סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Jo adventures

BDSM עולם קסום ומדהים .כל הזכויות על הבלוג זה, שמורות לכותב הבלוג אין להעתיק או להפיץ ללא הסכמת הכותב .הפוסטים נכתבים בלשון זכר לצורך נוחות אך הוא מתייחס לשני המינים באופן שווה .
לפני חודש. 4 בספטמבר 2024 בשעה 16:11

מניסיון אישי שלי , אין יותר סקסי וחושני מלהיות עם אישה שהיא משוחררת ושמודעת לאינסטינקטים הטבעיים והחייתיים שבה.

ולמה אני מתכוון משוחררת ושמודעת לאינסטינקטים החייתיים שבה ?

אז הכוונה שלי היא לאישה שיודעת להיות משוחררת קודם כל עם עצמה ויותר חשוב פשוט לצעוק מהנאה בזמן הסקס, או לגרגר כמו חתולה ,ולהתפתל כמו נחש או בכלל לשרוט כמו נמר כל האינסטקטים החייתים הללו  עושה את זה לגברים במיטה .

הרבה גברים נלחצים מיזה אבל הגברים שבאמת בעיניין ומשוחררים בסקס , פשוט עפים על זה   כי אין מה לעשות , אישה משוחררת תגרום לכם לעוף בסקס וזאת עובדה מוכחת  .

 

אבל יש נשים לצערנו שמתביישות להשתחרר ולהוציא את החיה שבה , ואני אדגיש ואומר בעזות ,  כל אישה היא חייתית וכל אישה יש את האינסטקטים האלה , השאלה היחידה היא האם יודעים להוציא מימנה את החיה שבה .

 

 

בואו נראה  איך מוציאים את החיה שבך ?

אז בכדי להוציא את החיה שבך יש כמה שלבים האמת כמו כל דבר טוב אחר גם לזה יש שלבים !!! .

1.תרעישי - תעשי רעש זה נכון שבזמן הסקס את מתביישת לצעוק וגרגר מחשש שהשכנים ישמעו אותך, אבל היי אל תדפקי חשבון תצעקי זה משחרר את האנדורפינים ואת השרירים ונותן לך עוצמות יותר חזקות בזמן הגמירה היות והאינסטינקט שלך שמשוחרר מהמוח הוא לגמור ולכן צעקות וגניחות משחררות אנדרופין ואנדרנולין ובכך הגמירה שלך חזקה יותר  .

 

2. לנסות -תנסי ואל תפחדי לתפוס את הפיקוד על המהלכים ,כמו להשמיע קולות ולהתפתל או לנשוך ולשרוט, הכי חשוב זה שתהיי את אל תפחדי מהסביבה, אם דיבור מלוכלך עושה לך את זה, תבקשי מהבן הזוג .
הרי ברור שככה את לא מתנהגת בחוץ אלא רק במיטה או רק בסקס , חשוב לציין גם שהטונציה משתנה בין דיבור רגיל לדיבור בזמן הסקס .

 

3. תקשורת - חשוב לתקשר עם בן הזוג שאת רוצה להשתולל ולהשתחרר, כדי שלא ייבהל מהרגע שאת מתחילה לצעוק ולהשתולל שפתאום לא ייבהל משריטה בגב או מנשיכה בחזה או מכל צעקה או התנהגות חייתית פשוט תביני את זה נכון כדי לייצר לו תחושת טרף  .

 

לסיכום :
קדימה שחררי את כל הגבולות שלך , ותתפרעי כאילו אין מחר, למרות שזה קצת מבייש אל תדפקי חשבון לאף אחד פשוט תנהמי , תנשכי , תצעקי , תתפתלי , וכו' ואת תראי שהסקס שלך יהיה הרבה חיי ולא משעמם והכי חשוב יהיה יותר מדהים .

כמובן שאפשר להוסיף צעצועים , פנטזיות שלך , ועוד , אבל חשוב מאד לעשות את זה נכון , כדי שלא לפגוע באגו של בן זוגך . 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י