שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כשזה שם זה קיים!!!

החיים האמיתיים כמו שהם בלי משחקים ...
לפני 10 שנים. 17 באוקטובר 2013 בשעה 10:29

אחרי שיחת עומק וחפירות לא מעטות עם הנשלטת שלי, לתת לה להבין מהיכן הצורך שלה, כי במהותה היא מרדנית לא קטנה. בעלת כבוד עצמי ולא באה ממקום שפל, בעיקר התחברה לאנשים הלא נכונים שלא ראו אותה ולא האמינו בה, ובדרך דרכו השפילו ובאיזה שהוא מקום וותרו. נתקלה בשולטות שגבו ממנה כספים לקחו לה רכוש, כך היא חשבה שמקובל... והתהליך איתה בעיקר לראות היכן החולשות ומשם להרים ולחזק הדרך לא תמיד קלה,  יש הרבה קליפות להסיר. עם כל כליפה שנושרת יש מרמור הכחשה כעס שחרור הרבה הבנה ואהבה חזקה יותר, הרבה פעמים היא משתמשת במושג אני נותנת לך להשפיל אני מוותרת לך... ומצד שני מספיק מבט אחד להעמיד אותה במקום. היא דורשת וצמאה לגבולות למשמעת להחלטות שלי. מה שיפה בקשר הזה ולראשונה שאני משחררת מחסומים של אגו, סהכ אנחנו בני אדם, ולא פעם היא שם גם להחזיק שיש נפילות ואפילו לא פעם מנגבת גם את הדמעות. יש המון דברים שעולים אני הרבה שנים בעולם הזה און ואוף לתקופות ארוכות וגם המון תקופות של התנתקות, זה גובה המון אנרגיה, בתור שולטת שהשליטה באה ממקום של נתינה דאגה ואכפתיות, ולא ממקום של תסכול כעס ומרמור ממשקעי עבר, המצחיק והקונפליקט הגדול הוא, (וקראתי הרבה פוסטים של שולטות אחרות שחושבות כמוני), שבסכ בראיה מהצד השולט נותן הרבה יותר במערכת בדסמית, הצד השולט דואג יותר חייב ליזום חייב להוביל לקבוע לחנך להעניש כשיש צורך... הנשלט ברוב המקרים מגיע ממקום של אני מובל! נכון שנכפה עליו מצבים או החלטות שלא תמיד נראה לו. או שהוא מסכים איתם ככל. שאני שמה לב יותר מדברת עם אנשים, רב הנשלטות הן בעצם נשים שבאות מתוך רחמים עצמיים, לרוב פגועות מעברן ומחפשות את אותו דפוס התנהגות, אני לא יודעת כמה באמת הן ממש יודעות מה הן רוצות, לדעתי מה שחסר לרובן זה חום ואהבה... שבעצם הן לא יודעות איך לפרש את הדברים, אני יודעת שבצד הגברי הנשלט יש גברים כריזמטים חזקים בעמדות גבוהות, שבחדרי חדרים הם מאד רוצים לשחרר מעצמם כל שליטה ומתמסרים, אולי הם לא הרבה אבל פגשתי כמה כאלה. אז השאלה שבעצם נשאלת הכל סובב באזור הסקס? סקס קינקי מי יותר חזק במיטה מי מוביל ומי מובל? ואני שואלת את עצמי האם קיימות נשים דעתניות חזקות בעמדות גבוהות בחייהן שגם הן רוצות להיות מובלות? אני מאמינה שכן אני לא שוכחת שאצל הרבה מאד זה פנטזיה שרוצים לממש, ומשיחות עם נשים וניליות הרבה מאד היו רוצות שהבעל /החבר יקח החלטה יביא אותן לחוסר אונים אולי בעצם הן מחפשות את הגבר הפרימיטיבי של פעם.. כי בעצם אולי הכח הנשי סירס את הגברים?! אז יגידו השולטים שעדיין קיימים גברים חזקים, לצערי אולי זו הכללה אבל הראיה עליהם משיחות עם נשים באתר, יש המון שולטים שמחפשים זיון קל דרך השליטה. ולא פעם גרנו נזק נפשי לנשלטות.... אשמח לשמוע דעות נוספות

מבט לעיניים​(שולט) - את כל כך צודקת אבל אני חושב שיש לא מעט שולטים שהם גם כמוך הבעיה היא שבגלל כמות החרמנים קשה לראות אותם או שהם כבר תפוסים.
לפני 10 שנים
מלח הארץ​(אחר) - מילים נכונות
לפני 10 שנים
Gia X - סנדרה, אני מוצאת המון דברים נכונים במה שאמרת. אבל אני לא באמת מבינה מה את מעלה כאן לדיון? כלומר, מה השאלה בעצם?
האם אני מפרשת אותך נכון בכך שאת מדמה את יחסי השליטה לעבודה סיזיפית? כלומר, לא משנה כמה תדחפי למעלה את זה/זאת שמוסר/ת את השליטה לידייך, הם בסוף מגיעים לנקודת התחלה של מרמור ומרד וציפיות אין סוף שחייבות להתממש בדיק-דיוק לפי הפנטזיה שלהם? האם לזה התכוונת?
לפני 10 שנים
סנדרה מכשפה קוסמת​(שולטת) - לאוו דווקא דיון, רציתי לשמוע דעות לכאן ולכאן... מה שכתבתי הוא בעיקר מראות עיניי על העולם הזה...בסופו של דבר כל אחד נוהג לפי ראות עיניו ורצונותיו. המרמור הכעס שהזכרתי התכוונתי שהרבה שולטים/שולטות באות מהמקום הזה.
לפני 10 שנים
Gia X - אם כך, לא נותר לי, אלא לחזק את דברייך ואולי אף להוסיף: ההכללה כאן תהיה מצערת, אך הכרחית. המון אנשים מונעים מכעס בחייהם, אז זה רק הגיוני שגם בבדסמ הם ימשיכו את קו ההתנהגות הזה, מה גם שכאן, לכאורה, יש לזה "הצדקה".
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י