שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כשזה שם זה קיים!!!

החיים האמיתיים כמו שהם בלי משחקים ...
לפני 5 שנים. 29 באפריל 2019 בשעה 6:03

 

סקס זה מדהים, אבל לעשות אהבה עם האישה שלך? זה כבר משהו אלוהי.
אישה כזו שלמדת על הלב שלה, אישה כזו שהחלטת לקחת שיעורי תגבור עבורה ברחוב "האהבה", כי תמיד רצית לדעת עוד על מה היא אוהבת לאכול, לדעת מה גורם לה להסמיק ולהפוך לאדומה, לדעת אם היא מעדיפה "נקה7" או "הד אנד שולדרס" והאם סרטי אימה או סרטי קומדיה? או אולי משניהם.
סקס זה מדהים, אבל להירדם כפיות עם האישה שלך, זו שתמיד אין לה מה ללבוש, זו שלעולם לא תוותר על פיצה, זו שתמיד תהיה יפה יותר בלי איפור וזו שאסור לדבר איתה כשהיא מתעוררת בבוקר - זה, זה כבר אלוהי.
היא תמיד יפה, ושאלות כמו "חצאית או ג'ינס" כבר לא מעניינות אותך, כי גם במכנסי "טרנינג" ב 19.90 וכפכפי קיפוד היא עדיין המלכה שלך.

סקס זה מדהים, אבל לא אלוהי, לא אלוהי כמו לשכב לצד האישה הזו וסתם לדבר על אהבה, על הסודות שלכם, על הפחדים שלכם ושביחד תנצחו אותם לא משנה מה העולם יגיד עליכם. אישה כזו שתציק לך מאהבה, שתחדור אל הפרטיות שלך, שתבכה לך כשקשה לה ואתה, אתה תאכל את הלב שלך בכפית כי האישה שלך עכשיו עצובה.
פשוט לתת לרגשות ללכת לאיבוד בתוך החדר הקטן שלכם, חדר שאליו לא הכנסת אחרת שנים, והיא, היא כמו הקפה של הבוקר - בלעדיו היום תמיד יתחיל גרוע, כי אין מצב להדליק סיגריה בלי קפה, אין.

חצאי לילות עם נשים מה-"לגונה", כאלו שאלוהים עשה עליהן "עריכה", רק גרמו לך להבין שלהתפשט זה הכי קל, אבל "להתפשט" רגשית מול האישה שאלוהים שלח לך, זה כבר כמו אורגזמה ומסאג' לכבוד הנפש שלך, וזה מדהים.
לאישה הזו שמור מקום על "הגלגל-הענק", הכי גבוה אל חלקת גן-עדן, משם אלוהים בכבודו ובעצמו מסתכל עליה והוא קצת מתרגש,
כי מכל הבריאות, רק אתה זכית, מדהים לא?

סקס זה מדהים, אבל שותף לחיים?
את זה לא תמצאו במבצע 1+1, כי על "אהבה" אין מבצעים והנחות, זה כבר ידוע.

 

אהבה היא המהות - בחיים לא אוותר עליה

 

Perfect storm​(נשלטת) - כתוב מושלם!
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י