סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Jo adventures

BDSM עולם קסום ומדהים .כל הזכויות על הבלוג זה, שמורות לכותב הבלוג אין להעתיק או להפיץ ללא הסכמת הכותב .הפוסטים נכתבים בלשון זכר לצורך נוחות אך הוא מתייחס לשני המינים באופן שווה .
לפני חודש. 26 באוגוסט 2024 בשעה 18:46

"תפסיקו ללקק את התחת ותוציאו את הלשון שלכם "

משפטים מהסוג הזה נאמרו ע"י כל אחד שחשבו שהוא מתחנף לבוס שלו או למצוא חן בעיני האחר!!!

חשבתם פעם למה נאמרו המשפטים הללו ולמה כיוונו אותם דווקא לחור התחת ?

ההגיון הבריא אומר שליקוק תחת או בשפתו המקצועית Rimming זה התחנפות 

כמו כן ניתן לחשוב שזה מתאים יותר לקהילה הלהטבית בעיקר  אבל זה ממש לא נכון וזאת פעולה שמתאימה לכולם . 

כי הפינוק הזה  שנקרא Rimming גורם להנאה עילאית שמיימית  ומרתקת   . 

 

אז מה זה בכלל Rimming , איך מתכוננים , ואיך גורמים לזה להיות מושלם .

 

Rimming - זאת פעולה  לליקוק פי הטבעת , למעשה זהו עינוג של  פי הטבעת ע"י הלשון או הפה  ולכן נסווג אותו בקטגוריית המין האורלי , מין שנעשה ע"י הפה ובתרגום חופשי טבעת  .

איך מתכוננים לדבר שנקרא Rimming למעשה 2 הצדדים צריכים להתכונן לזה .

1.הצד הנותן כלומר הצד שיענג את החור התחת עם הלשון שלו והפה , בואו נודה על האמת זה עסק מסריח להתעסק עם חור התחת כי מה לעשות דווקא משם יוצא כל הגיפה של הגוף שלנו . ולכן הצד 
   שנותן צריך לעבוד על הצד המנטלי שלו כדי לתת לצד השני ליקוק של חור תחת או בשפתו ה Rimming.

2.הצד המקבל - קצת יותר קל לו כי הוא זה שמקבל את העינוג , אבל בואו לא נטעה הוא חייב להיות מוכן הגיינית בכל האזור של הישבן וחור התחת . 

   הוא חייב להתנקות טוב טוב עדיפות לחוקן ואפילו נקיון פנימי , חברים זה לא משחק חיידקים רבים נמצאים שם ולכן חייבים להיות במקסימום ניקיון שם . 

  רימיניג טוב ישחרר את כל השרירים של פי הטבעת ויכין את האזור לחדירה נוחה יותר במידה ורוצים לעבור לסקס אנאלי . או להחדרת אצבעות לפי הטבעת . 

 

אז בואו נראה איך אפשר לגרום לזה להפוך ממשהו מגעיל למשהו מושלם . 

אז קודם כל בואו נראה מה הסיכונים לצדדים .

מחלות מין - כמו כל דבר מגע עם פצע פתוח יכול להעביר מחלות מין - ואין מה לעשות מספיק טחור קטן אחד ויש סיכון לדימום ואז יכולים להידבק , כמו כן הרפס בפה וגם פה מסתכנים בהדבקה .

חיידקים צואתיים - מה לעשות בצואה של בני האדם יש גם חיידקים ולכן כמו שהזכרתי חייבים להתנקות טוב טוב עם סבון מיוחד לניקוי . 

 

אז למה זה כל כך מענג לקבל Rimming?

אז כמו שאמרנו בפי הטבעת נמצאים המון עצבים וקצוות רגשיים אשר משחררים את האנדרפונים במוח .

יש עצב שנקרא בשפתו הרפואית pudendal nerve כלומר העצב שאחריי על פתיחת שריר פי הטבעת וגם על שרירי הpc אשר משחררים את צינור השתן , הרי ברגע שהשריר לוחץ כלומר שרוצים להשתין מכווצים אותו , ושרוצים לחרבן לוחצים עליו , הרי אי אפשר לחרבן ולהשתין יחד זה ידוע וזה אחריות השריר הזה , ולכן שההעצב הזה מגורה הוא מגדיל את הערמונית שלוחצת עליו ובכך משתחררים הרבה אנדרופינים מהמוח , לכן כיף לנו להשתין ויותר כיף לנו לחרבן אין מה לעשות זאת עובדה . 

 

אז איך מתחילים עם Rimming.

אז התחלתם את העיניינים בינכם והחלטתם לעל Rimming חייבים לקבל אישור והסכמה מהצד המקבל ומהצד הנותן . 

כדאי לפני שמתחילים לסכך את האזור כדי לגרום לעור שם לקבל לחות , בניגוד לאיבר המין הנשי שהוא לח מטבעו , חור התחת לא כזה לח ומגע פתאומי יכול לפצוע מיד וחבל . 

אז לאחר שחור התחת לח כראוי ניתן להתחיל לשחק איתו ולגרום לצד המקבל להשתגע מהעונג , כמובן שזה יכול להיות הכנה לסקס אנאלי או רק משחק עם אצבעות . 

 

ואל תשכחו לא עושים Rimming עם כל אחד או כל סטוץ חשוב לעשות את זה עם מישהו שאתם מכירים ויודעים שהוא הגייני ולא אחד שיכול להביא עליכם מחלות 

 

תהנו ותספרו לי איך היה לכם !!!

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י