סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

All Kinds of Everything

סיפורים בדסמיים, שירה או כל דבר אחר.
כל דבר הנכתב בבלוג זה הרי הוא פרי דמיונו של כותב הבלוג וכל קשר בינו ובין המציאות מקרי בהחלט.
לפני שנה. 6 בפברואר 2023 בשעה 12:53

ביום שישי האחרון ביליתי עם המלכה מלישס במסיבת בדס"מ אותה לא אשכח, בטאבו החדש.
לאחר שהגענו למקום ושמרנו את החפצים, עשינו סיור במקום החדש, ראינו את החדרים החדשים על שלל המתקנים כמו בלונה פארק.
מלכתי סיפרה לי שחברה טובה שלה (שולטת), שסישנה אותי יחד איתה מספר פעמים, תגיע הערב. כל סשן משותף איתה היה בלתי נשכח, ושלושתנו מאד אוהבים את הדינמיקה המשולשת שלנו. כמובן שלפני שניגשנו אליה, מלכתי ענדה לצווארי את קולר הניטים השחור שהבאתי. אז ניגשנו לאזור הבר, ומהר מצאנו אותה. היא ראתה אותנו, חייכה והושיטה את היד לעברי – יודעת שתוך שניות אנשק לכף ידה בעדינות ובתום. שולטת בלונדינית אחרת שישבה לצידה הפטירה "למה אתה מנשק רק לה את כף היד?", וחייכתי בביישנות. לאחר שהמלכה מלישס הביטה בי וסימנה לי שהיא מרשה לי ומכירה אותה, נשקתי גם לכף ידה של השולטת באותו אופן, במטרה לגרום למלכה שלי להיות גאה בי ולהראות איזה צעצוע צייתן אני.
אותה חברה ששלטה בי בעבר יחד עם מלכתי, סיפרה לה בחיוך "שתדעי לך שאני הפרס שלו, והוא יורד מצוין". שימח אותי ממש לשמוע את המחמאות הללו, מסמיק.
והיה רגע שחימם את הלב, בו החברה של המלכה שלי אות, ירדתי בעבר והיא סיפרה לשולטת הבלונדינית "אני הפרס שלו, והוא יורד מצוין".
מלכתי מלישס הושיטה לעברי את אצבעותיה, נהנית להראות עד כמה אני מוצץ בשקיקה כל אצבע שלה, מודה ומכין אותן להמשך הערב...לעיני היושבות לצידה.
"זה הזמן לומר לי שלום", אמרה מלכתי, כי אין דרך יותר טובה מלעשות זאת לעיני חברותיה.
וכמו שאני כל כך אוהב, הייתי על ארבע, וסגדתי למגפיים של מלכתי – נשיקות, ליקוקים, עיסוי ומציצת עקבים עמוקה בדיוק כפי שאוהבת. באותה עת, המלכה מלישס דאגה ללטף את ראשי בנעימות. מאחר וזה היה אזור צפוף יחסית ונזהרנו שלא ידרכו עלי, מלכתי הורתה לי שנלך לרגע למקום אחר ואז נשוב לחברתה הטובה.
מצאנו בקלות אזור מרווח, בו יכולתי לסגוד למגפיים שלה. זה היה זמן ממושך, ונהניתי מכל רגע.
לאחר שהסתובבנו עוד קצת במקום, חזרנו לפגוש את המלכה כדי שנתחיל בסשן המשותף.
ניגשנו שלושתנו אל עבר לוח עץ, אשר בו מכניסים לשלושה חורים – את שתי הידיים ואת הראש. הוא לא הדוק מדי ובטיחותי, כך שיכולתי גם לנוע בו.
קודם כל, התפשטתי ונותרתי עם תחתון, שגם הוא רפוי ובקלות ניתן להורידו בשעת הצורך. הוא לא נשאר עלי זמן רב..
שתי המלכות הכניסו אותי לתוך החורים שבלוח, ונעלו אותי בו.
ואז התחיל הסשן. תחילה המלכה מלישס הכתה בישבני ובירכיי עם שתי ידיה במקביל, בזמן שחברתה משחקת בגוף האחורי שלי ושורטת מהישבן ועד קצה הגב – ובלי עין הרע יש לה ציפורניים שנונות בדיוק כמו שאני אוהב.
לאורך הסשן כל אחת מהן ניגשה לעברי, יוצרת את קשר העין ומחייכת בסיפוק כאשר רואה אותי נרגש ומחייך בחזרה.
מלכתי מלישס העבירה את השוטים השונים על גופי לפני כל פעם שהשתמשה בהם, יוצרת את המתח המתבקש והמרתק שאפשר להרגיש דרך נשימותיי.
וכך מדי פעם שתיהן היכו בי במקביל, כאשר אני מודה לכל אחת מהן – בשמה. הן התלהבו לשמוע שאני מזהה מי משחקת בי, נותן את מלוא תשומת הלב.
מלכתי פינקה אותי בליטופים, נשיכות, נעיצות עקב, נשיקות, שריטות, צביטות ומלקות מהצעצועים השונים – מקרופ ועד ספנקר רחב שתופס אזור גדול בכל מכה.
היו קטעים רבים מיוחדים ומדהימים, בהן מלכתי הכתה בי וחברתה השולטת ניצבה מולי.
ובזמן שאני מודה למלכה שלי שמכה/מלטפת אותי, היא משכה בפטמותיי. בוחנת את סף הכאב, ומחפשת לשמוע את אנחות הכאב הרכות שעולות "אני לא שומעת אותך", הפטירה לי החברה, כאשר הודתי לה על הצביטות בפטמות ועל מלכתי על היחס שקיבלתי באותם רגעים.
יכולתי להרגיש עד כמה מלכתי גאה בי, וזה דבר שממלא אותי ונותן בי כוחות שאי אפשר למנות..
פרט מצביטת פטמות, חברתה השולטת של מלכתי נהנתה גם לשחק בי – לגעת בי, ללטף אותי, לשרוט בי, להכות בי. היא כבר החמיאה לי בעבר בנוכחות מלכתי על סף הכאב שלי – "זה הנשלט עם סף הכאב הכי טוב שהיה לך", היא אמרה למלכה מלישס, בפעם אחרת בה שתיהן שיחקו בי. וכאשר חברתה רצתה להו
ואז הגיעה סצנה מדהימה, אשר בזמן שמלכתי מצליפה בי חברתה התקרבה אליי, וקירבה את פניי אל עבר החזה שלה, מחייכת ומורה לי לסגוד לו. הסנפתי, נישקתי וליקקתי כל אחד מהם, וביניהם, בעדינות ולאחר מכן גם העברתי את לשוני על פטמותיה ברוך, מחפש להסב לה הנאה, תמורה מתבקשת למתנה המדהימה לה זכיתי.
כעבור שניות, זכיתי במתנה מדהימה יותר, אשר מלכתי נתנה לי את הזכות לתת את אותה הנאה ולסגוד לפטמותיה, בזמן שחברתה הצליפה בי ונעצה בי את ציפורניה. וכמובן שאמרתי להן עד כמה אני בר מזל, לזכות לסשן הזה איתן.
סיימנו את הסשן המשולש, והתחבקנו שלושתנו חיבוק שכולו היה של שחרור וסיפוק. זה היה מומנט מדהים.
זה היה זמן טוב לעשות סיבוב, למצוא ריגוש נוסף. אז ניגשנו לחדר הגניקולוג, שם היה שולט אותו מלכתי מכירה עם שלל צעצועים, וכבר זכרתי לטובה את הסשנים המדהימים שעושה איתה.
כשהגענו, מלכתי הורתה לי לומר לו שלום ולנשלטת שלו. ירדתי על ארבע, ונשקתי תחילה למגף שלו, ואז למגף של הנשלטת שלו, שבאותה עת החמיאה למלכתי והודתה על ההתמסרות.
מלכתי נשכבה על הכסא, ובזמן שהשולט מגמיר אותה, הייתי בתנוחה המוכרת – רכון מולה עם פה פעור, מוכן לקבל כל טיפה של אורגזמה שתעוף לעברי. ושתיתי אותן בשקיקה. וכל פעם שהוא הגמיר אותה, מיד אחרי זה ירדתי למלכתי ועינגתי אותה – מתמוגג מכל שניה שמתכווצת על פני, ומרטיבה אותן. אני מאד אוהב להסב למלכתי הנאה, ומהי דרך טובה יותר מלרדת מכל הלב?
יצאנו למנוחה קצרה, ועשינו סיבוב של שחרור במועדון. כעבור זמן ממושך, ניגשנו אל עבר חדר קינקי במיוחד, מעין מיטה ענקית אשר סביבה עמדו אנשים וצפו בהנאה בזימה ששטפה אותה.
היה שם שולט שמלכתי מכירה, והוא סימן לה לגשת איתי. וכך, בזמן שהוא משחק עם נשלטות מהקהל – היא הייתה האסיסטנטית שלו, משחקת איתן ומסבה להן הנאה רבה. זה היה מיוחד לראות את זה. היה מדהים לצפות בהם משחקים יחד בנשלטות השונות.
ואז הגיע הרגע בו מלכתי רצתה לשחק עם שולט, והורתה לי להיות לצידה.
היא הורתה לי להוריד מכנס, ולענג את עצמי. וכך, בזמן שהוא חדר לה, מלכתי ריתקה אותי למיטה תחת הזרוע שלה, חונקת אותי ומלטפת אותי בפנים ובגוף. ומה שהיה סקסי ממש ברגע הזה, הוא שיכולתי לראות אותי מהמראות שהיו על התקרה. זה היה רגע מחרמן וסוטה במיוחד, שנהניתי ממנו ולהיות לצידה של מלכתי ברגעים שהיא נאנחת בהנאה.
"מי הצעצוע שלי שאוהב לראות אותי מזדיינת מולו", היא קראה בקול לעברי בזמן שריתקה אותי. ועניתי לה בקול עדין – "אני, המלכה". זה היה רגע מיוחד.
לאחר שגמרה, המלכה אמרה לי שהיא רוצה שעוד נחזור לחדר הזה. "אני רוצה לתת לך מתנה, שתגמור בזמן שאני חודרת אליך". וכך, אחרי שישבנו והשלמנו נוזלים, חזרנו לחדר האירוטי, שכמובן היו בו לאורך כל הזמן קהל.
התפשטתי לחלוטין והייתי על ארבע עם הישבן חשוף לעברה. התחלנו עם אימפקט –מכות על הישבן, שוטים.
כעבור זמן מה, עברנו לחלק האנאלי. היא הרכיבה על עצמה את הסטרפאון עם הדילדו האהוב.
תחילה, היא עשתה לי פינגרינג מדהים עם שתי אצבעות – מכינה אותי היטב לחדירה המתקרבת.
וכך הרגשתי את עצמי מוצף בחרמנות, מגורה מהאופן בו היא יודעת לקרוא את נקודת הג'י שלי כמו ספר פתוח.
תוך שניות, היא כבר הייתה בתוכי וחדרה אותי. בהתחלה בקצב איטי ומדורג, ואז הקצב הלך ועלה.
הרגשתי כבר איך אני מתקרב לאורגזמה המיוחלת. אלו הרגעים בהם אני כבר יותר גונח, רוקד בעצמי על הדילדו שחודר אותי. מפטיר "כן דאדי, את מזיינת אותי מדהים", ומבקש רק עוד ועוד. כעבור כמה דקות כבר מצאתי את עצמי גומר, בזמן שהמלכה משחקת בי. הודיתי לה על הזכות הזו, הרגשתי אופוריה באותם רגעים והייתי צריך כמה דקות כדי לנחות לקרקע.
וכדי להשלים את הקסם, היה זוג שהיה לצידנו ופנה למלכתי. האישה החמיאה לי ואמרה שנדיר למצוא כאלה, והתעניינה ושאלה מספר שאלות. מלכתי מלישס הציפה אותי במחמאות, ואמרה לה שהיא באמת זכתה בי. באותו מעמד אמרתי להם שלא פחות מכך, אני זכיתי במלכה המדהימה שלי. כיף לי כל פעם מחדש לראות איך אנשים רואים את הדינמיקה הייחודית שלנו.
כבר התקרבנו לסוף הלילה, וניגשנו לאזור הריקודים. מלכתי התיישבה, והורתה לי לסגוד לרגליה ולמגפיים שלה. מדי פעם היא העבירה את העקבים שלה על בשרי, מסמנת אותי כמו שמסמנים רכוש.
ואז ניגשה לעבר מלכתי חברה שולטת שלה, אותה זכרתי מפעם אחרת בה שיחקו בי.
היא הושיטה את ידה לעברי, זכרתי שהיא ממש אוהבת שמנשקים את כף ידה.
היא סימנה לי לסגוד לכפות רגליה ולנעלי העקב שלה, בזמן שהיא משוחחת עם מלכתי מלישס.
סגדתי לכפות רגליה החשופות, נישקתי וליקקתי אותן בעדינות, גם ביניהן, עיסיתי ולא הייתה נקודה בנעל שפיספסתי. וכך, בזמן שאני סוגד לנעל של החברה, מלכתי הניחה עלי את המגף שלה ומרתקת אותי שלא אזוז ולו במקצת.
כשסיימנו, חברתה ואני התחבקנו חיבוק ואמרה לי שנהנתה ממני מאד.
אני ומלכתי מלישס סיימנו את הלילה כאשר אנו מלטפים האחת את השני לאורך הידיים.
תודה רבה למלכה שלי מלישס, על עוד לילה שיהיה צרוב בזכרוני.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י