צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחדרי ליבי...

"אל תתן לבעיות לדחוף אותך, תן לחלומות להוביל אותך.
כשאתה לא מוצא את הדרך, סלול אחת משלך"




כותבת מה שנמצא אצלי בלב או בדימיון, אפשר לאהוב ולהתחבר ואפשר שלא, מבקשת לכבד.
לפני שנתיים. 28 ביוני 2021 בשעה 15:27

מעולם לא אמרתי ליד הילדים שלי, וגם לא אומר לעולם, (ההיפך תמיד חיפתי עליו, אבל לא עוד...)כי בכל זאת זה אבא שלהם, אבל צועקת פה, הגרוש שלי הוא חרא של אבא!!!

הבת הגדולה שלי, מחר מקבלת תעודת סיום י"ב, ואבא שלה אמר לה, שהוא לא רוצה לבוא לטקס, או לשום מסיבת סיום שלה, שתצלם לו תמונה, הוא מסתפק בזה... איזה הורה לא מתרגש ורוצה לראות את הילד שלו מסיים תיכון?

אני רק מהמחשבה דומעת...

הלוואי ויכולתי להיות שם איתה, (בגלל המצב הבריאותי הלא פשוט שלי נאלצת להישאר במיטה) כל כך הרבה הייתי נותנת לזה, וכדי שלא תהיה לבד או תצא דופן, ההורים שלי ואחותי אם נצליח להשיג לה גם כרטיס ילוו אותה וכמובן שיצלמו ויעבירו לי הכל בלייב... 

האבסורד זה שיש נשים שעושות דווקא לגברים עם הילדים, אני בדיוק ההיפך, דוחפת אותם להיות איתו בקשר רציף, לדבר איתו כל יום, להיפגש איתו כמה שיותר, ובכלל להיות איתו בקשר תמידי חם ואוהב...

אבל האמת עכשיו, אחרי שהילדה אמרה לי מה אמר לה, וראיתי את הפנים שלה, רצח בעיניים יש לי, הוא לא ראוי לילדים שלנו, מעולם לא שנאתי אותו, והתגרשנו בצורה מאוד יפה וחברית, פשוט לא רציתי יותר, להיות נשואה אבל להיות הכי לבד בעולם, אבל עד כאן עד לפגוע לי בילדים, פה זה עירבב הכל, מתחילה לפתח אליו שנאה ומבחינתי לא רוצים ללכת אליו לשבתות, או לפגוש איתו לא צריך שלא ילכו, הוא לא ראוי להם!!!

Copper - צודקת!
לפני שנתיים
טל75 - 😘
לפני שנתיים
OnlyLuna​(אחרת) - למרבה הצער כדי להיות הורה אין צורך בהסמכה ... כמה נמוך ... כמה עצוב!
לפני שנתיים
טל75 - אכן
לפני שנתיים
טיפוח - שולחת חיבוק !
לפני שנתיים
טל75 - טנקס
לפני שנתיים
מפנק באהבה​(נשלט) - עצוב לשמוע.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י