שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Jo adventures

BDSM עולם קסום ומדהים .כל הזכויות על הבלוג זה, שמורות לכותב הבלוג אין להעתיק או להפיץ ללא הסכמת הכותב .הפוסטים נכתבים בלשון זכר לצורך נוחות אך הוא מתייחס לשני המינים באופן שווה .
לפני 4 שבועות. 6 בספטמבר 2024 בשעה 10:01

טוב נו אחרי שראינו מימה להיזהר בסקס אוראלי או כמו שכיננו אותו כ- First Base אז הגיע לראות מה הסכנות  בסקס וגינלי – או בשמו המסחרי  Second Base 

 

אז מה זה בכלל סקס וגינלי? ( ואני לא בא לחדש לכם )!!!

סקס וגינילי זהו אקט  אשר הגבר מחדיר את איבר מינו לנרתיקה של האישה כמו שכולם מכירים  .

אז פה נשאלת השאלה הכי ״טיפשית״ שיכולה להישאל ,אז מה הבעיה עם זה,  זה הרי פשוט שהגבר לוקח את איבר מינו ומחדיר לאיבר מינה של האישה , אין יותר קל מיזה האומנם ?

 

אז נענה לכם על השאלה ״הטיפשית״ הזאת .

אז נכון שבהחלט ותאורטית זה אקט קל ופשוט,  הרי מה הבעיה להחדיר את האיבר מין הגברי לאיבר מין הנשי , אז זהו שזה לא כזה באמת כזה פשוט , באקט  זה יש הרבה אפשרויות של פגיעה ע״י איבר המין הגברי לאיבר המין הנשי אם זה  בנרתיק ואפילו יכולה להיות פגיעה  באיבר מינו של הגבר .

אז כמובן לפני שמתחילים בחדירה כדאי לבדוק שהאישה מוכנה ומגורה מספיק והכי חשוב שתהיה רטובה באיבר המין ,  כדי להכניס את איבר מינו של הגבר , הרבה פעמים גברים מרוב חרמנות יתר פשוט מכניסים בלי לבדוק אם האישה שאיתם מוכנה פיזולוגית לחדירה , וברגע שהיא לא מוכנה מספיק אז נגרם לאישה נזק בכניסת הנרתיק, כמו שפשוף או דימום בפתח הנרתיק , דבר זה יכול לגרום לאי נעימות ובהמשך לפטרייה אצל האישה ואת זה אנחנו לא רוצים לעשות לה הרי באנו להינות ולא למלחמה עם דם .

 בנוסף חשוב לוודא עם האישה שהיא בסדר בזמן הסקס הווגינלי עם עוצמת החדירה וקצב התנועה באקט עצמו .

 

כידוע הרבה נשים אשר סובלות מתסמונות החדירה או בשפה המקצועית (Vaginismus) הכוונה שאישה מכווצת ללא יכולת שליטה את שרירי הנרתיק והתעלת הנדן , וככה מקשה מאד על הגבר לחדור , ובכך פוצעת את עצמה ולעיתים רחוקות את הגבר שאיתה .

כיום הרבה נשים מטופלות ומודעות לבעיה מה שבעבר לא ידעו למה , ולכן היום הטיפול הוא ע״י פיזוטרפיה של איבר המין הנשי , עם עיסויי היוני והחדרת תותבים לאיבר מינה בכל מיני גדלים כדי לתת תחושת שיחרור ודימוי של איבר מין גברי , ובכך לאמן את השרירים להיות רפויים יותר !!!

 

אז מה הסכנות בסקס וגינלי .

בחלק ב במאמר  זה נראה את הסכנות בתנוחות מסוימות של הסקס בזמן החדירה של איבר המין הגברי לאיבר המין הנשי.

 
יש תנוחות מסויימות שיש בהן  סיכון לגבר בכל מיני תנועות לא אחראיות הן שלו והן של האישה שאיתו את האפשרות שישבור את איבר מינו . למעשה תנוחות אלו מאד נפוצות,  ואם לא עושים אותם נכון ובזהירות בהחלט יכולים להיגרם לגבר נזק שיפגע בו בהמשך.

אני בטוח שלא ידעתם שאחת התנוחות הכי  מסוכנת לגבר היא תנוחת הדוגי הסטייל,  היות והגבר שולט בעוצמת החדירה לפעמים הוא מגזים בעוצמה והאיבר מין שלו יכול להחליק מהנרתיק , ובתנועה החדירה הבאה הוא דופק את איבר מינו בקיר הישבן ובכך יכול לשבור את איבר מינו בדומה לרכב שמתנגש  ונכנס בקיר בעוצמה. 

אסור לנו לשכוח גם שבעוצמות החדירה הגבר יכול גם לגרום נזק בתוך הנרתיק ואף לקרוע אותו או לפגוע ברחם האישה , או בהתקן שנמצא בה.

 

בדומה לדוגי סטייל עוד תנוחה מאד מורכבת ומסוכנת הרוכבת או בשפתה המקצועית Rodeo  (האישה מעל הגבר ) ומימה היא מסוכנת , אז באו נראה אחד מהסיבות לכך היא כי לפעמים, אין מספיק רטיבות או סיכוך  כאשר האישה היא על הגבר , מה שהופך את החדירה לכואבת. מה שכן כוח הירידה של האישה על איבר המין של הגבר בהחלט יכול גם לגרום לפציעה. כאשר אישה שולטת בתנועה שלה עם כל משקל הגוף שלה ובדומה לדוגי מספיק תנועה אחת לא נכונה ובמקום לחדור היא נוחתת על איבר המין של הגבר ומוחצת אותו בדומה למישהו שמרים משקלות מעל הראש ובמקום לזרוק אחורה מהקושי בהרמה הוא משחרר על עליו ואז פגיעת צוואר חמורה .

 

עוד תנוחה שהיא מסוכנת היא  תנוחת המסיונרית – המיסיונרית ?

מה הקשר כולם יודעים שזאת התנוחה הכי משעממת ופשוטה, אז  איך באמת היא יכולה לגרום לפציעה ?


התנוחה המסיונרית , נכון היא תנוחה אומנם קלה ופשוטה ,  אבל בלהט המעשה הגבר מגביר את הקצב בדומה לשאר התנוחות הפציעה האפשרית פה היא פציעה של פגיעה באגן, האישה היות והוא בכל תנועה פוגע באגן ומכהה חזקה מידיי יכולה לגרום לשבר באגן ושמעתי מקרים שקרו כבר.

לא סתם יצאו המשפטים של כל הגברים המאצויים  ״ זיינתי אותה כל חזק עד  שברתי לה את האגן בקושי קמה  ״ 

״ ואללה אחריי היא לא תוכל ללכת שברתי אותה ״ 

 

התנוחה הכי מסוכנת באמת זה Reverse Rodeo זאת למעשה תנוחה שהאישה רוכבת הפוך על הגבר .

התנוחה הזאת היא שהגבר שוכב על הגב והאישה יושבת מעליו עם גבה אליו,  זאת תנוחה לא קלה לביצוע היות והתנוחה היא תנוחה הפוכה בשביל תנוחה כזאת צריך איבר מין גברי יחסית ארוך בכדי לא לגרום נזק,  וכן גבר עים אבר מין קצר מסתכן בשבירת איבר מינו היות וכל משקלה של האישה על איבר המין וכל תנועה מסכנת את איבר המין הגבר בכל נחיתה של האישה עליו . 

לסיכום 

בכל התנוחות האלה שראינו במאמר  בנוסף  יש אפשרות של פציעה בפי הטבעת של האישה , ואין מה לעשות לפעמים מהעוצמה של החדירה והמהירות ,  האיבר מין  הגברי פוגע גם לפעמים בפי הטבעת.

מספיק פספוס קטן אחד ובמקום לחזור למקום הטבעי , האיבר החליט לעלות 2 ס״מ למעלה והופ יש לנו תאונה ,לא נעימה גם לגבר ובעיקר לאישה , וברוב הפעמים זה גורם לטראומה לא קטנה אצלה . במיוחד אם היא לא אנאלית בבסיס שלה . 
אז שימו לב איפה אתם חודרים גם תוך כדי סקס רגיל !!!

כמובן שיש עוד תנוחות מסוכנות אבל אלה התנוחות העיקריות שרוב הזוגות מבצעים בתדירות ושגורמות הכי הרבה פגיעות ...


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י