צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Jo adventures

BDSM עולם קסום ומדהים .כל הזכויות על הבלוג זה, שמורות לכותב הבלוג אין להעתיק או להפיץ ללא הסכמת הכותב .הפוסטים נכתבים בלשון זכר לצורך נוחות אך הוא מתייחס לשני המינים באופן שווה .
לפני חודש. 17 באוגוסט 2024 בשעה 21:03

הכרת מישהו והתחלתם מערכת ב BDSM  זוגית / חברית ,

לצערי וכמו שהזכרתי במאמרים הקודמים אנשים נכנסים לעולם הBDSM בעקבות סקרנות ולא סתם נאמר במשפט המפורסם "שהסקרנות הרגה את החתול"

הרבה פעמים אני נתקל בעיקר בנשים שחוו מערכת של BDSM רעילה ומקולקלת , כי מה לעשות קריאה או צפיה בטרילוגיה של 50 גוונים של אפור זה לא בדיוק BDSM אפילו הייתי אומר מאד רחוק מעולם הBDSM , וכידוע בעולם האנושיות יש אנשים טובים שאיתם הכל בסדר ואין טענות כלפם  ויש אנשים פחות טובים\ רעים  אשר יודעים תמיד לנצל את המצב לטובתם במיוחד בעולם הBDSM כי הרי בעולם הדייטים הוונילים מה לעשות נשים עדין יודעות מה החוקים הבסיסים ויודעות שהן אומרות לא , אז זה לא מוחלט !!!
בעולם הBDSM  לצערי לא כך הדבר והלא לא תמיד מקבל משמעות של לא , למרות שגם בעולם הBDSM  שאומרים את המילה לא אז זה חד משמעי לא .

אבל מה לעשות יש כאלה שרואים את המילה לא כהמלצה בלבד .

אז חברים וחברות לא זה לא !!!

אם בעולם הוונילי או אם בעולם הBDSM .

ברגע שהיא אמרה לא , הם מתכוונת לזה ותחדלו מייד , ואל תנסו לפרש אותה !!!

 

במערכת BDSM נהוג לחשוב שכל מה שהשולט שלך יגיד לך לעשות זה בסדר אפילו אם זה לא מוצא חן בעינך ,

אז בואי נסביר את זה בצורה פשוטה  שליטה מקבלים ולא לוקחים  את הנשלטת ואת זאת שמחליטה על למסור שליטה לשולט שלך , שהנשלטת היא מנוסה ומכירה אז הלא שלך יהיה חד משמעי והיא תידע לעמוד על שלה למול השולט שמולה .

איפה מתחילה הבעיה כמו שאמרתי שהשולט שלך הוא בכלל CHDW אשר מנצל את המעמד "שולט" למול עינך , ואת רק התחלת עם עולם הBDSM והחושים שלך לא מספיק חדים להבין מי עומד מולך  ופה את מתחילה לחשוב שזה 'הכל או לא כלום', במיוחד אם היית רק עם שותף אחד," וכל מה שהוא יגיד לך את תגידי אמן !!!

אז אני מחדד לא כל מה שהשולט שלך אומר לך את תגידי אמן ותעשי , יש לך שיקול דעת ויש לך החלטות גם את זה אף אחד לא יכול לקחת מימך .

אם  אמרת לא לאקט מסוים והוא המשיך כנגד רצונך הדבר גובל בעבירה פלילית של אונס או הטרדה מינית \ מעשה סדום וכו' 

 

לדוגמה, סשן שסיכמתם בינכם קו אדום / גבול אדום שאת לא עושה אנאלי ויהי מה ואמרת לא שאיתך אין אנאלי .

אז התחלתם סשן הכל היה טוב ונחמד , עברתם לקשירות כלומר הוא מנע מימך את חופש התנועה וזה בסדר כי הסכמתם לזה , אבל ברגע שאת איבדת את חופש התנועה ,והוא ביצע בך חדירה אנאלית למרות שאמרת לו וצעקת אז הוא סגר לך את הפה עם גאג או עם מחסום אחר  , אנחנו רואים פה שהוא ניצל את הסמכות שלו שניתנה לו על ידיך בעינין הקשירה לבצע בך חדירה אנאלית כי ככה לא תתנגדי היות ואת קשורה ברגע שאמרת לא , והוא המשיך , אותו שולט עבר עבירת אינוס ומעשה סדום . וחובה עליך להתלונן עליו  ברשויות , כלומר בזה שהוא לא קיבל את הלא שלך הוא עבר עבירה . 

עכשיו את עשויה לחשוב כי בגלל שאת נהנת להיות כנועה בנסיבות מסוימות, זה אומר שאת חייבת להסכים להתנהגויות של השולט בכדי להיות כנועה או מזוכיסטית כדי לרצות אותו.

אבל זה לגמרי לא בסדר. את יכולה - ואת צריכה - לבחור  באיזה פעילויות BDSM את מעוניינת  ולא מעוניינת בשביל זה יש תיאום ציפיות , חוזה שמגדיר הכל .

כמובן שהכל יכול להשתנות בהתאם למצב, השותף, או אפילו מצב הרוח שלך  היום. 

חשוב רק שתזכרו שהסכמה לאקט היא לא קולקטיבית , וניתן להסכים לדבר אחד תוך כדי  התנגדות למשהו אחר בסשן . 

ואם אמרת לא לאקט מסוים אז זה לא ולא משנה מה הסיבה ללא שלך .


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י