בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Jo adventures

BDSM עולם קסום ומדהים .כל הזכויות על הבלוג זה, שמורות לכותב הבלוג אין להעתיק או להפיץ ללא הסכמת הכותב .הפוסטים נכתבים בלשון זכר לצורך נוחות אך הוא מתייחס לשני המינים באופן שווה .
לפני חודשיים. 30 ביוני 2024 בשעה 9:50

כמה פעמים הכרתם נשים סגורות , ביישניות או חסרות בטחון ?


נכון שאין יותר כיף סקסי וחושני מלהיות עם אישה משוחררת שמודעת לאינסטינקטים הטבעיים החייתיים שבה והיא לא פוחדת לחשוף אותם למולך .

אני תמיד אומר שתקשורת באקט או בסשן זה דבר חשוב מאד ואישה שיודעת לתקשר מיניות ללא מעצורים כמו לצעוק בזמן הסקס  לגרגר כמו חתולה ולהתפתל כמו נחש או לשרוט כמו נמר זה עושה את זה לגברים במיטה!!! .

ואתם תתפלאו כי לא רובכם  יודעים עד כמה אישה משוחררת במיניות שלה  תגרום לכם לעוף בסקס ובכלל .

 

יש נשים לצערנו שמתביישות להשתחרר ולהוציא את החיה שבה , ואני אדגיש כל אישה היא חייתית השאלה אם יודעים להוציא מימנה את החיה שבה.

 

אז איך מוציאים את החיה  ?

בכדי להוציא את החיה יש כמה שלבים .

 

1. תעשי רעש – נכון שבזמן הסקס את מתביישת לצעוק ולגרגר כמו חתולה , מחשש שהשכנים ישמעו אותך, אבל היי אל תדפקי חשבון תצעקי זה משחרר את האנדורפינים ואת השרירים ונותן לך עוצמות יותר חזקות בזמן הגמירה היות והאינסטינקט שלך הוא לגמור ואין דבר יותר משחרר מאורגזמה טובה .

 

2. תנסי, אל תפחדי לתפוס את הפיקוד על המהלכים ,כמו להשמיע קולות ולהתפתל או לנשוך או לשרוט הכי חשוב זה שתהיי את, אל תפחדי מהסביבה אם דיבור מלוכלך עושה לך את זה תבקשי מהבן הזוג ,הרי ברור שככה את לא מתנהגת בחוץ אלא רק במיטה או רק בזמן הסקס , חשוב לציין גם שהטונציה משתנה בין דיבור רגיל לדיבור בזמן הסקס הדיבור נהיה יותר חושני ויותר מושך ובכך מגרה יותר את הפרטנר שאיתך  .

 

3. לתקשר עם בן הזוג שאת רוצה להשתולל ולהשתחרר ,כדי שלא ייבהל מהרגע שאת מתחילה לצעוק ולהשתולל,  שיהיה מוכן  לקבל  שריטה בגב או נשיכה בחזה או מכל צעקה או התנהגות חייתית אחרת שתרגישי לשחרר .

 

לסיכום :
עזבי אותך מכל העכבות ושחררי את הגבולות תתפרעי כאילו אין מחר , למרות שזה קצת מבייש אבל אל תדפקי חשבון פשוט תנהמי , תנשכי , תצעקי , תתפתלי , ואת תגלי שהסקס יהיה הרבה יותר מדהים הרבה יותר עוצמתי והאורגזמה שלך תהייה הרבה הרבה יותר חזקה ומשחררת . 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י