לפני שנתיים. יום רביעי, 27 בנובמבר 2024 בשעה 14:33
ימים עמוסים.
אבל עומס הוא לא בהכרח רע. ישנן תקופות עמוסות בטוב, וישנן תקופות עמוסות ברע, או לרוב עמוסות בתמהיל כלשהו שנוטה יותר לאיזה מאלה.
בסוף אנחנו אנשים פשוטים שמחפשים להרגיש.
להרגיש אהבה, להרגיש חרמנות, להרגיש סיפוק; להתרגש, לצפות, לשמוח, לקוות, לחלום בהקיץ ועוד כהנה וכהנה. רוב הרגשות האלה בסופו של דבר קשורים לאדם אחר שמשתלב לנו בחיים. וההשתלבות הזו היא תהליך. ומרבית התהליכים האלה לא מסתיימים כפי שהיינו רוצים, אבל כשזה קורה - איזה כיף זה, נכון?
בגלל זה, כשנסדק לך הקול בהודעה שהשארת לי, והסיומת שלה היתה רצון אמיתי, סוג של התחלת השתוקקות נעימה כזו, הרגשתי חום בחלק התחתון של הבטן. זו התחלה מבטיחה.

