שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כשזה שם זה קיים!!!

החיים האמיתיים כמו שהם בלי משחקים ...
לפני שנה. 5 במאי 2022 בשעה 16:29

לא אני כתבתי. אבל לא יכולתי להתעלם מהטקסט המופלא הזה. חלק שיקראו לא ממש יבינו.

 

גבר יקר,

כשאתה נכנס לתוך מקדש האהבה של האישה הערה, ועושה זאת להנאתך בלבד ורק בכדי להגשים את התאוות שלך, עליך לזכור משהו חשוב:

בתוך אותה אישה נמצאת שורה ארוכה של נשים.

יתכן ותמצא שם כאב וצער קבורים עמוק בתוך רחמה.

כשאתה נכנס בשער המקדש הפנימי שלה, אתה חורש את האדמה שלה. כדאי שתהיה מוכן למה שיעלה משם. היא תראה לך את כל המקומות שבהם הרצונות שלך מעוותים. היא תראה לך את הכאב שעבר עליה ואת הכאב של כל אימותיה.

היא האלה והיא יוצרת חיים.

היא לוקחת את החושך והופכת אותו לאור.

היא תראה לך את דרך הלב ואת הצדדים הרבים בנפשך המבקשים להירפא. היא תלמד את אותו ילד קטן את מה שאימו מעולם לא לימדה אותו כיוון שהיא מגלמת עבורך את האדמה, הרוח, הכוכבים והים.

היא האדמה שלך. היא תעלה כעוף החול ותרים אותך מתוך האפר האפל של רצונותיך האגואיסטיים. היא תהפוך את העקשנות שלך לזהב נוזלי ותשנה את חייך בכל הרמות.

ואתה תכבד אותה, תוקיר אותה ותודה לה על כך שנשלחה להציל אותך. גם אם התהליך הזה עלול להיות כואב, עליך לקחת את התרופה בשלמותה. כל מה שאתה באמת רוצה, כבר נמצא בה, והיא יכולה להראות לך את הדרך ליום טוב יותר.

מה היא צריכה ממך?

כבוד, אומץ ועוצמה.

כשהיא עייפה היא זקוקה שתתן לה מנוחה, כשהיא עצובה היא צריכה שתחזיק את המרחב שלה ותשמור אותה קרובה אליך, וכשהיא מפחדת היא צריכה שתבטיח להגן עליה. זה כל מה שהיא מבקשת. בתמורה היא תעניק לך את העולם כמו שמעולם לא ראית אותו בעבר.

אז זכור, כשתכנס למקדש אהבתה, זה ישנה את כל העולם שלך. בחר את המקדש בחוכמה כי לעולם לא תדע מה נמצא שם בפנים, כשאתה מסתכל רק דרך עיני התאווה. התבונן דרך עיני הלב הגדול שלך, דרך עיני הנשמה היפה שלך ודרך עיני היקום כולו.

קסם גדול מחכה לך שם, אבל רק האמיצים יגיעו בשביל להישאר. האם אתה אחד מהגברים החדשים? האם אתה יכול להשאיר את רצונותיו של הילד הקטן מאחור ולקבל על עצמך את עוצמתו של הלוחם?

הבחירה היא שלך.

אנחנו מוכנות.

Aציבעוני​(אחר) - האהבתי
לפני שנה
Kid eyes​(אחרת) - זה כלכך יפה
לפני שנה
במבי שלה​(נשלטת) - כמה עוצמות יש במילים וכמה משמעות. מי שעברה מי שחוותה תדע לראות מה יש מאחרי המילים. הרגשות. העומקים. הדמעות. רגעי אושר מזוקקים שלה עם עצמה. האומץ שלה לחלוק את גופה עם גבר למימוש האהבה. לקום ולבחור למי לתת להכנס אל המקדש שלה. לא לכל מי שחשקה תאוותו.


ריגשת אותי.
לפני שנה
סאב ספייס​(נשלט) - ואוו מילים חזקות ועוצמתיות
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י