות, הרי לא יכולתם לבדוק אותי מהכאבים שהיו לי בוועדה, יצאתי עם התקף אסטמה משם בגלל הכאב בחילות וכאב ראש , אתם כל כך אטומים שכשעומד מולכם בן אדם שבאמת סובל אתם מתעלמים ממנו ומהכאב שלו, ואומרים הכל בסדר.
לא מאחלת לשונאים שלי או לאיש עלי אדמות, את הכאבים שיש לי, או את תחושת ההשפלה שגרמתם לי.
ומקווה בשבילכם שמעולם לא תהיו במקומי או במקום אנשים כמוני, שכל חטאם היה שלא יודעים לשחק ולעשות הצגות, ומנסים להתעלות על עצמם לחשוק שיניים ולנסות לתפקד עד שכבר לא יכולים יותר ונשברים, אבל אז זה מאוחר מדיי אף אחד לא מאמין להם..

א ב ג​(שולט) - והמסכנה...לא ללכת לוועדות האלו לבד...מדינת קומבינות אנחנו...רק עם עורך דין
לפני 3 שנים
טל75 - מי אמר שהלכתי לבד? הייתי עם עו"ד בשתי הועדות, הראשונה שדחו ועכשיו הערעור שגם דחו מבחינתם אני בסדר.
לפני 3 שנים
א ב ג​(שולט) - באסה
לפני 3 שנים
Seductive Promises - כן, זה בדיוק מה שנראה להם.
הועדות האלו נועדו כדי להתיש ולא כדי לתמוך.
אחרת מספיק היה להגיש מסמכים ותו לא כדי לקבל את מה שמגיע לך.
אין באמת תקציבים כדי לתמוך את כל מי שצריך אז מטרטרים את כולם, כדי שרק החזקים ישרדו ואולי יקבלו קצת טפטופים של כסף.

במשפחתי לצערי יש מישהי שלא הצליחה והפסיקו לה את הקצבה (כי הרי, היי - סיימת עם ההקרנות. עכשיו רק נשארו לך 10 שנים של טיפולים בעלות מטורפת ואת יכולה לקפוץ לך בעליצות לעבודה כשאת מקיאה כל היום וחלשה מכדי לנשום)

מחבק חזק ומאחל שתהיי מהשורדים.
לפני 3 שנים
טל75 - רופא תעסוקתי פסל לי לחזור לעבודה, ומבחינתם יכולה לחזור.
לפני 3 שנים
גברי באלילה​(אחר) - תפני לתוכנית יהיה בסדר של גלצ...משום מה הם מתיישרים מהר מאוד לאחר הפרסום
לפני 3 שנים
N I KI​(אחר) - ממש עצוב...
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י