שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

My Blogs

BDSM עולם קסום ומדהים .כל הזכויות על הבלוג זה, שמורות לכותב הבלוג אין להעתיק או להפיץ ללא הסכמת הכותב .הפוסטים נכתבים בלשון זכר לצורך נוחות אך הוא מתייחס לשני המינים באופן שווה .
לפני שנה. 13 באפריל 2023 בשעה 18:13

סנריו קבוע אצלי ובטח ומאמין שגם אצל אחרים .

רגע האמת הגיע ואתם מתחילים להתמזמז בפעם הראשונה מכוונים לבסיס השני והשלישי את מרגישה שאת בעננים הוא מוריד לך את החולצה את מורידה את שלו הוא משחרר אותך מהחזיה ואז את נוגעת מעל המכנס ומרגישה משהו...............האם יש לו את מה שאני מחפשת או ששוב פעם נפלת עם משהו ממוצע .... ?

ואז את מתחילה לחשוב עם עצמך טוב אולי יש לו רק ארוך , או אולי יש לו עבה , או אולי יש לו גם עבה וגם ארוך את מתישה את עצמך במחשבות.

 את אומרת  לעצמך ומה יהיה אם  יש לו קטן מה אני עושה  במצב כזה ?

ולבסוף שהוא מוריד את המכנס ואת התחתון את אומרת לעצמך אמאאאאא הוא ענק , איך אני אמורה להתמודד ומה אני עושה עם גבר כזה עכשיו ?

הרי ראית בסרטי פורנו שנשים מתות על הענק האם זה כך והאם זה כיף ?

אז בואו נתחיל .

יש הרבה שמועות אורבניות איך לזהות גבר עם זין ענק , ואת בתור הציידת מחפשת את הסימנים , כמו השמועות , למשל גבר עם רגלים גדולות , או אף ארוך , או גודל היד , פתאום את מוצאת את עצמך באמצע הדייט בוחנת את הגבר מכף רגל עד ראש , וזה לא נעים שאת מסתכלת לו על הרגלים או על כף היד .

אז איך להתנהג עם  הגבר בעל הציוד הנכון .

אחרי שגילת שיש לו ציוד כבד , את אומרת איך לעזאזל אני הולכת להתמודד עם זה מצד אחד את מתרגשת אך מצד שני את מפוחדת .

כולנו יודעים שמאיבר המין הנשי יוצא ראש של התינוק שמבחינת המידות קצת הרבה יותר מאיבר מין גברי ענקי ולא משנה כמה גדול הוא יהיה .

אז נכון שבלידה השריר נפתח מלחיצה כלפי פנים החוצה,  ובחדירה של איבר המין הגברי בסקס השריר בנרתיק צריך לעבוד הפוך כלומר מבחוץ לפנים אז איך אפשר ליהנות  בכדי שלא יכאב לך .

אז מתחילים ב 4-PLAY

המשחק המקדים , למעשה זה משחק שבא לשחרר אותך ולגרום לך להיות הכי מוכנה במידה ועושים את זה נכון משחק מקדים יגרום לאיבר המין שלך להיות משוחרר ומסוכך  ובכך את למעשה תהיי מוכנה  לחדירה של האיבר מין הגברי לתוכך  .
המשחק המקדים יכול לכלול ואף רצוי מין אוראלי שהגבר ייתן לך  ירידה טובה וארוכה רצוי גם עם כמה אורגזמות , אם יש לך ואת אוהבת תבקשי מהגבר לשחק עם אביזרי מין , אפשר  לפתוח עם צעצועים מין שונים בכדי לשחרר את השריר בנרתיק .
רק לאחר שביצעתם את כל השלבים תבקשי שיחדור אליך .

 חשוב להיות בתקשורת עם הגבר תדאגי להרפות ולוודא שהאיבר מין שלך מסוכך ולא יבש  במידה ואת מרגישה שאת מתחילה להתייבש תסככי בג'ל לחדירה .

 חשוב לדעת אם זה כואב לך לעצור מיד לא לנסות בכוח .

 

למה חשוב המשחק מקדים , המשחק המקדים מכין אותך לחדירה הכי טוב .

כמובן אם את עם מישהו שיש לו קטן אז לא באמת צריך משחק מקדים  בכדי להכין אותך לחדירה .

אבל משחק מקדים זה לייצר אווירה לגרום לכם להיות משוחררים ולא רק בעיניי החדירה .

אבל אם את עם מישהו שיש לו ענק או גדול משחק המקדים חשוב מאד וכמה שיותר ארוך ... בכדי לבנות בהדרגה את השחרור של שרירי הנרתיק .

 

טוב סוף סוף הגעתם לשלב החדירה ,

חשוב שאת תובלי בהתחלה את עוצמת החדירה בשביל זה יש  תנוחות מסוימות  אשר נותנות לך את השליטה על עוצמת החדירה ועל עומק החדירה אשר  באו  לשמור עליך מאיבר מין גברי ענקי או גדול .

התנוחות המתאימות הן :

1. רכיבה ,

2. כפיות. 

 

הרכיבה או בשפה המקצועית הרודיאו - היא תנוחה אשר נותנת לך שליטה מלאה על עומק החדירה ועל עוצמתה , בכך שאת  שולטת על עומק של החדירה ויותר מכך על המקצב במידה ואת מרגישה שאת לא יכולה יותר האפשרות הקלה שלך  לקום מיד מעליו ולחסוך את הכאב.

 

כפיות או בשמה המקצועית -spoons  - היא התנוחה לזוגות האוהבים שאוהבים להתחבק מאחור אומנם  בכפיות יש לך את האפשרות לקמר את גבך ואגנך ונוצר יותר מרחק ככה הוא לא יכול לנצל  את כל הגודל שלו ואת תמיד בתנועה אחת שולפת את איבר המין הגברי  מתוכך .

אבל לסיכום חשובה התקשורת בינכם ת תדרכי אותו אם כואב לך או לא , ותבקשי מימנו לווסת את העוצמה ואת עומק החדירה . .

 

אז לאחר שראינו מה הפחד הכי גדול שלך מאיבר מין ענקי זה לא הפחד העיקרי 

הפחד העיקרי שלך הוא זה שתתרגלי לגבר עם איבר מין ענק , ומה לעשות אנחנו בישראל ולא באפריקה ופתאום את נכנסת לבעיה למצוא את האיבר מין הענקי האחר .

כי  ברגע שתתמכרי לגדול\ ענק מתחילה הבעיה כי פתאום איבר מין  קטן או אפילו  הבינוני תמצאי את עצמך לא באמת מסופקת כי ברגע שמתרגלים לגדול קשה לחזור אחורה  שלא תטעו איבר המין הנשי (הנרתיק)  תמיד חוזר לגודלו המקורי ,  אבל התחושה עם איבר מין קטן \ בינוני אין מה לעשות  לא תהיה אותה התחושה כמו איבר מין גברי גדול שאת מרגישה איך הוא באמת מרחיב אותך וזה העונג העיקרי כי אין מה לעשות יש הרבה נקודות רגישות בנרתיק האישה דווקא בדפנות הנרתיק שרק עם איבר מין גברי גדול ובדגש על עבה מרגישים דברים חדשים  .

 

אלה שאומרים שהגודל לא קובע ... הם צודקים כי אם יש לך תותח ואתה לא יודע מה לעשות אתו, גם אחד שיש לו גודל של  במבה , שיודע מה לעשות יגרום לה להגיע לעננים וזה מה שקובע...

ועכשיו נעבור לשאלה המרכזית שלנו  .

אז לאחר שקראתם האם אתן מוכנות להסתכן ולחוות גבר עם איבר מין ענקי ואז לאבד את התחושה של סקס עם גבר עם איבר מין בינוני ?

אשמח לתגובות .

Tmi - לא חושבת שגודל באמת קובע..היו כאלו עם ממוצע שידעו לעשות את העבודה יותר טוב מהענק
לפני שנה
שולט ומפנק​(שולט) - ראשית גדול איבר המין הנשי הוא כ 10 סמ .
הכרתי אישה שהיית עם גבר עם 20 סמ והיא סיפרה שהרבה זמן הם עסקו בתיכנון זוית כדי שלא יכאב לה . לכן עדיף גבר שיודע לרדת ולחדור חזק פראי ועם שובבות
לפני שנה
YemanSub - אני מוכן, אם תיתן לי צאנס 🙃
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י