סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Jo adventures

BDSM עולם קסום ומדהים .כל הזכויות על הבלוג זה, שמורות לכותב הבלוג אין להעתיק או להפיץ ללא הסכמת הכותב .הפוסטים נכתבים בלשון זכר לצורך נוחות אך הוא מתייחס לשני המינים באופן שווה .
לפני חודש. 1 בספטמבר 2024 בשעה 11:06

התקדמתם במערכת הזוגית / יחסים שלכם והחלטת שאת רוצה אותו כשולט שלך ...ואת מוכנה לעבור סשן איתו ,  אז אם  במאמרים הקודמים דיברנו על סקס בטוח ועל הכללים שלו , פה אנחנו נדבר על איך מתחילים עם כל מה שנקרא סשן ויותר חשוב איך לבצע את זה נכון ובטוח עבורך . 

חייבים לצאת מנקודת הנחה שההבדלים ברמות הביטחון והזהירות בין הסקס ביניכם  לבין ה סשן ביניכם הם שמים וארץ .

 

 בואו נתחיל ונראה מה השלבים הנכונים כדי לבצע  סשן בטוח .

אז לפני הכל,  כל סשן חייב להתחיל עם השילוש הקדוש של עולם ה BDSM והוא SSC - בטוח , שפוי , ומוסכם (בהסכמה).

 

עברתם את השלב של השילוש הקדוש חשוב לעמוד על העקרונות הבאים  שנפרט בהמשך .

1. בטיחות פיזית.
2. הגדרת גבולות ומגבלות.  ( גבול קשה - גבול קל , גבול אדום- גבול צהוב ) .
3. מילה בטוחה  SAFE WORD .
4. הערכת מצב בסשן .
5. בטיחות בשימוש באבזרים. ( נחלק לכמה נושאים )
6. קשירות וריסון .
7. טיפול לאחר הסשן (AFTER CARE)


אז פירטנו את השלבים העיקריים לבטיחות שלך בסשן עכשיו  נפרט לכם  כל שלב ושלב איך לבצע אותו נכון ,בכדי להגיע להרמוניה מושלמת בסשן .

1. בטיחות פיזית- אז שמתחילים עם סשן-  חשוב וחייב לפני כל סשן  לעשות צ'ק ליסט של בדיקה גופנית של הנשלטת, לא סתם עושים את הצ׳ק ליסט האקט הזה חשוב מאד למעשה בודקים עם הנשלטת את מצבה הגופני ,  מה המגבלות שלה אם יש לה כאבים לדוגמה צוואר או גב תפוסים , כאבי שרירים , פציעות או שיפשופים שימנעו מימנה להנות מהסשן .

2. הגדרת גבולות- חשוב להגדיר את הגבולות הברורים בסשן בשיחה לפני הסשן אפשר להציב 2 סוגי גבולות .
גבול רך שאפר לעבור אותו ע"י בקשה של השולט מהנשלטת ואם קיבל אישור מהנשלטת יש לבצע בעדינות לדוגמה הצלפה באזור הדגדגן משהו שאפשר לסבול .

גבול קשה – כלומר גבול שאי אפשר לעבור אותו בשום פנים ואופן לדוגמה חדירה אנאלית שאם סוכם שלא עושים אז פשוט לא עושים ולא משנה מי ומה הסיבה או הרצונות .

3. מילה בטוחה – חשוב מאד להגדיר את מילות הקוד לעצירת הסשן או להורדת עוצמת הסשן חשוב שהמילים יהיו מילים עם משמעות ומילים רציניות היות ומילים כמו שמות פירות או שמות דמויות מסרטים מצוירות עלולים לגרום לך לצחוק ואז השולט עלול לחשוב שאת לא רצינית וכל האפקט של המילה לא יהיה קיים כמו כן ניתן לשלב כמה מילים בטוחות לדוגמא מילה שתגדיר עצירת הסשן באופן מיידי , או מילה שתגדיר עדין יותר ואתה יכול להמשיך  .

4. הערכת מצב בסשן- תוך כדי הסשן חשוב לעשות בדיקות על מצבה של הנשלטת  באופן תדיר לוודא שהכל בסדר ושאפשר להתקדם בסשן . בדומה לבדיקת הכרה שמגיעים לנפגע , כמו למשל לשאול אותה איך היא ולראות שהיא לא מסוחררת או מאבדת סוכר היות וסשן שואב הרבה מהכוחות של הנשלטת .

5. בטיחות בשימוש באבזרים – כידוע בכדי להעביר סשן בד"כ נעזרים באביזרים או בצעצועים -  כמו גאג , שוט, מצבטים , משאבות , חשוב לדעת איך להשתמש בכל אביזר ואביזר ואיזה נזק האביזר יכול לגרום בשימוש לא נכון נתמקד באביזרים העיקריים .

א. גאג – מחסום לפה כולנו יודעים שהפה הוא איבר דרכו נכנס האוויר שלנו לריאות ומשם יוצא ברגע שאנחנו מגבילים את הפתח של האוויר אוטמט הנשלטת מאבדת חלק חשוב מהחיות שלה ומתקשה לנשום , לכן חשוב להסכים על סימן מיידי אם היא נכנסת למצוקת נשימה כמו להחזיק משהו ואז להפיל על הרצפה סוג של סימון .

ב. שימוש בהלקאות ע"י שוט – חשוב להשתמש בשוט איכותי העשוי מעור ולא מפלסטיק היות והפלסטיק מכאיב יותר ומשאיר סימנים להרבה מאד זמן , חשוב גם לדעת איפה להצליף ובאיזה אזורים כמו ישבן גב ירכיים קצת על החזה , אסור להצליף באזורים הבאים הצוואר , פנים, הכליות ואזור הבטן על המפרקים והברכיים היות ואלה מקומות רגישים וסיכוי להיפצע שם גבוה ביותר .

6. קשירות וריסון – בדומה לזה שחייבים להשתמש בשוט מעור אותו דבר בקשירות חשוב להשתמש בחבלים איכותיים או בבד כגון משי ולא בחבלי פלסטיק היות וחבלי פלסטיק נמתחים ויכולים להתהדק יותר ויותר ואף לגרום לחתכים , בנוסף חשוב לשים לב לזה שיש לנשלטת תחושות באזורים שנקשרו שמה לא לגרום לה סוג של נמק ואובדן תחושות , כמובן שקושרים את הצוואר חשוב לדאוג לרווח של 3 אצבעות מהחבל לצוואר שלא יהיה מצב של חנק .בכל המקרים בקשירה חשוב שיהיה כלי חיתוך או מספרים בהישג יד לשחרור מהיר .
עוד כלל חשוב לעולם לא משאירים את הנשלטת קשורה לבד בחדר תמיד חייב שמישהו יהיה איתה .

7. טיפול לאחר הסשן האפטר קייר  – נגמר הסשן על השולט לבדוק את שלומה של הנשלטת פשוט לבדוק את כל גופה מלמעלה עד למטה ולוודא שאין שום פגיעות או נזקים נחלק את הטיפול לכמה חלקים שעל השולט לבצע מיד עם סיום הסשן .

א. טיפול בכל חתכים, חבורות, התנגשויות לעור על ידי החלת קרמים, ג'לים, עזרים, וכו '
ב. לדאוג לקלח את הנשלטת או לבצע מקלחת יחד
ג. לכסות בשמיכה חמה כדי למנוע ירידות דרמטיות בטמפרטורת הגוף .
ד. לדאוג לתת מזון ומים על מנת להחזיר אנרגיה ולתדלק את הגוף
ה. עיסוי שרירים בכדי לשחרר את כל המתחים .
ו. לתת לנשלטת לפרוק את כל המתחים שהיו לה בסשן לתת לה להביע את כל הרגשות 
שלה ולשוחח איתה על מהלכי הסשן מה עשה לה טוב ומה עשה לה פחות טוב לדאוג 
לחבק אותה ולתת לה להרגיש מיוחדת .

אז לסיכום.
סשן בטוח וזהיר יגרום להנאה בלתי פוסקת גם לאחריו היות והנשלטת יודעת שיש לה על מי לסמוך, אם תבצעו את הסשן לפי כללי הבטיחות האלה אתם תחדדו את רמת הסשן יותר ויותר מסשן לסשן .

והכי חשוב לא לשכוח שאת השליטה מקבלים ולא לוקחים . 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י