שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כשזה שם זה קיים!!!

החיים האמיתיים כמו שהם בלי משחקים ...
לפני 3 שנים. 6 במרץ 2021 בשעה 13:59

 

הזונה שלי כבר יודעת שהגמירות שלה לא קשורות אליה גם לא החשקים ממש מעניינים גם לא הזמן שקשור....

 

כבר שבוע שהכלבה ביחום מוגבר. כל ערב לפני השינה האגן שלה זז לי על הרגל ואני בהתעלמות מוחלטת. ביום חמישי אמרתי לה שבערב תענוד את התחתון עור...רק שהיא פספסה את המילה בערב.

ולבשה אותו לעבודה... התקשרתי אליה בבוקר שהיתה בדרך לעבודה היא ענתה לי מופתעת עם קול חרמן... מה את כבר מיוחמת? כן גברתי התחתון הזה מחרפן אותי. עניתי לה זה בעיה שלך שענדת אותו בבוקר.

 

עכשיו תתחילי לאונן והכלבה תוך שניה התחילה לגנוח. אמרתי לה אין לי את כל הבוקר לשטויות שלך. קדימה שרמוטה יותר במרץ... הגניחות שלה עלו ואני מזכירה לה להיות מרוכזת בכביש!

ועוד כמה דק היא מודיע לי שהיא על הקצה...אז זה הזמן להחזיר את היד להגה ולסגור את הרגליים.

דייי גברתי אני מתה נוזלת עד התחת. אני לא אהיה מסוגלת לעבוד.

ואני. מזל שאין לך זין אחרת גם היה לך פדיחות.

יאלה שיהיה לך בוקר נהדר וניתקתי. כל היום הודעות של תחנונים צילומים מושפלים מהשרותים אמרתי לה שהמאמץ שלה ניקר. אבל אני החלטתי שהיא לא מספיק מבושלת...

יום שישי אחרי המסיבה שהסתיימה קרוב לשעה שלוש קמנו ב9 אני להתארגן לעבוד והיא ישר למטבח ולסלון. יצאה לכמה דברים לארוחת שישי ואז ביקשה רשות ללכת לישון... היתה לי חצי שעה אני נכנסת לחדר. ורואה תזונה המיוחמת מזיזה את האגן זזה כמו נחשה....מרימה את השמיכה מפסקת. והספנק על הכוס מעורר אותה. בודקת את השפתיים פותחת וחוקרת כמה היא אדום ונפוח מיחום עדיין לא במקסימום רטיבות. 

 

מביאה את הרטט החשמלי שהוא העצבני שפגשתי בשנים האחרונות. אין דגדגן שיכול לעמוד בו. מתיישבת על המיטה אומרת לה לשבת עלי כשהרגלים שלה פסוקות על רגליי.... 

זו התנוחה שהיא לא מסוגלת לא להשפריץ אמנם הגב מופנה אלי אבל הידיים שלי ממוקמות על ובתוך הכוס שלה.... יד אחת מחזיקה את הרטט על הדגדגן והיד השניה משחקת בחור שלה... שומעת את הגניחות החזקות ומרגישה את הרעידות והאורגזמה שלה עולה מהרחם החוצה באותו השניה סוגרת תרטט ומשפשפת חזק את החור וההשפרצות יוצאות בזרמים...ושוב מחזירה לדגדגן היא נטרפת הגניחות קטועות בחצי בכי קדימה עופי לך ושוב היא מודיעה שהיא על הקצה ומתחננת לגמור ועוד השפרצה.... בודקת כמה הדגדגן שלה נפוח ודוקר לי באצבע יש מקום לעוד כמה פעמים שרמוטה תתכונני. ושוב ושוב ושוב אורגזמה אחרי אורגזמה שבאף אחת מהפעמים היא לא גומרת מהדגדגן. הוא פשוט קופץ לבד מעוצמות הגירוי. והיא אומרת לי גברתי אני משפריצה גם דםםםם. ואני אדישה. נו מה חדש חור מיוחם שכמוך?

קדימה עוד מאמץ ותתני לי את הפנאלההה. לוקח לה כמה דק נושכת לה את הגב היא צורחת מהכאב של השיניים ומכאב של החור שלה עד שהיא שוב משפריצה את עצמה לדעת....

 

ואני מבינה כמה אני רטובה ממנה תרתי משמע☝️😆

 

אחרי כל פעם כזו היא מבינה למה יש לה הרבה המנעות מאורגזמות...

אין כמו בישול על פתליה😛

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אחריזהנרדמהכמותינוקת👠♠️

 

 

Mלכה Lב Aדום - אבל למה דם?
לפני 3 שנים
סנדרה מכשפה קוסמת​(שולטת) - כנראה נימי דם לא התעמקתי בזה... זה חולף
לפני 3 שנים
Harle A​(אחרת){poison ivy} - אוחחח גבירתייי חירפנת אותי עם הבלוג המושלם שלך 😍😍😍
אני מרגישה שוב את הגירוי של יום שישי
לפני 3 שנים
davy jones​(אחר){אהבת חינם} - זה לא מסוכן?
לפני 3 שנים
בראד - נו עוד מעט פסח .דם צםרדע
לפני 3 שנים
סנדרה מכשפה קוסמת​(שולטת) - מה נשתנה הלילה הזה...😉
לפני 3 שנים
Aציבעוני​(אחר) - תמיד היית ידועה בבישולים
על פתיליה
לפני 3 שנים
סנדרה מכשפה קוסמת​(שולטת) - תודה חבר יקר קודם שליטה עצמית אחכ שליטה על אחרות... סבלנות משתלמת....👠♠️
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י