שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Jo adventures

BDSM עולם קסום ומדהים .כל הזכויות על הבלוג זה, שמורות לכותב הבלוג אין להעתיק או להפיץ ללא הסכמת הכותב .הפוסטים נכתבים בלשון זכר לצורך נוחות אך הוא מתייחס לשני המינים באופן שווה .
לפני 3 שבועות. 12 בספטמבר 2024 בשעה 7:44

לאחרונה יוצא לי  להציץ ולקרוא פה כל מיני פרופילים ובלוגים של חברים וחברות .

אחד המוטבים שתמיד חוזרים עליהם בפוסטים שהחברים\חברות אומרים שהם טוטאליים ומחוייבים למהלך ולמערכת ה -BDSM  , 

ושהם מוכנים לעשות הכל וכל מה שיבקשו מהם אפילו אם בעיני אחרים הדברים נראים לא נורמלים מבחינתם לרצות את השולט  ולמעשה  לבטל את עצמם למען השולט/ת שלהם...
יותר חמור מזה אני קורא שיש שולטים  ש מצפים לכך מהנשלטים שלהם...כלומר להיות טוטאלים עבורם בדרך כלל אלה שולטי דימקולו שלא באמת מבינים את מהות השליטה אם הפיזית וכל שכן המנטלית  ובד״כ גורמים לנשלטת נזקים בלתי הפיכים הן פיזית ובעיקר נפשית , ולא פעם ולא פעמים ראיתי מקרים קשים כאלה .


חייבים לציין שכל זה נובע מתוך העקרון הנפשי  , ומתוך החוק של  כל אינטראקציה חברתית, ולא משנה איזה אינטרקציה היא תמיד מגיעה ממקור אנוכי, אגואיסטי.ולמה אני מתכוון שאני אומר מקור אנוכי או אגואיסטי , הכוונה היא  שאדם יוצר קשר עם אדם אחר רק כאשר יש לו צורך מסוים, צורך אישי. או במילה אחרת שכולם מכירים והיא מילת האינטרס , אם יש לי אינטרס מימך אז ... , ואני אוסיף ואומר חבל שזה כך , כי היום הכל קם ועומד על אינטרסים , כמו שנאמר  במסכת אבות : 

״כל אהבה שהיא תלויה בדבר, בטל דבר, בטלה אהבה.

ושאינה תלויה בדבר, אינה בטלה לעולם.

איזו היא אהבה התלויה בדבר, זו אהבת אמנון ותמרנו.

ושאינה תלויה בדבר, זו אהבת דוד ויהונתן״.

והם כמובן התכוונו במילה  דבר = לאינטרס האישי  כלומר כל דבר היום מתקיים ונבנה על תנאי... ואנחנו יודעים שכל דבר שמתקיים על אינטרס אין לו מקום ובסופו להיגמר , לכן אל תחפשו את האינטרס , פשוט תיהנו מהדרך ותראו רק דברים יפים זאת בכל אופן ההמלצה שלי 


ובדיוק על זה יושב ההקשר, אז בואו נראה איך זה מתבטא גם בעולם ה - BDSM , אז לאחד כלומר הצד הנשלט הצורך שלו ( האינטרס ) הוא כביכול לרצות את האחר שזה השולט , זאת נקודת המוצא וההנחה ,  אבל למעשה זה לא בדיוק נכון כי הנשלט בתכלס רוצה את השליטה עליו כדי למלא  איזה צורך עמוק בנפש שלו משהו שחסר לו ,  ושוב אנחנו רואים את הצד האגואיסטי כביכול .

וההוכחה לזאת היא פשוטה וקלה להבחנה , ובואו נסביר אותה זה שהשולט ידרוש מהנשלטת שלא להיות יותר נשלטת, זה לא באמת יקרה .
ולכן חשוב לדעת שכל מערכת יחסים של שליטה צריכה  וחייבת להתחיל מההבנה ,או לכל הפחות מרצון ללמידה של הצרכים אחד של השניה, ושעל זה יתבסס ויעמוד  הקשר.

זוג שינסה לבסס את הקשר כל אחד על הפנטזיות שהוא מפנטז במהלך השנים, אז שלא יתפלא שהקשר יתמוסס יהיה רעיל  ולא יחזיק מעמד.

חשוב שכל אחד ייתן את הצ'אנס האמיתי לקשר  ללא תנאים וללא אינטרסים ,ולכן חשוב שלא ינסה לקחת את זה לאזור הפנטזיות האישיות שלו ,  כי בזמן קצר מאד  הם יבינו שבני האדם תמיד שונים אחד מהשני ,  ואין התאמה מלאה בינהם כי מה לעשות האינטרסים חוצצים ,  ובכך הקשר כמובן שיהיה רעיל ולא יציב עד לפרידה הסופית .

 


אז מה כן כדי לשמור על המערכת שלכם בריאה ויציבה ?

תמיד להגיע בראש פתוח להכיר ולנסות ללמוד ביחד את הקשר שלכם והמיניות אחד של השנייה ולא לנסות לרצות רק את עצמך והכוונה פה היא לשולט ואין מה לעשות חובה על השולט לרצות את הנשלטת שלו ולראות תמיד את טובתה למול עיניו , (כמו המאמר שכתבתי בעבר ששולט חייב לרדת לנשלטת )

לפעמים אני נדהם מהבלוגים שאני קורא פה , אני לא יודע אם באמת הכותבת  זקוקה לעזרה ואם היא מבינה בכלל מה היא עושה , ואז שמגיבים לה היא מתעצבנת ומגיבה בצורה שונה , כלומר אתה מבין שהיא מנותקת מהמציאות , ושהיא בסאב דרופ רציני , רק שהיא לא מבינה את זה !!!

 

אך מאידך יש פה המון פוסטים שנותנים לי חומר למחשבה ומהמחשבה נוצרים המאמרים הללו . 

בנימה אישית אני ממש מתנצל שהבלוג שלי הוא לא  בלוג של פנטזיות ותיאורי מין , אני פשוט אוהב לכתוב שירה בכללל וכל המאמרים שלי שנכתבים אם הם מסייעים לחברים פה אז עשיתי את שלי ואם לא אז אין לי מה לעשות אני בכלוב  כדי לכתוב את השירה שלי ובעיקר ללמוד ממכם !!!! 

 

 

הקיבוצניקינקית​(נשלטת) - אני אוהבת את הבלוגים שלך ובתור מי שחדשה בתחום גם לומדת מהם המון. תודה על ההשקעה.
לפני 3 שבועות
Jo Pamper​(שולט) - בכיף ותודה !!!
לפני 3 שבועות
בלתי שבירה​(נשלטת) - תודה על כל פוסט שאתה כותב
כמה חסר כאן ההכוונה לנשלטים ונשלטות חדשות
אתה פשוט בכל פוסט נותן עוד מידע שחסר.
בבקשה אל תפסיק לכתוב
לפני 3 שבועות

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י