שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

All Kinds of Everything

סיפורים בדסמיים, שירה או כל דבר אחר.
כל דבר הנכתב בבלוג זה הרי הוא פרי דמיונו של כותב הבלוג וכל קשר בינו ובין המציאות מקרי בהחלט.
לפני 7 חודשים. 5 בספטמבר 2023 בשעה 14:33

בלתי נתפס שעברו 11 חודשים מאז אותו לילה מטורף, הלילה הראשון בו מלכתי מלישס ואני הכרנו. פשוט כמו סיפור שנכתב בידי עורך, המקריות בה נתקלנו והכרנו. וכבר מהרגע הראשון, הרגיש לשנינו כי מדובר בחיבור ממבט ראשון, כבר בשיחה המקדימה לפני אותו מפגש הרגשתי את הניצוץ הזה. ובאותו מפגש, פשוט הכל התחבר. כמה אני שמח לשמוע כאשר חברותיה אומרות עלי מילים טובות, מסבות לה גאווה בצעצוע שלה. כי בסופו של דבר – נשלטות היא שני דברים עיקריים: התמסרות וחיבור עמוק. ואני כה בר מזל, על הזכות להיות הנשלט המקולר שלה. יכולתי רק לחלום על כך כשהכרנו, ושמח שהגעתי לנקודה הזו. מכאן ניתן רק להתקדם. תודה מלכתי על הזכות הזו.
וכמו כן, קילור זה בא לאחר עוד לילה מקסים של פמדום שחווינו.
לאחר עיכוב קל, הגעתי למסיבה. מלכתי המהממת, לבושה בנעליים גבוהות ובשמלת לייטקס הורסת בזמן זה נהנתה משני עבדים שסגדו לרגליה. היא סימנה לי לגשת, נשקה לי ואז היה ברור שהגיע הזמן לומר שלום בדרך המדהימה לעשות זאת, עם בוט פטיש עמוק ומתמסר, שכולל נישוק, וליקוק עד כדי הברקה של המגפיים ההורסים של מלכתי. תוך כדי היא מלטפת אותי, בגוף ובשיער, משחקת בציפורניה לאורך גופי. יודע עד כמה היא אוהבת זאת, ירדתי לעקב שלה כאשר היא יושבת לצד חברתה, ויורד עמוק עמוק כאשר מביט בעיניה כמו זונה טובה שרוצה לגרום לבעלים שלה להיות גאה בה. זה פשוט היה מדהים ודרך נעימה להיכנס לאווירה.
בשלב זה היא לקחה אותי, ענדה לי את הקולר שהיא כה אוהבת לענוד עלי ושאני כמובן אוהב לענוד בגאון. היא לקחה אותי ושני נשלטים נוספים, והחלה לעשות בנו סשן אימפקט עוצר נשימה. עברו שם הרבה ידיים, ספנקרים שונים ואימתניים כל אחד בדרכו, סרגלים ושוטים. הקצב הלך והתגבר, כאשר תוך כדי היא גם נוגעת ומלטפת ומרגיעה את העור עד לנקודה בה שום דבר פשוט לא יכל להכאיב לי. כמה כיף ומשחרר אותי היה לומר "תודה המלכה" על כל מקבץ הצלפות. תוך כדי אנחנו גם מתחבקים ומתנשקים, נותנים לכל הדרייב לחדור אלינו ולהתמוגג.
מדי פעם שילבנו גם חניקות (חשוב לדעת לעשות זאת נכון ובזהירות) שהיו מדהימות, צביטות, נעיצות ציפורניים, בעיטות בישבן ומציצת אצבעות. והיהלום שבכתר, היה הרגע בו מלכתי העניקה לי את הפריבילגיה למצוץ את פטמותיה המהממות והיפות, בעדינות כמובן...היה חשוב לי שהיא תהנה מכל רגע, שתהיה גאה בי.
לאחר הפסקה קלילה, היא אמרה לי "לא שכחתי אותך", והבנתי שהגיע הרגע המתוק שבו היא הולכת לחדור אותי באופן המדהים שאף אחת לא עושה זאת כמותה.
ראשית ירדתי על ארבע, וירדתי עמוק לסטרפאון המדהים שלה, מוצץ את הדילדו עמוק בדיוק כפי שהיא אוהבת. מכין אותו היטב לקראת הכניסה הצפויה..
כעבור מספר דקות, היא סימנה לי להתכופף ולהישען על שולחן שניצב שם. היא חבשה את הכפפה, ולאחר שימוש בחומר הסיכה הכניסה אצבע, ועוד אחת ועוד אחת לתוכי..מרגישה את החור המיוחם שלי מוכן לבעילה. בקלילות לאחר מכן היא נכנסה לתוכי, מזיינת אותי לסירוגין בעדינות ופרוע, מחלצת ממני שפע של גניחות של "תודה דאדי" בהן אמרתי כמה אני שמח להיות הצעצוע שלה. תוך כדי, מדי פעם היא הפליקה לי בישבן ומושכת אותי אל עבר הסטרפאון שלה עד נקודה בה אני בעצמי מושך את עצמי, רוקד עליו כמו שאני כה אוהב.
לאחר הפסקה קלה, המשכנו לעוד סבב אימפקט, כאשר מלכתי מוודאת כמובן שאני מסוגל לעמוד בו. והוא היה מדהים ונהדר, לצד מספר נשלטים שהצטרפו תוך כדי.
את הערב סיימנו כאשר מלכתי, אשר עבדה כל כך קשה בערב זה, הסירה את נעליה ונותרה עם גרביוני רשת מהממים, מסמנת לי לסגוד לכפות רגליה. וכמה שאני אוהב פוט פטיש – לעסות, לנשק, להרגיש ולנשום. עבדתי היטב בעיסוי רגליה, מחפש לגרום לה להרגיש הכי טוב שניתן אחרי יום בו עבדה בלי הפסקה, ולהודות לה על הזכות להיות הנשלט שלה.

לפני 9 חודשים. 18 ביולי 2023 בשעה 8:52

אז ביום שבת האחרון יצאתי עם מלכתי מלישס לאורדורה, אחרי זמן ממושך מחמת הנסיבות..
קודם אומר שהיה ממש כיף לראות את כל החברים שלא ראינו זמן מה וחיבקו באהבה, והיה כיף לראות כמה בחום קיבלו את מלישס. זה ריגש אותי מאד, ומה שליווה את הציפיה שלי לקראת המסיבה הקרובה...
הגענו, ולאחר ארגונים קלים – היא ענדה לי את הקולר, בחלק שאני תמיד נמס ממנו כל פעם מחדש.
מצאנו ספה פנויה, ומיד מלכתי התיישבה ואני מעונג ירדתי על ברכיי והתחלתי לסגוד לרגליה כמו שהיא אוהבת.
נישקתי אותן מכף רגל ועד הקצה, הסנפתי, הברקתי ועיסיתי במקביל את הרגל השנייה, כדי שיהיה לה כל כך נעים.
ואין דבר שאני יותר אוהב מלמצוץ גרון עמוק את העקב העמוק והמחודד של המגף שלה, כאשר המבטים שלנו מצטלבים ואני קולט את החיוך המאושר שלה, את הניצוץ בעיניים שלוהט כמו השרב בימים אלה..
בזמן שאני סוגד לה, היא עטפה אותי בליטופים רבים, על שיערי ולאורך גופי. מדי פעם החלו ציפורניה לנעוץ בי, עמוק חודר ונעים, רטטים נעימים וממכרים...
כעבור זמן מה, מלכתי רצתה לעבור לסשן האימפקט (וכך גם אני), לאחר שידיה התחממו מהמגע בי...
לשמחתנו ובעזרת המארגנות, היה לנו מקום פנוי שמאד היה נוח להתמקם עליו, לשכב בו על הברכיים ופשוט להנות...
הורדתי את המכנס, נותרתי עם התחתון השחור דמוי עור הדק והמבריק ועם רתמות הגוף שכיסו אותי, והתייצבתי על המתקן.
הסשן התחיל עם הרבה עבודת ידיים, כאשר הקצב הלך ונעשה חזק יותר מרגע לרגע. לצידי היה נשלט נוסף, שגם זכה להרגיש את נחת זרועה של מלכתי.
בהמשך השתלבו צעצועים נוספים – קרופים, רחביות חזקות, פלוגר ועוד שוטים שונים. לסירוגין, מלכתי חיבקה אותי, נישקה אותי, עשתה לי נעים כך שנהיה עור ברווז..
ומדי פעם גם השתלבו גלגל כאב שסימן את ישבני, וכך גם נשיכות, שריטות מהפנטות על הגב, צביטות עדינות בפטמות...
זה היה סשן ארוך, שיכל לארוך גם נצח...
לא הרגשנו עד כמה שהזמן טס.. ואהבתי לדגמן עבור המלכה שלי, בשלב מסוים כבר לא הרגשתי כאב.. שמחתי לראות איך הגוף שלי מורגל, חרף הפסקה יחסית..
סיימנו את האימפקט (לא אחרון לערב זה) בחיבוק ונשיקה חמה, שחרור עצום מסשן מדהים ומהנה.
יצאנו החוצה למנוחה קצרה, כעבור כמה דקות חזרנו. בכל זאת, אוגוסט...
לשמחתנו מצאנו מקום אסטרטגי פנוי, מעין שולחן בר כזה בצורת ר'. מלכתי הורתה לי להתמקם, והחלה לסשן אותי.
וכך שוב עברו ידיים, הצלפות, הרבה עבודה גם עם צעצועים...
במקביל הצטרף נשלט, ולאחר מכן עוד אחד. היא אמרה "בו נעשה תחרות סבל, נראה מי יהיה השורד האחרון".
ופשוט לא זזתי, רק אמרתי תודה והתמכרתי למגע, בזמן שברקע היו צעקות ותזוזות. היה כל כך מהנה ומשחרר, וזה יכל לארוך נצח. ואז הבנו שמתקרבים לסוף הערב.
את הערב סיימנו כאשר היא נחה בספה בכניסה לכמה דקות, בהן סגדתי למגפיה באופן שהיא כה אוהבת – לומר שלום לסיום.
חיבקתי אותה והודיתי לה על בילוי מדהים ומהנה כמו תמיד.
תודה רבה על לילה מדהים, מלכתי מלישס – וזו זכות להיות שלך.

לפני 9 חודשים. 28 ביוני 2023 בשעה 6:51

הייתי צריך לקחת כמה ימים כדי ל אחרי החוויה של יום שבת האחרון...
לאחר כחודשיים וחצי של הפסקה בנסיבות לא קלות בלשון המעטה, יצאתי עם מלישס לליין הפאם-פטאל. במשך החודשיים וחצי הללו לא חוויתי בדס"מ, וחיכיתי לרגע שבו מלכתי תאמר לי שהיא מרגישה טוב, ומוכנה לזה. כי בדס"מ עושים ממקום טוב ומהנה, ולא ממקום של התעללות או פריקת עצבים.
אז קודם כל, התחבקנו חיבוק ארוך ומתוק.
מראש, היא הנחתה אותי ללבוש את המכנס דמוי העור שלי (בנוסף לרתמת הגוף שהיא אוהבת עלי מאד), כדי שאתאים לאאופיט המדהים שלה – לאנז'רי דמוי עור מהפנט, כשהיא נועלת את המגפיים המהממות שלה שגם אליהם התגעגעתי מאד.
נכנסנו, והיא ענדה לי את הקולר הגותי שהבאתי וחיברה אותי לרצועה שלה, מוליכה אותי כאשר אני הולך מאחוריה בעונג.
לאחר שישבנו קצת, דיברנו ונתנו לעצמנו להתפקס, היא התיישבה על הספה לצד חברה שולטת מדהימה אשר לקחה חלק בסשן בי, אבל לזה נגיע עוד מעט...
אז בזמן שמלכתי ישבה על הספה, היא הושיטה את מגפה, בדרך המסורתית שבה אני אומר לה שלום...
נישקתי את מגפיה, ליקקתי, הרחתי, ליטפתי וגם את רגליה המהמוות. צמוד אליהן כמו ילד קטן שנצמד לאימו, ולא מוכן לנוע ממנה לרגע. תוך כדי, אני מביט בעיניה, מוצא את החיוך מלא האושר שיודע להמיס אותי כמו חמאה. היא סימנה לי עם העקב, וכמובן שירדתי לו עמוק עמוק, עד הקצה – תוך כדי שמביט בה, מסב לה גאווה ליד חברתה כשמראה עד כמה כולי מתמסר אליה. וזה היה כל כך טבעי עבורי. והתמוגגתי כאשר בזמן זה היא ליטפה אותי בחום, אומרת לי כמה התגעגעה אליי – וכמובן אמרתי לה שהתגעגעתי אליה המון.
לאחר מכן עברנו לאימפקט הנהדר. התפשטתי ונשענתי בכפיפות על מעין מעמד.
אמנם יש לי סף סבל מכובד וטוב, אבל מודה שחששתי שהפגרה פגעה ביכולת שלי לספוג כל כך טוב... לשמחתי פשוט התבדיתי.
הסשן התחיל עם מכות ידיים חזקות (בשתיהן במקביל), ומהר מאד עבר לשימוש בצעצועים השונים: הקרופ, רחביה, ספאנקרים נוספים שהתווספו ככל שהסשן התקדם. וכל פעם אני סופר, ומודה לה אחרי כל סדרה. מדי פעם מנשקת אותי תוך כדי, מלטפת אותי, שורטת אותי כמו שאני כל כך אוהב. מדי פעם השתלבו גם נשיכות, בעיטות. ופשוט התמוגגתי מכל רגע.
כעבור זמן מה, השולטת שישבה בתחילת הערב לצידה בספה, ביקשה ממנה גם לשחק בי. מלכתי שאלה אותי, וכמובן שהסכמתי. מדובר בשולטת מאד מנוסה, מרשימה ואחראית, והאמת היא שגם לולא הכרתי – הייתי סומך על מלכתי. היא שומרת עלי, ומוסרת אותי רק לאלו שהיא יודעת שזה בטוח להפקיד אותי ברשותן.
היו מקטעי אימפקט שכללו עבודת ידיים והצלפות, וממש נהניתי מלספור. והרבה. בחלק מהזמן, גם היא וגם מלכתי חבטו בי במקביל. סשן הסולו האחרון איתו החברה הצליפה בי, איתו תם הסשן, הגיע ל-100 חבטות רצופות. וכמובן שהיא דאגה לאורך כל הסשן לבדוק שאני בסדר, לקרוא את שפת הגוף שלי. וכך סימנתי לה לאורכו. בסופו גם הודיתי לה.
לאחר מכן, מלכתי המשיכה איתי עוד קצת את האימפקט, וסיימנו אותו מחובקים.
בזמן שנחתי והסתובבתי, אציין שמלכתי שמרה עלי כאשר מישהו ניגש אליי, וטען שיודע שיש לי מלכה, אבל טען שמלכתי אישרה לי לנשק את הרגליים של בת זוגו שהביטה בי בציפייה. שאלתי את מלכתי, והיא מיד הגנה עליי ואמרה לו להתרחק ממני, שאני לא צעצוע שנמסר לכל דורש.ת . הרגשתי בטוח לצידה, כמו תמיד...
כעבור זמן בו נחתי, אני ונשלט אחר סגדנו לרגליה. כל אחד, לרגל אחת. סגדתי שוב למגפה ולרגלה, מחבק, מנשק, מלטף ומעסה גם. ותוך כדי היא ליטפה אותי, ואמרה כמה גאה בי.
"אל תחשוב ששכחתי את החלק שאני חודרת לך" , אמרה לי בחיוך. וכמובן ששמחתי, אני מתמוגג מהחלק הזה כל פעם. אני מת על סטרפאון, ואוהב לרקוד על הזין המהמם שלה.
לאחר פינגרינג (עם כפפה כמובן), היא צללה לתוכי. חדרה אותי בקצב מהמם, משלבת בין איטי לבין מהיר יותר. ואני פשוט מתמוגג, גונח "תודה דאדי", תוך כדי שהיא שואלת רטורית "מי הזונה האנאלית שלי"? וכמובן שאני עונה לה באושר "אני, זונת הפגינג שלך המלכה". ובשלב מסוים פשוט רקדתי עליו, נצמד ומתמוגג מהמגע העמוק בתוכי. ולקראת סוף החדירה, שילבה ספאנקים בישבן בעזרת ידיה... היה סקסי ברמות.
את הערב סיימנו בכך שסגדתי לרגליה, מצטלמים לתמונות מדהימות למזכרת. ולאחר מכן עם חיבוק ארוך ומתוק.
אז תודה רבה למלכתי מלישס, על כל רגע מדהים בלילה הזה.

לפני שנה. 6 באפריל 2023 בשעה 17:52

כמה טוב שמגיע פסח, בו נרגע קצת העומס משגרת היומיום ופשוט לשחזר לילה עוצר נשימה.
אז הגענו לאורדורה, שהייתה בסימן יום הולדת לדורה המקסימה, שדאגה לשי צנוע בכניסה וקבלת פנים חמה ביותר.
וכמה ששמחתי לשמוע במהלך ההמתנה בתור ממלכתי מלישס שחיכתה לרגע הזה בשבוע, ממש כמוני..
בכניסה ניגשה למלכתי שולטת מקסימה, חברה טובה שהייתה איתנו במספר מפגשים וגם סישנה אותי בעבר, תחת פיקוחה של מלכתי.
היא ביקשה את רשותה לחלוק אותי לחדירה משותפת בהמשך הערב. מלכתי הסכימה, כמובן בידיעה שאני מסכים לכך. זה בהחלט היה הגחל הראשון, בדרך ללילה שכולו היה אש יוקדת (או לפחות חם כמו הגוף שלי 😄 )
מלכתי הגיעה הפעם עם מזודת טרולי נוחה להפליא, בה בקלות ניתן לאחסן את כל הציוד ולהנות ממנו לאורך הערב. מן הסתם, אני גררתי אותה כמעט בכל עת שזזנו מפה לשם.
מלישס התיישבה באזור הספות, בלי צורך בסימן ניגשתי ורכנתי מולה על ארבע, בדיוק כמו שהיא אוהבת וכך גם אני. זה היה הזמן להתחיל את הערב כמו שצריך, והתחלתי לסגוד למגפיים שלה מעקב ועד הקצה. נישקתי היטב, כל פינה ופינה, הברקתי, ליקקתי ועיסיתי. בזמן הזה מלכתי דאגה ללטף את ראשי וגופי, ומדי פעם גם לנעוץ את ציפורניה בגבי, מסמנת אותי – הרכוש שלה.
היא ישבה לצד חברותיה, ומספר פעמים ולאורך זמן רב סגדתי לעקב שלה בדיוק כמו שהיא אוהבת... ירדתי לו עמוק, ממש כמו שהייתי יורד לזין שלה, כאשר אני תוך כדי מביט בעיניים שלה – מחפש ומוצא את המבט המסופק והמרוצה, מפגין יכולת גאגינג ממושכת. מתמסר ועושה הכל כדי לגרום למלכה שלי להיות גאה, וכמובן שנהניתי מכל רגע...
הגיע הזמן לסשן האימפקט,התפשטתי ונצמדתי אל העמוד.
הסשן התחיל בהרבה עבודת ידיים, שחיממו את הגוף שלי היטב והרגשתי איך הופך מלבן לאדום..
בשלב הזה נפתח טרולי ההפתעות, כל פעם שוט אחר – קרופים, ספנקרים, רחביות (אחד עבה ממש! עצום) החלו לעבור על גופי, מסמנים אותי עוד ועוד. הדבר היחידי שיצא מהשפתיים שלי היה המספרים של ההצלפות שספרתי, כאשר כל מקבץ אני מסכם ב"תודה המלכה".
בשלב מסוים ביקשה ממלכתי שולטת אחרת, להצטרף לסשן האימפקט. היא הסכימה.
השולטת ניגשה אליי בחיוך, בירכתי אותה ב"ערב טוב המלכה", היא הרימה את סנטרי וסטרה לי במידה הנכונה..
וכך שתיהן הצליפו בי, לפעמים במקביל, וברגעים בהם מלכתי נתנה לשולטת להצליף בי, לנעוץ את ציפורניה הארוכות והחדות בי – אז מלישס נישקה אותי, ליטפה אותי ונתנה לי כוחות שבהם הייתי ממוקד רק בה, ולא במה שקורה מאחוריי..
בשלב מסוים, מלכתי נעצה בי את שיניה, ובכלל היא נהנתה מהרבה דם ממני שקישט את אצבעותיה בהמשך.
חייב לציין שבמהלך הסשן מלכתי קיבלה שוט חדש, אדום ואימתני מלאכת יד, והיה ממש מיוחד להנות ממנו (היא הציעה לה אותו באורדורה הקודם, וזו הייתה אהבה ממבט ראשון, או ליתר דיוק – ממגע ראשון חח).
זה היה סשן עוצמתי וארוך, ובסופו התחבקנו חיבוק מחמם עצום וגדול, שכולו היה של שחרור ונחיתה לקרקע...
בזמן שנחתי מהסשן, מלכתי שלטה עם שולטת אחרת בסשן שהיה בדגש CBT, שהוא פחות הסגנון שלי..ומאד נהניתי לצפות.. הוא היה מקצועי ומרשים מאד.
ואז התחילה חגיגת יום ההולדת של דורה, שהיה ממש כיף לצפות בה ולראות את החום והפרגון שקיבלה מחברותיה השולטות.
לאחר המנוחה ששנינו היינו צריכים, הגיע מסמר הערב- הסשן המשותף של מלכתי וחברתה השולטת בי.
ניגשנו אל עבר מתקן גבוה, אשר ממולו הייתה מראה. זה באמת מקום קלאסי לחדירה.
זה היה הזמן להוריד את מכנס העור השחור שלבשתי, ולרדת לסטרפאונים של שתי המלכות היטב. ירדתי על ארבע ומצצתי אותם עד הקצה, כשבהדרגה דמעות גאגינג מעטרות את עיניי בעונג.
בנקודה זו, המלכות החליפו בינינו – כך שמלישס חדרה את הנשלט של חברתה (בחור מקסים שגם אותו אני מכיר), וחברתה התחילה לשחק בי.
בהתחלה, חברתה החלה (עם כפפות כמובן) לעשות פינגרינג, להרגיש שהשטח מוכן..
זה היה מענג, וציפיתי לשלב שכבר היא תהיי עמוק בתוכי, בועלת אותי, כשמלכתי צופה מהצד ורואה איזו זונה טובה אני שלה.
לא הייתי צריך לספור, וכבר הזין שלה צלל לתוכי. והיא התחילה לחדור אותי. הרבה גניחות של עונג התחילו להישמע, וגם אני בהדרגה פשוט רקדתי ודחפתי את הישבן שלי אל עבר הזין שלה.
"אני רוצה שתסתכל במראה ותראה איך אתה נחדר", אמרה לי השולטת – כי היינו בהתחלה בזוית לא טובה אליה.
היא הסיטה אותי, כך שיכולתי לראות איך היא חודרת אותי ומחייכת בעונג, ואיך אני פשוט נהנה מכל רגע.
חייב לומר שבזמן שאני נחדרתי, לא יכולתי שלא להביט מהצד ולהנות מההנאה של המלכה שלי, בזמן שחדרה את הנשלט כל כך טוב ופרוע.
כעבור זמן ממושך, היא יצאה ממני וקראה לי לגשת לאזור הספות, כאשר היא התיישבה עליהן.
"אני רוצה לזיין אותך בישיבה , אתה קליל", אמרה בחיוך.
התיישבתי על ברכיה, כשכולי עמוק בתוך הזין שלה.
"קפוץ עליו, מעלה מטה", היא הורתה. ומיד בשלב הזה, כמו באימון, התחלתי לנתר על הזין שלה, תוך כדי שאני גונח ומדי פעם חוכך את ישבני מטה כדי שייכנס אליו הכי עמוק שאפשר.. זו הייתה פעילות ספורטיבית אירובית לכל דבר, ואני אדם שרץ 10 ק"מ... פשוט לא הפסקתי.
שמתי לב בנקודה זו ששולטות רבות צפו בנו בסקרנות, אבל מה שעניין אותי הוא כשמלכתי מלישס צפתה בנו וראתה כמה שאני מתמסר.
וכמה מזל שהספה הזו הייתה רחבה, כי בתוך דקה, אז מלכתי זיינה את הנשלט באותה תנוחה וזה היה סקסי ברמות.
"חכה כאן, אני גם רוצה להנות ממך", אמרתי מלכתי ברגע שתם הסשן המשותף.
היא התיישבה על הספה, ואני התיישבתי על הזין שלה בקלילות. כמה שאני מתענג ונהנה כשהיא משחקת בי, בועלת אותי.
"מי, מי השרמוטה שלי" היא שאלה בקול, ואמרתי לה בשבריריות "אני השרמוטה המיוחמת שלך, המלכה".
כעבור כמה דקות, היא רצתה לחדור אותי באותה תנוחה, רק שהפעם אני עם הפנים לכיוונה. גיליתי צדדים גמישים שלי, ותוך כמה רגעים כבר ניתרתי על הזין שלה כשאני על ברכיה, ומביט בה מזיינת חודרת אותי, מלטפת אותי בחזה ובגוף תוך כדי... באותו רגע באמת הרגשתי שזכיתי בלוטו..

אחרי החדירה, שתיהן שילבו סשן אימפקט כלפיי – כאשר רכנתי מעל מתקן מוגבה, ליד המראה. זה ממש היה סשן חזק, אבל גם נוהל כל כך נכון, כך שיכולתי לעבור אותו לאורך זמן, תוך כדי שבהפוגות מלכתי דואגת ללטף ולהרגיע את הגוף שלי...
סיימנו את הסשן, התחבקתי חיבוק עמוק עם מלכתי והודיתי גם לחברתה על הסשן שנתנה לי – זה נימוס בסיסי בעיניי...
את הלילה סיימנו כאשר נישקתי את נעליה של מלכתי בפינת העישון בזמן ששוחחה עם חברתה בפינת העישון...
תודה למלכתי מלישס על לילה מקסים, ולאור ודורה על ארגון מצוין כמו תמיד.

לפני שנה. 21 במרץ 2023 בשעה 16:26


אין דרך יותר מיוחדת מלנעול את שבוע חגיגות פורים עם מלכתי מלישס. זו הייתה המסיבה השלישית בתוך שבוע(!), ואני באמת בר מזל שזכיתי לכך.

מלכתי מהממת ביופיה, הגיעה בתחפושת השחורה המדהימה שלה - עם הקרניים, הכנפיים המרשימות והמגפיים הגבוהים וההורסים אותם אני אוהב להבריק מה סוליה והעקב ועד הקצה.
אז באנו למסיבת פורים בטאבו בשישי שעבר, ולאחר שרקדנו קצת ונכנסנו לאווירה, התחלתי לומר למלכתי שלום בדיוק כפי שהיא אוהבת. ירדתי על ארבע, נישקתי והברקתי את המגפיים שלה בהתמסרות, אין חלק שפספסתי.
כל פעם מחדש אני מרגיש איך הנשימה שלי עוצרת מלכת, כאשר הרגליים של מלכתי מונחות על כתפי או ידי, ואני סוגד לכל מגף שלה, לסירוגין.
בשלב מסוים, מלכתי נעמדה והניחה עלי את רגלה, חורטת עם העקב שלה על גבי. אני כל כך אוהב לראות אותה עומדת גאה, כאשר אני סוגד לה וזוכה לליטופים ונשיקות שעוטפים אותי באופוריה מדהימה.
ואם כבר דברים שהיא אוהבת, אז בלי לסמן לי קלטתי מתי היא רוצה שארד גרון עמוק לעקב שלה – כשהיא מביטה בעיניי תוך כדי, ובמשך דקות ארוכות – כמו זונה טובה 😊 .
סגידת המגפיים הייתה ארוכה, ופשוט נהניתי מכל רגע שהפגנתי כמה אני שמח להיות במקום הנכון שלי לצד המלכה שלי, לרגליה על ארבע.
ניגשנו אל עבר החדר האדום, בו מלכתי הורתה לי להתייצב על המיטה על ארבע, לאחר שהתפשטתי כמובן. היא התחילה לזיין אותי (עם כפפה, מן הסתם) עם אצבע, ועוד אחת, ואז עוד אחת. זה היה כל כך פשוט, כי עשיתי את ההכנה הנדרשת לפני..
ומיד היא שמה חומר סיכה נוסף והרכיבה את הסטרפאון וחדרה אליי מאחור. כל כך נהנה להרגיש אותה בועלת אותי, וזו לא הייתה הפעם האחרונה שזה קרה בערב...
מאחר שהיה כל כך חם שם, מלישס הציעה שניגש לחדר השקוף, שבו מיטת הגניקולוג. ניגשנו לשם, ולשמחתנו הוא אכן היה פנוי.
וכמה שאנחנו אוהבים את החדר הזה, שמרגיש כמו הופעה לכל דבר...
התפשטתי ורכנתי על ארבע על המיטה, כאשר מתחיל סשן האימפקט.
בדרכה הייחודית, מלכתי ידעה להכין את הגוף שלי כמו שרק היא מסוגלת...
בהתחלה הכניסה אצבע אחר אצבע לפי, נותנת לי למצוץ אותן היטב כשאני טובע במבט שלה...
היא החלה בעבודת ידיים, על הישבן והרגליים שלי, מחממת אותי היטב. בשלב מסוים היא הורתה לי לספור את המכות. בין לבין, היא ליטפה אותי ונתנה לי לצלול לספייס – להיות בין הציפייה למכה והתכוננות הפיזית.
לאחר מכן הצטרפו הצעצועים הרבים איתם היא אוהבת לשחק בי. שוטים, ספנקרים, רחביה התחלפו אחד בשני, צובעים אותי ומשמיעים מוזיקה כמו קונצרט. כאשר הבטתי הצידה, ראיתי עוד ועוד אנשים מתאספים וצופים בשקיקה. היה ניכר שהם בין מתלהבים למופתעים לסף הכאב שלי, ולמופע המרשים של מלכתי. אפילו שמעתי חלק מהם קוראים ומעודדים "כל הכבוד", ופשוט חייכתי עם לחיים סמוקות.
דבר נוסף שלא התפספס מהצופים, היה השלב בו ציפורניה רקדו על גבי, וכאשר נעצה את שיניה בבשרי, נהנית מהטרף שלה שמקבל זאת בסיפוק והכנעה. וכמובן שהודיתי לה על כל סימון, כל מגע.
"לא סיימנו", לחשה לי מלכתי כאשר הבנתי שהחלק של האימפקט תם.
"תסתובב, תשכב על הגב ותתקרב אליי", אמרה לי המלכה מלישס.
היא לבשה את הסטרפאון, והבנתי שהולך להיות הדרן יפה.
כמה שאני מתחרמן מחדירה בתנוחה הזו, כאשר אנחנו צוללים אחד בעיניים של השנייה בזמן שהיא בועלת אותי, רואה אותי נאנח ומתמוגג מכל מגע. קודם פינגרינג, ולאחר מכן חדירה טובה ועמוקה.
בזמן שהיינו בחדר, הצטרפו אלינו שתי חברות של מלכתי. אחת מהן ביקשה רשות להצטרף, ומלכתי אישרה לה (חברתה וידאה גם שאני מסכים, ואישרתי) לשחק בי בזמן שהיא עמוק בתוכי.
"תודה דאדי, את מזיינת אותי מדהים" הודיתי למלכתי בזמן שהיא חודרת אותי ומחלצת ממני כל שבב של התרגשות והתלהבות מחדירה.
חברתה בחיבה הקניטה אותי, "תראה אלו ציפורניים ארוכות יש לי", מתגאה בציפורניים ארוכות, יפהפיות ומטופחות ששיחקו בי, שורטות ומלטפות את גופי – החזה, הידיים, הרגליים. היא החמיאה לי וגם אמרה לי שאני נאה וליטפה אותי בפנים ובשיער. חייכתי בביישנות והודיתי, ואמרתי לה שגם היא נאה. אני יודע היטב שמלכתי לא משתפת אותי בקלות עם אחרות, רק עם כאלו עליהן היא סומכת ויודעת שגם ארגיש בנוח. ואני תמיד נהנה לגרום למלכה שלי להתגאות בי, ולהראות להן עד כמה צייתן ומסור אני. וזה היה ניכר היטב, כאשר שתי חברותיה הרעיפו עליה מחמאות במהלך הסשן שלנו. זה הדליק אותי עוד יותר...
נותר דבר אחרון לעשות בחדר השקוף, והוא להודות למלכה שלי על הסשן המדהים שעשתה לי.
ירדתי על הברכיים מול מלכתי, סגדתי למגפיים של מלכתי.
סיימנו, והתחבקנו חיבוק ארוך וחם.
בדרך נס, רגע לפני שעזבנו את החדר מצאנו בו שוט של מלכתי ששכחנו ביום שני (פורים) כשהיינו שם, ואפילו לא שמנו לב שנעלם. כשדברים טובים צריכים לקרות, הם פשוט באים אחריך וכך השוט חיכה רק לה.
זה היה סשן עוצמתי וארוך, והיינו צריכים הפסקה. עשינו סיבוב במועדון, ובדרך מצאנו גם חברה טובה אחרת של מלכתי. מלכתי הורתה לי לומר לה שלום יפה, ירדתי על ארבע ונישקתי את כפות רגליה.
לאחר שצפינו בסשן, מלכתי רצתה לשחק עם שולט ורצתה שאהיה לצידה.
ניגשנו לאזור הספות, ובזמן שהיא שיחקה איתו, סגדתי לה כמו שרצתה. ליטפתי אותה והיא אותי, התנשקנו, וסגדתי למגפיים שלה בזמן שנהנתה מהשולט שהיה במחיצתנו.
כאשר הוא רצה לרדת לה, היא סירבה. "זה אני נותנת רק לנשלט שלי", אמרה.
וכמה שאני אוהב לענג אותה, למסור את הנשימות שלי תחתיה, להרגיש איך היא מרטיבה אותי ומזיינת לי את השפתיים והלשון, רוקדת עלי ולהרגיש אותה רוטטת מכל מגע.
ירדתי לה פעמיים, ואחרי הפעם השניה כשהיא גמרה, היא שאלה את הדבר הכי מתוק שיכולתי לחלום עליו שתשאל "איפה למדת לרדת כל כך טוב?" – עד עכשיו נהיה לי עור ברווז מהמשפט הזה.
התקרבנו לסוף הערב, וניגשנו לפינה צדדית ברחבת הריקודים – הפינה בא שנינו כל כך אוהבים שהיא חודרת אליי בפומבי.
התייצבתי על ארבע על כורסה מלבנית, ובהתחלה מלכתי הצליפה בי עם שוטים ונתנה ספאנקים עם שתי הידיים. הופתעתי שזה יום שלישי בתוך שבוע שבו אני מקבל אימפקט, והגוף שלי מתנהג כמו כלום..מתורגל היטב.
קלטתי מהצד קבוצה של בנות צופה בנו בעניין, וזה כיף עבורי לראות איך אנשים נהנים מהמופע שלנו.
כעבור מספר דקות מלכתי חדרה אליי מאחור, בהתחלה בעדינות ולאחר מכן בקצב יותר מהיר – מרגישה אותי היטב, יודעת איך ומתי לחדור אליי ובאיזה קצב. פשוט רקדתי על הזין שלה, נצמדתי אליו בעצמי, ואני כל כך נהנה מזה.
את הערב סיימנו מחובקים, מרגישים את הפינאלה של שבוע חגיגות פורים שהיה לנו. נדיר להספיק שלושה ערבים מיוחדים כמו שהיו לנו בתוך שבוע, ועל כן אני באמת אסיר תודה.
תודה רבה למלכה מלישס על לילה ושבוע פורים בלתי נשכח.

לפני שנה. 10 במרץ 2023 בשעה 14:47

לא הספקתי ללקק את האצבעות מהפמדום אורדורה, וכבר ציפיתי ליום שני –
בו קבעתי עם המלכה מלישס לצאת לחגוג את פורים בטאבו. והיה שווה לצאת באמצע שבוע בשביל כל שניה מהערב המטורף הזה...
עוד לפני שנכנסנו לחגוג, פשוט נמסתי מלראות את המלכה מלישס בתחפושת הורסת וסקסית ברמות על טהרת הצבע השחור, כוללת כפפות ארוכות מדהימות.
לאחר ענידת הקולר, מצאנו פינה צדדית בקומת הריקודים – בה אמרתי לה שלום בדרך האהובה.
ירדתי על ארבע, סגדתי למגפיים שלה בהתמסרות. אין נקודה שפספסתי, לנשק, להבריק ולעסות – מהעקב ועד הקצה בזמן שישבה. כעבור זמן מה היא נעמדה בגאווה, והעבירה את העקב שלה על גבי בזמן שאני סוגד למגף השני.. ומלטפת אותי, עוטפת אותי בחום והערכה שמטעינה אותי היטב לקראת האימפקט המתקרב...
רגע לפני שהתחלנו לגשת לחדרים, פגשנו חברה טובה שולטת של המלכה (לצורך פוסט זה, אקרא לה "תמר"), גם כן שולטת שהייתה לצידנו כבר במספר ערבים. היה ברור לי שמלכתי מצפה ממני לומר לה שלום כמו שצריך, נשקתי לאורך כף ידה בעדינות, וסגדתי לנעליים שלה – תוך כדי ששתיהן מביעות שביעות רצון ממני, דבר שתמיד מחמם לי את הלב. בהמשך הלילה היא שוב הייתה איתנו, אבל נגיע לזה
ניגשנו אל עבר החדר האדום, התפשטתי והייתי על ארבע עם הגב אל עבר המלכה. היא התחילה להפליק לי בישבן, לחמם אותי.. והאמת שהיה שם כל כך חם שהחלטנו לעבור לאזור של מיטת הגניקולוג בחדר השקוף – שהייתה פנויה משל חיכתה רק לנו...
כרעתי על ארבע על הכסא, והמשכנו ממש מהנקודה בה עצרנו. בהדרגה, נכנסו למשחק גם השוטים השונים שהגוף שלי מכיר כל כך טוב. בין סשן הלקאות לאחר, הרגשתי איך היא מרגישה את הגוף שלי – נוגעת, מלטפת אותי לאורך גופי, צובטת ושורטת אותי, משחקת בפטמות. יודעת היטב איך להרגיע את גופי ולקרוא כל תזוזה.
וכמה הורס היה לראות איך אנשים מהצד צופים בנו, מופתעים מהרוגע בו אני מקבל עוד סדרת הצלפות, כשאני עם הידיים מושטות לצדדים באופן שמסמל את ההתמסרות הזו וההתכנסות העצמית באותם רגעים.
לאחר שתסיימנו את סשן האימפקט, ישבנו והתרעננו. ואז ראינו בפינה שולטת אחרת ששנינו מכירים, שגם סישנה אותי יחד עם מלכתי. אני אוהב לתת למלכה שלי לתת לשולטות נוספות להצטרף, אבל מדגיש שההתמסרות שלי בכל מקרה ממוקדת במלכתי מלישס ובהוראות המפורשות שהיא נותנת לי. מחפש לגרום לה להיות הכי מרוצה ממני, להראות כמה מנומס אני ולמה בעצם אני לצידה.
באישור מלכתי, נישקתי לאורך היד של השולטת, שחייכה והחמיאה לי על העדינות.
ואז הן החלו לשחק בי יחד – השולטת האחרת הורתה לי לנשק לאורך הירכיים הפנימיות שלה, וכך גם מלכתי. כעבור כמה דקות, המלכה מלישס הגישה את אצבעותיה אל עבר פי, גורמת לי למצוץ אותן עמוק וטוב כמו כלבה טובה, בזמן שהשולטת האחרת ניצבת מאחוריי, משתמשת בידיה ומכה באזור גופי האחורי עוד ועוד, משאירה סימן של נשיכה על גבי ושורטת.
המלכה מלישס הושיטה את המגף שלה לעברי, רוצה להראות לחברתה עד כמה טוב אני סוגד למגפיים שלה. ובזמן הזה, חברתה דאגה לבחון את הפטמות שלי, שהפכו להיות כמו כפתורי משחק לכל דבר – בולטות במיוחד. היא ביקשה אישור ממלכתי, שאנשק גם לה את המגפיים – ועשיתי זאת כמובן.
רגע לפני שהמשכנו הלאה, בזמן שמלכתי מלישס ליטפה אותי, נישקה אותי והושיטה את אצבעותיה כדי שאסגוד לכל אחת מהן – השולטת האחרת עשתה לי פוטג'וב עם המגפיים שלה, משחררת ממני גניחות עונג לא מעטות...
בשלב הזה, הגיעה בהפתעה השולטת מתחילת הערב ("תמר"). שלושתן הניחו את המגפיים שלהן לאורך גופי, בזמן שאני יורד עמוק לעקב של מלכתי – תוך כדי שמביט בעיניה, וזה היה לאורך זמן רב (פשוט יודע לנשום מהאף מספיק טוב כדי להיות בפוזיציה הזו זמן נכבד). תמונה ששנינו לא נשכח מהערב הזה.
מלכתי הציעה לתמר שיסשנו אותי יחד, כפי שהן ממש אוהבות. כמובן ששמחתי, ידעתי שרק כיף יכול לצאת מזה..
וכך שתיהן שיחקו בי עם הצעצועים שהביאה מלכתי, עבדו עם הידיים לאורך הידיים, הרגליים, הישבן ופלג הגוף האחורי, שורטות אותי בסימולטניות ומשאירות סימנים מתוקים ויפים. בזמן שתמר שרטה אותי, התנשקתי עם מלכתי מלישס ומצצתי היטב את האצבעות אשר הושיטה לי.
רגע לפני שנפרדה מאיתנו וכאפטר קייר לסשן, תמר שיחקה באיבר שלי בזמן שחטפתי הצלפות וחבטות ממלכתי.
זה היה סשן עוצמתי, ונהניתי מכל רגע ממנו.
בנקודה זו, מלכתי מלישס אמרה לי שהגיע הרגע בו היא רוצה לחדור אותי, בדיוק כמו שאנחנו כל כך אוהבים. ניגשנו לפינה, ומלכתי הורתה לי להתייצב על כורסה מלבנית על ארבע. התחלנו עם ירידה עמוקה שלי לזין של המלכה, עמוק וטוב. כעבור זמן קצר, מלכתי שמה כפפות והחלה לעשות לי פינגרינג. אצבע, ועוד אחת, ועוד אחת – נכנסות לתוכי ובוחנות כמה אני מוכן לקראת החדירה המיוחלת. בין רגע, מלכתי חדרה אליי בקלות וזיינה אותי מדהים כמו שהיא יודעת. משלבת בין קצב עדין, ואז מהיר. כניסות רכות, וכניסות יותר עמוקות. קוראת את הגוף שלי, גורמת לי לגנוח מעונג "כן דאדי, תודה דאדי". זה היה זיון פרוע, ארוך ומדהים. פשוט הרגשתי איך אני נמצא ביקום מקביל, בזמן שאני מחזיק יציב בכורסה ורוקד על הזין שלה בהתלהבות ורעב.
את הערב סיימנו כשבאישור מלכתי כמובן, אני מענג את עצמי – תוך כדי שמלכתי חונקת אותי, ולאחר מכן מעבירה את מגפיה לאורך גופי כשאני נאנק מחרמנות בשכיבה. תמונה קלאסית לסיום ערב פורימי משגע.

לפני שנה. 5 במרץ 2023 בשעה 16:31

לאחר שבועיים של פגרה, נפגשתי עם מלכתי בליין האורדורה,
אליו התגעגענו לאחר שלא הגענו אליו פעם שעברה כשלא חשתי טוב...
ומה אני אומר – הרגשתי שהחזרנו על הזמן האבוד, ובריבית דריבית.
מלכתי המדהימה הדהימה עם תחפושת מדהימה של שדה גותית מדהימה, עם כנפיים שחורות ויפהפיות וקרניים תואמות והמגפיים המדהימים שאליהם אני כל כך נהנה לסגוד.
במקרה שלי, בניתי על לבוש סולידי – מכנס דמוי עור שחור מבריק עם הדפסי נחש, והשרשרת הגותיות.
מיד לאחר שהתארגנו, ענדה לי המלכה את הקולר וחיברה אותי לרצועה. כל פעם מחדש, הרגע זה נותן בי פצצת מרץ מטורפת.
התחלנו את הערב באזור הספות, כאשר המלכה מלישס אמרה לי שתרצה שנפתח את הערב בדרך המסורתית של אמירת שלום למלכתי – סגידה למגפיים שלה.
וזו הייתה סגידה ארוכה וטובה, בה נישקתי והברקתי לה את המגפיים – מהטופ ועד הסוליה, כולל גרון עמוק לעקב, כאשר אני מביט בעיניה וזוכה לליטופים לראשי וגופי תוך כדי. אני אוהב לגרום למלכה שלי להיות גאה בי, ולהנות מההתמסרות שלי.
בזמן שאני סוגד לה, המלכה שמה לב כי עמדת הקרוס התפנתה, ובמסיבה מלאה באנשים מהממים בתחפושות יפהפיות צריך לדעת לנצל את הרגעים הללו.
ישר התמקמתי ליד הקרוס, והסרתי את המכנס והתחתון.. מכין את עצמי לסשן האימפקט.
"הפעם לא אקשור לך את הידיים לקרוס, פשוט תניח אותן באופן יציב ותהיה כפוף", הורתה לי. עשיתי כדבריה. הסשן התחיל כשהיא נוגעת בי, גורמת במהרה לעור שלי להפוך לעור ברווז – להתבשל בציפייה ובמתח במה שמתקרב..
בהתחלה, היא השתמשה בידיים, בעיטות וגם צביטות - מחממת היטב את הישבן שלי לקראת הצעצועים שיצטרפו בקרוב. הקצב הלך והתגבר, ופשוט נהניתי מכל רגע בו עניתי "תודה רבה המלכה מלישס".
בין לבין, היא גם שילבה משחקי פטמות. וכמובן שגם על הצביטות הללו בפטמות שלי, זקורות כמו כפתורי משחק עוד לפני המגע, הודיתי לה בחפץ לב ובקול שברירי ומסור (מי ששמע, יודע).
והיו גם נשיכות מפתיעות בישבן, שזה דבר שאני מאד אוהב – כמו חיית טרף ביער. זו תחושת כאב מיוחדת, מתפרצת – ואחד הסימנים היותר יפים בעיניי שנשארים כמזכרת מערבים מיוחדים כאלו.
כעבור זמן מה, הגיע שלב השיא באימפקט – בו שולבו כלל השוטים המוכרים, שאת כל אחד מהם קיבלתי בחום. חייב לציין צעצוע נוסף, אותו השאילה מישהי אשר מייצרת צעצועי בדס"מ מלאכת יד. מדובר בצעצוע נהדר, עם מכות חדות. מיותר לציין שהוא הוזמן לאחר הסשן.
לקראת סוף הסשן, זכינו לעשות מספר תמונות משותפות – ואני האחרון שיסרב לצילומים לצד המלכה שלי, זו זכות לקחת חלק בהם...
יצאנו להפסקת התרעננות, בכל זאת – המלכה עבדה ממש קשה, וגם לי לא הזיק מעט זמן להתכונן לבאות. נפגשנו בהפסקה עם חברה טובה, נשלטת שבעבר סושנה על ידי המלכה במקביל לסשן איתי. היו לה אנרגיות טובות, וידעתי שהולך להיות לנו כיף.
חזרנו לאזור הספות, שהתפנה בהדרגה. לשמחתי, היה מספיק מקום לי ולנשלטת לקראת הסשן.
הסשן התחיל עם הרבה ידיים, כאשר מלישס דאגה לתת הרבה יחס וליטופים תוך כדי לשנינו. היה תאווה לעיניים לראות כיצד הנשלטת נהנתה מכל מגע, וגם אני התלמלאתי בעונג מכל חבטה. בשלב מסוים ומשיקולי נוחות, המלכה הניחה את הכנפיים בצד. מלישס שילבה גם שריטות חדות וטובות, ובהמשך גם שילבה את הצעצועים.
טוויסט מיוחד שהיה בסשן, היה ברגעים בהם המלכה השתמשה בי כהדום בזמן שסישנה את הנשלטת. שמחתי להרגיש איך היא רוכבת עלי, תוך כדי שהיא מסשנת ומלטפת את הנשלטת. זה דבר שפרט בפוזיציה לתמונות לא חוויתי יותר מדי, ואני תמיד נהנה לחוות דברים חדשים וטובים.
גם הפעם, הצלם לא פסח עלינו – כי זה באמת היה סשן שתאווה לעיניים, והרגשתי זאת גם מהמבטים המעטים אשר קלטתי בין לבין מהאנשים מסביב.
אחרי הסשן עשינו הפסקה קלה, אשר במהלכה סגדתי למגפיים של מלישס.
במהלך ההפסקה, מלישס הזכירה לי עד כמה היא מצפה לסשן הסטראפון שלנו. כמובן ששמחתי לשמוע זאת, זכרתי עוד שבשיחות קודמות שלנו שיתפה אותי כמה מצפה לחדור אותי.
לאחר שהתפשטתי לחלוטין, ניגשנו אל עבר הספות. לפני הסשן, המלכה נתנה לי את הזכות לענג את פטמותיה. ליקקתי ומצצתי אותן בעדינות, כזה שמחפש להודות על הפריבילגיה המיוחדת הזו. אני תמיד יודע להעריך כל טובה שמלכתי מזכה אותי בה, ומתמוגג ממנה.
מיד לאחר מכן, כשהסטרפאון רכוס למותניה – היא הורתה לי לרדת לה, כמו כלבה טובה. ירדתי עמוק, תוך כדי מחפש בעיניים שלה את האישור לשביעות רצונה מאיכות הירידה. בהחלט למדתי לרדת כמו שצריך, ולדעת לשלוט היטב ברפלקסי הגאגינג שמציפים את העיניים בדמעות סקסיות.
ניגשנו אל עבר הקרוס. ידעתי היטב את התנוחה הרצויה – כפוף, עם רגליים ישרות והטוסיק יציב ורכון טיפה. מלישס עשתה לי פינגרינג. זה היה מענג ומהיר, כי מיד אחרי זה היא חדרה אותי בקלות עם הדילדו המדהים שלה, כמו חמאה רכה. ומה אני אגיד? זה היה סשן חדירה מענג ומטריף, עבדנו בלי הפסקה. קצב איטי, קצב מהיר, כניסות עדינות יותר, עמוקות יותר. בשלבים רבים בעצמי רקדתי לה על הדילדו, עורג למגע הזה וכמה שיותר עמוק. כמה שגנחתי "כן דאדי, תודה דאדי", ופשוט רציתי עוד ועוד. מדי פעם מלכתי עשתה הפוגות בהן הכתה בקלילות על הישבן שלי. אלו היו חדירות ארוכות, טובות, ממש רקדתי על עמוד כמו בבורדל... אין ספק שהיינו מחזה מיוחד בנוף.
כעבור זמן מה, המלכה הורתה לי להיות על ארבע. ירדתי על ארבע, היא סימנה לי "עם הפנים לשם" והסיטה אותי בקלילות. ואז היא חדרה אותי, באחת התנוחות הכי סקסיות שיש. פשוט פמפמה אותי, ואני דחפתי את הישבן שלי כמה שיותר לדילדו שלה, נהנה מכל רגע.
וזה היה אקורד הסיום לערב מדהים שכזה.
תודה לאור ודורה על הליין המהנה והכיפי, לאנשים היפים שהיו מסביב והשקיעו בתחפושות
ובראש ובראשונה, למלכתי מלישס על לילה שכולו קרנבל.

לפני שנה. 21 בפברואר 2023 בשעה 7:33

במוצ"ש האחרון יצאתי עם מלכתי מלישס למסיבת פמדום של הליין פאם פטאל,

וכמה ייחלתי לזה. הייתי כל כך רעב למנה שלי, אחרי שבשבוע שעבר הרגשתי רע ולכן, לצערי, נאלצנו לדחות את החוויה שלנו ולהיעדר מהפמדום.

אבל הסבלנות משתלמת, כפי שאומרים. וכבר שראיתי את המלכה, הסמקתי. לבושה בחליפת לייטקס שחורה עוצרת נשימה

כל כך שמחתי לראות את המלכה מהממת ביופיה, וכל כך בר מזל שבוחרת בי...

לאחר שהתחבקנו, נכנסנו פנימה והתארגנתי. באתי לבוש במכנס דמוי הלטקס המבריק והשחור שלי, ורתמות הגוף שכיסו אותי במקצת.

והדבר הראשון, הטקס המקסים בו המלכה עונדת לי את הקולר הגותי כמו תכשיט, ומיד חיברה אותי לרצועה ומשכה אותי בעקבותיה.

ניגשנו לאזור הספות, בו המלכה התיישבה ומיד רכנתי על ארבע מולה. בלי לומר מילה, התחלתי לסגוד למגף הארוך שלה ובכלל לכף רגלה.

עיסיתי, נישקתי לאורכו, הברקתי את העקב מתחתית הסוליה ועד קצה המגף. מדי פעם מביט בעיניה, מתמוגג מהיחס והחום שמסבה לי.

במקביל, הצטרף נשלט אחר שרצה לסגוד למגף השני...וכך שנינו הסבנו הנאה למלכה, בזמן שישבה ומדי פעם דאגה ללטף אותי בחיבה רבה.

ניגשנו אל עבר הקרוס שעמד בפינה, מחכה רק לנו. הסרתי את המכנס והתחתון, ומיד המלכה מלישס קשרה את שתי ידיי לקצות הקרוס, מפסקת אותי.

סשן האימפקט התחיל עם הרבה מגע וליטופים לאורך הגוף שזכיתי להם ממלכתי, דגדוגים קלים וצביטות עדינות של ידיי.

באקט שרומז לתחילת האימפקט, המלכה הושיטה את אצבעותיה לפי, מזיינת לי את הפה כל כך טוב ולוכדת את המבט הכנוע והמתמסר שלי,

משל ירדתי לסטרפאון עמוק וטוב...

מלכתי החלה לחבוט בי בשתי ידיה, חזק וטוב ובקצב מדורג ומתפתח. וכל פעם אמרתי לה תודה/תודה  רבה המלכה מלישס...

הקצב הלך והתגבר, ובהדרגה השתלבו הצעצועים הנוספים. וכל פעם כשהמלכה עברה לצעצוע הבא..

היא ידעה היטב איך לבנות את הטיזינג..להעביר את השוטים השונים על גופי, גבי וידיי, ולפעמים פשוט להיצמד אל ישבני עם גופה באופן סקסי ומושך.

הרגשתי את עור הברווז העדין שלי פשוט רוטט.

הסבבים החלו להיות ארוכים יותר, והרגשתי את העור שלי סופג ברצון וכניעה את הצעצועים השונים -

וזה היה מדהים, ובכל פעם שהמלכה דאגה לשאול איך אני חש, אמרתי לה שמצוין.

ומדי פעם שולבו גם נשיכות, שריטות ציפורניים עינויי פטמות, בעיטות ונעיצות עקב עמוקות ונהדרות.

היה מספק מאד לראות נשלטים משרתים את המלכה ומציעים לה שתייה ודואגים לה בזמן שעובדת כל כך קשה..

בשלב הזה, מלכתי אישרה מלכתי לשולטת נוספת להצטרף, אותה כמובן היא מכירה היטב וסומכת על מקצועיותה.

וכמובן שוידאה איתי מראש שזה בסדר. ואני מאד נהנה מלהיות הצעצוע שלה, בו היא מתרברבת.

השולטת הנוספת ומלכתי מלישס היכו בי לסירוגין עם הצעצועים, ואז הגיע השלב בו החברה רצתה להצליף בי עם שוט זנבות...

היא אמרה לי שלשם כך, עלי להתכופף יותר ולהסיר את הרתמות..

היא שחררה אותי מן האזיקים, והסרתי אותן והתכופפתי..החבר החלה להצליף בי

כמובן שמלכתי וידאה שהכל נעשה כמו שצריך, והופתעתי היטב מיכולת העמידה.

היא הכתה גם בצידי הגב, אזורים ברגליים. שילבה צביטות ביצים קלות יחסית (הבהרתי לה שאני עדיין רוצה לשמור על פוריות, בחיוך).

לאחר שסיימה עם הwhip, מלכתי מלישס הכתה בי עם הספנקרים, בזמן שהחברה שילבה אקטים שונים כמו

נשיכת פטמות, שריטות לאורך הגןף, ונשיכות לצידי גופי ובישבן. זה היה פיק מטורף והרגשתי את גופי מתחמם מנשיכות והשריטות של שתיהן שהיו לסירוגין...

בזמן שהמלכה מלישס דאגה לצבוט בידיי ולדגדג בקלילות ולתת לי חיבה, החברה קיבלה אישור להכות בישבני במטקה שהביאה.

היא הורתה לי לספור מ-50 כלפי מטה, כל מכה ובקול. כמובן שכמו צעעצוע טוב, ספרתי היטב ולא פספסתי..

וככל שהתקדמנו, החבטות של המטקה הלכו והתחזקו ונהיו מהירים יותר. כמובן שלא נשברתי, גם כשהגענו לאפס...

מהמטקה החברה עברה לשימוש בכף מטבח עמוקה וקמורה, וגם מלכתי חלקה אותה בהכאתי.

וכמה שהיא נראית עדינה, הכף הזו מצליחה להגיע לאזורים העמוקים והרגישים ברגל הפנימית...

הרגשתי את הכאבים החדים ומדי פעם זזתי במעט. חברתה ביקשה ממלכתי וממני לקנח עם 2 חבטות של הכף לסיום,

ועמדתי בהן בגבורה. היא נהנתה לראות אותי מתאמץ להיות כמו בול עץ..

החברה עזבה אותנו, ומלכתי נתנה לי חיבוק עוטף ומעודד וגאה שחימם אותי מכף רגל ועד ראש.

לאחר המשך קצר של האימפקט, הגיע השלב המדהים של החדירה.

הסרתי את הפלאג, בזמן שמלכתי הרכיבה את הדילדו על הסטרפאון..

היא שמה כפפות, והחלה לעשות לי פינגרינג..כמה שזה היה מענג

והייתי ערוך מראש לקבל את הזין שלה עמוק בתוכי..

"אני רוצה אותך כפפוף יותר, כמו שהיית עם חברתי השולטת" הורתה לי מלישס, וכך עשיתי..

ותוך שניות ספורות כבר היא צללה לתוכי, מפמפמת אותי כמו שרק היא יודעת..

בהתחלה עדין, ובהמשך סוחף ועמוק. ותוך כדי אני גונח ומתמר לריגוש,

"כן דאדי, מדהים" נאנקתי מעונג..והרבה פעמים.

ומדי פעם היא שילבה מכות ידיה על צידי ישבני, ובשלב מסוים ממש רקדתי על הדילדו שלה.

ופשוט נהניתי מכל רגע..זה היה ממושך ומהנה.

לאחר שסיימנו, מלכתי הורתה לי לרדת על ארבע..הזמן המתתאים להודות על האימפקט המקסים.

כרעתי על ארבע, וסגדתי למגפיה, בזמן ששילבה נעיצות עקב עלי וציירה על גופי בעזרתו.

ואז היא התיישבה עלי, והייתי הדום יציב. במקומי הטבעי, תחתיה עם שתי ידיים בתנוחת ידיים לצדדים.

באמת פינאלה מרשים לאימפקט סוער..

ואז ניגשנו לעבר בריכה שניצבה במרכז. מלכתי מלישס רצתה שאענג אותה, ואין יותר שמח ממני לקבל זכות זו

התחלנו עם ירידות שאני נותן לה מכל הלב, מרגיש אותה רועדת ומתמוגגת מהן. כל כך נהנה לתת את העונג הזה, כל פעם מחדש.

ובהמשך שילבנו גם פינגרינג, כאשר אני מענג היטב ומסב לה רגעים של הנאה. וזה מילא אותי בסיפוק עצום

לראות אותה נהנית ממני כל כך, לטעום ולהרגיש אותה. וסיימנו עם ירידה נוספת וטובה,

ונהניתי מאד מהטעם והנוזל שנצמד לפניי ואצבעותיי. זה נגמר כשהיא רועדת וגומרת, ואני מוצץ את אצבעותיי בחושניות לעיני הקהל שבהה בנו. 

התענגתי מכל טעימה, תופס את הזכטות המדהימה שנפלה בחלקי.

קמתי, והתחבקנו כמה דקות כאפטר קייא, חיבוק עצום של שחרור..

והחליפה הייתה מהממת ואיכותית, נעימה למגע. הרגשתי שאני עף בתוך חלום.

לאחר הפסקה, ניגשנו לאזור הספות.

סגדתי למגף של מלכתי, לצד נשלט נוסף אותו היא הכירה שביקש להצטרף.

לאחר שסיים, נשלט אחר שהחליף אותו וסגד לה, ביקש סשן מזוכיסטי.

ניגשנו אל עבר שולחן שבו הוא התייצב, ואני לצידו. 

וכך היא שילבה הרבה ידיים, וגם את הפלוגרים השונים. 

זה ארך זמן ממושך, ופשוט נהניתי והתמסרתי.

לקראת סיום, הצטרפה שולטת אחרת וסאדיסטית, עם ידיים חזקות ממש. ביקשה לבחון את היכולת שלנו..

הנשלט האחר נשבר מהר, ואילו אני עמדתי בהחטפות הנכבדות בהן זיכתה אותי - מסב למלכתי גאווה.

סיימנו את הערב ברקיע השביעי, מחובקים והודיתי למלכתי על עוד לילה גדוש בחוויות. סופר מעכשיו את הימים לפמדום הבא -  האורדורה.

בהחלט שאני כל כך בר מזל להיות הצעצוע שלה, להתמסר אליה.

אז תודה רבה המלכה מלישס, על הפריבילגיה המדהימה של לחוות לצידך רגעים מכושפים כאלה.

 

 

 

לפני שנה. 6 בפברואר 2023 בשעה 12:53

ביום שישי האחרון ביליתי עם המלכה מלישס במסיבת בדס"מ אותה לא אשכח, בטאבו החדש.
לאחר שהגענו למקום ושמרנו את החפצים, עשינו סיור במקום החדש, ראינו את החדרים החדשים על שלל המתקנים כמו בלונה פארק.
מלכתי סיפרה לי שחברה טובה שלה (שולטת), שסישנה אותי יחד איתה מספר פעמים, תגיע הערב. כל סשן משותף איתה היה בלתי נשכח, ושלושתנו מאד אוהבים את הדינמיקה המשולשת שלנו. כמובן שלפני שניגשנו אליה, מלכתי ענדה לצווארי את קולר הניטים השחור שהבאתי. אז ניגשנו לאזור הבר, ומהר מצאנו אותה. היא ראתה אותנו, חייכה והושיטה את היד לעברי – יודעת שתוך שניות אנשק לכף ידה בעדינות ובתום. שולטת בלונדינית אחרת שישבה לצידה הפטירה "למה אתה מנשק רק לה את כף היד?", וחייכתי בביישנות. לאחר שהמלכה מלישס הביטה בי וסימנה לי שהיא מרשה לי ומכירה אותה, נשקתי גם לכף ידה של השולטת באותו אופן, במטרה לגרום למלכה שלי להיות גאה בי ולהראות איזה צעצוע צייתן אני.
אותה חברה ששלטה בי בעבר יחד עם מלכתי, סיפרה לה בחיוך "שתדעי לך שאני הפרס שלו, והוא יורד מצוין". שימח אותי ממש לשמוע את המחמאות הללו, מסמיק.
והיה רגע שחימם את הלב, בו החברה של המלכה שלי אות, ירדתי בעבר והיא סיפרה לשולטת הבלונדינית "אני הפרס שלו, והוא יורד מצוין".
מלכתי מלישס הושיטה לעברי את אצבעותיה, נהנית להראות עד כמה אני מוצץ בשקיקה כל אצבע שלה, מודה ומכין אותן להמשך הערב...לעיני היושבות לצידה.
"זה הזמן לומר לי שלום", אמרה מלכתי, כי אין דרך יותר טובה מלעשות זאת לעיני חברותיה.
וכמו שאני כל כך אוהב, הייתי על ארבע, וסגדתי למגפיים של מלכתי – נשיקות, ליקוקים, עיסוי ומציצת עקבים עמוקה בדיוק כפי שאוהבת. באותה עת, המלכה מלישס דאגה ללטף את ראשי בנעימות. מאחר וזה היה אזור צפוף יחסית ונזהרנו שלא ידרכו עלי, מלכתי הורתה לי שנלך לרגע למקום אחר ואז נשוב לחברתה הטובה.
מצאנו בקלות אזור מרווח, בו יכולתי לסגוד למגפיים שלה. זה היה זמן ממושך, ונהניתי מכל רגע.
לאחר שהסתובבנו עוד קצת במקום, חזרנו לפגוש את המלכה כדי שנתחיל בסשן המשותף.
ניגשנו שלושתנו אל עבר לוח עץ, אשר בו מכניסים לשלושה חורים – את שתי הידיים ואת הראש. הוא לא הדוק מדי ובטיחותי, כך שיכולתי גם לנוע בו.
קודם כל, התפשטתי ונותרתי עם תחתון, שגם הוא רפוי ובקלות ניתן להורידו בשעת הצורך. הוא לא נשאר עלי זמן רב..
שתי המלכות הכניסו אותי לתוך החורים שבלוח, ונעלו אותי בו.
ואז התחיל הסשן. תחילה המלכה מלישס הכתה בישבני ובירכיי עם שתי ידיה במקביל, בזמן שחברתה משחקת בגוף האחורי שלי ושורטת מהישבן ועד קצה הגב – ובלי עין הרע יש לה ציפורניים שנונות בדיוק כמו שאני אוהב.
לאורך הסשן כל אחת מהן ניגשה לעברי, יוצרת את קשר העין ומחייכת בסיפוק כאשר רואה אותי נרגש ומחייך בחזרה.
מלכתי מלישס העבירה את השוטים השונים על גופי לפני כל פעם שהשתמשה בהם, יוצרת את המתח המתבקש והמרתק שאפשר להרגיש דרך נשימותיי.
וכך מדי פעם שתיהן היכו בי במקביל, כאשר אני מודה לכל אחת מהן – בשמה. הן התלהבו לשמוע שאני מזהה מי משחקת בי, נותן את מלוא תשומת הלב.
מלכתי פינקה אותי בליטופים, נשיכות, נעיצות עקב, נשיקות, שריטות, צביטות ומלקות מהצעצועים השונים – מקרופ ועד ספנקר רחב שתופס אזור גדול בכל מכה.
היו קטעים רבים מיוחדים ומדהימים, בהן מלכתי הכתה בי וחברתה השולטת ניצבה מולי.
ובזמן שאני מודה למלכה שלי שמכה/מלטפת אותי, היא משכה בפטמותיי. בוחנת את סף הכאב, ומחפשת לשמוע את אנחות הכאב הרכות שעולות "אני לא שומעת אותך", הפטירה לי החברה, כאשר הודתי לה על הצביטות בפטמות ועל מלכתי על היחס שקיבלתי באותם רגעים.
יכולתי להרגיש עד כמה מלכתי גאה בי, וזה דבר שממלא אותי ונותן בי כוחות שאי אפשר למנות..
פרט מצביטת פטמות, חברתה השולטת של מלכתי נהנתה גם לשחק בי – לגעת בי, ללטף אותי, לשרוט בי, להכות בי. היא כבר החמיאה לי בעבר בנוכחות מלכתי על סף הכאב שלי – "זה הנשלט עם סף הכאב הכי טוב שהיה לך", היא אמרה למלכה מלישס, בפעם אחרת בה שתיהן שיחקו בי. וכאשר חברתה רצתה להו
ואז הגיעה סצנה מדהימה, אשר בזמן שמלכתי מצליפה בי חברתה התקרבה אליי, וקירבה את פניי אל עבר החזה שלה, מחייכת ומורה לי לסגוד לו. הסנפתי, נישקתי וליקקתי כל אחד מהם, וביניהם, בעדינות ולאחר מכן גם העברתי את לשוני על פטמותיה ברוך, מחפש להסב לה הנאה, תמורה מתבקשת למתנה המדהימה לה זכיתי.
כעבור שניות, זכיתי במתנה מדהימה יותר, אשר מלכתי נתנה לי את הזכות לתת את אותה הנאה ולסגוד לפטמותיה, בזמן שחברתה הצליפה בי ונעצה בי את ציפורניה. וכמובן שאמרתי להן עד כמה אני בר מזל, לזכות לסשן הזה איתן.
סיימנו את הסשן המשולש, והתחבקנו שלושתנו חיבוק שכולו היה של שחרור וסיפוק. זה היה מומנט מדהים.
זה היה זמן טוב לעשות סיבוב, למצוא ריגוש נוסף. אז ניגשנו לחדר הגניקולוג, שם היה שולט אותו מלכתי מכירה עם שלל צעצועים, וכבר זכרתי לטובה את הסשנים המדהימים שעושה איתה.
כשהגענו, מלכתי הורתה לי לומר לו שלום ולנשלטת שלו. ירדתי על ארבע, ונשקתי תחילה למגף שלו, ואז למגף של הנשלטת שלו, שבאותה עת החמיאה למלכתי והודתה על ההתמסרות.
מלכתי נשכבה על הכסא, ובזמן שהשולט מגמיר אותה, הייתי בתנוחה המוכרת – רכון מולה עם פה פעור, מוכן לקבל כל טיפה של אורגזמה שתעוף לעברי. ושתיתי אותן בשקיקה. וכל פעם שהוא הגמיר אותה, מיד אחרי זה ירדתי למלכתי ועינגתי אותה – מתמוגג מכל שניה שמתכווצת על פני, ומרטיבה אותן. אני מאד אוהב להסב למלכתי הנאה, ומהי דרך טובה יותר מלרדת מכל הלב?
יצאנו למנוחה קצרה, ועשינו סיבוב של שחרור במועדון. כעבור זמן ממושך, ניגשנו אל עבר חדר קינקי במיוחד, מעין מיטה ענקית אשר סביבה עמדו אנשים וצפו בהנאה בזימה ששטפה אותה.
היה שם שולט שמלכתי מכירה, והוא סימן לה לגשת איתי. וכך, בזמן שהוא משחק עם נשלטות מהקהל – היא הייתה האסיסטנטית שלו, משחקת איתן ומסבה להן הנאה רבה. זה היה מיוחד לראות את זה. היה מדהים לצפות בהם משחקים יחד בנשלטות השונות.
ואז הגיע הרגע בו מלכתי רצתה לשחק עם שולט, והורתה לי להיות לצידה.
היא הורתה לי להוריד מכנס, ולענג את עצמי. וכך, בזמן שהוא חדר לה, מלכתי ריתקה אותי למיטה תחת הזרוע שלה, חונקת אותי ומלטפת אותי בפנים ובגוף. ומה שהיה סקסי ממש ברגע הזה, הוא שיכולתי לראות אותי מהמראות שהיו על התקרה. זה היה רגע מחרמן וסוטה במיוחד, שנהניתי ממנו ולהיות לצידה של מלכתי ברגעים שהיא נאנחת בהנאה.
"מי הצעצוע שלי שאוהב לראות אותי מזדיינת מולו", היא קראה בקול לעברי בזמן שריתקה אותי. ועניתי לה בקול עדין – "אני, המלכה". זה היה רגע מיוחד.
לאחר שגמרה, המלכה אמרה לי שהיא רוצה שעוד נחזור לחדר הזה. "אני רוצה לתת לך מתנה, שתגמור בזמן שאני חודרת אליך". וכך, אחרי שישבנו והשלמנו נוזלים, חזרנו לחדר האירוטי, שכמובן היו בו לאורך כל הזמן קהל.
התפשטתי לחלוטין והייתי על ארבע עם הישבן חשוף לעברה. התחלנו עם אימפקט –מכות על הישבן, שוטים.
כעבור זמן מה, עברנו לחלק האנאלי. היא הרכיבה על עצמה את הסטרפאון עם הדילדו האהוב.
תחילה, היא עשתה לי פינגרינג מדהים עם שתי אצבעות – מכינה אותי היטב לחדירה המתקרבת.
וכך הרגשתי את עצמי מוצף בחרמנות, מגורה מהאופן בו היא יודעת לקרוא את נקודת הג'י שלי כמו ספר פתוח.
תוך שניות, היא כבר הייתה בתוכי וחדרה אותי. בהתחלה בקצב איטי ומדורג, ואז הקצב הלך ועלה.
הרגשתי כבר איך אני מתקרב לאורגזמה המיוחלת. אלו הרגעים בהם אני כבר יותר גונח, רוקד בעצמי על הדילדו שחודר אותי. מפטיר "כן דאדי, את מזיינת אותי מדהים", ומבקש רק עוד ועוד. כעבור כמה דקות כבר מצאתי את עצמי גומר, בזמן שהמלכה משחקת בי. הודיתי לה על הזכות הזו, הרגשתי אופוריה באותם רגעים והייתי צריך כמה דקות כדי לנחות לקרקע.
וכדי להשלים את הקסם, היה זוג שהיה לצידנו ופנה למלכתי. האישה החמיאה לי ואמרה שנדיר למצוא כאלה, והתעניינה ושאלה מספר שאלות. מלכתי מלישס הציפה אותי במחמאות, ואמרה לה שהיא באמת זכתה בי. באותו מעמד אמרתי להם שלא פחות מכך, אני זכיתי במלכה המדהימה שלי. כיף לי כל פעם מחדש לראות איך אנשים רואים את הדינמיקה הייחודית שלנו.
כבר התקרבנו לסוף הלילה, וניגשנו לאזור הריקודים. מלכתי התיישבה, והורתה לי לסגוד לרגליה ולמגפיים שלה. מדי פעם היא העבירה את העקבים שלה על בשרי, מסמנת אותי כמו שמסמנים רכוש.
ואז ניגשה לעבר מלכתי חברה שולטת שלה, אותה זכרתי מפעם אחרת בה שיחקו בי.
היא הושיטה את ידה לעברי, זכרתי שהיא ממש אוהבת שמנשקים את כף ידה.
היא סימנה לי לסגוד לכפות רגליה ולנעלי העקב שלה, בזמן שהיא משוחחת עם מלכתי מלישס.
סגדתי לכפות רגליה החשופות, נישקתי וליקקתי אותן בעדינות, גם ביניהן, עיסיתי ולא הייתה נקודה בנעל שפיספסתי. וכך, בזמן שאני סוגד לנעל של החברה, מלכתי הניחה עלי את המגף שלה ומרתקת אותי שלא אזוז ולו במקצת.
כשסיימנו, חברתה ואני התחבקנו חיבוק ואמרה לי שנהנתה ממני מאד.
אני ומלכתי מלישס סיימנו את הלילה כאשר אנו מלטפים האחת את השני לאורך הידיים.
תודה רבה למלכה שלי מלישס, על עוד לילה שיהיה צרוב בזכרוני.

לפני שנה. 30 בינואר 2023 בשעה 6:06

אז שלשום זכיתי להיות הנשלט של המלכה מלישס במסיבת הפמדום "פאם פאטאל",
כחלק מהגישה הפתוחה של לחוות אירועים שונים ולהנות מכל אחד מהם בדרכו הייחודית.
כבר לפני שהגענו, המלכה עדכנה אותי כי תחנוך את שמלת הלייטקס החדשה וההורסת שלה.
אני כל כך אוהב לבוש בדס"מי, ובעיניי זה חלק מהקסם – כמובן לצד הפן המנטאלי.
הערב התחיל בענידת הקולר, לרצועה של המלכה - ויצאנו לדרך.
לאחר כמה דקות של דיבורים, ניגשנו לאזור הספות. המלכה התיישבה,
והיה לי ברור שזה השלב לומר שלום כמו שצריך. ירדתי על ארבע, והתחלתי לסגוד למגפיים המהממות שלה.
מדי פעם היא העבירה את מגפה על גבי, מסמנת אותי כמו שמציינים שייכות על רכוש. נהניתי מכל שניה.
קצת לאחר שהתחלנו, הצטרף נשלט נוסף אשר שירת את המגף השני...
בזמן שאני מנשק, מלקק וסוגד למגפיים ולרגליים של המלכה, מוצץ את העקב עמוק תוך כדי שמביט בה
נאחז בכל מבט, חיוך וליטופים לראשי, כאלו שמבטאים גאווה ועוטפים אותי ומדרבנים אותי להתמסר עוד יותר...בלי צורך במילה.
זה ארך זמן ממושך, בדיוק כפי שאנחנו אוהבים.
המלכה שמה לב שהקרוס המרכזי התפנה, ומיד התמקמנו לצידו.
הסשן התחיל כשהיא ניצבת מולי, ואני יורד על ארבע ומנשק את מגפיה וסוגד להן דקות ספורות.
מיד היא הושיטה יד לסנטרי, מסמנת לי לעמוד מולה ומעבירה את ציפורניה לאורך החזה שלי עד הבטן.
לאחר מכן, היא החדירה את אצבעותיה לפי, כאשר אני מחזיק את ידי מאחור ומוצץ אותן עמוק, כשאני שקוע במבטה החודר והדומיננטי.
זה היה הזמן לאימפקט, התפשטתי ונתתי למלכה מלישס לרתום את ידיי לאזיקים.
ואז היא החלה בתיפוף ידיים עוצמתי על צידי ישבן, כאשר אני חש היטב אותו מתחמם לקראת הצעצועים שיצטרפו לחגיגה.
בהדרגה, המלכה מלישס הצליפה בי עם הספאנקר הרחב והמעוגל אותו הכרתי בשבוע שעבר.
מלישס דאגה להרגיע וללטף בין לבין את גופי, תוך כדי שגם צובטת את זרועותיי, משחקת לי בפטמות שהיו כמו כפתורי משחק.
לסירוגין, היא הכתה בי גם עם שוט דק, ועם הספאנקר הזוהר שלא פראייר בכלל.
באותם רגעים הייתי ביקום מקביל, כאשר אני מבחין בשולטות ונשלטים מסביב אשר בוהים ומתפלאים מסף הכאב.
בכל זאת, עם הזמן הגוף שלי התעטר בשלל סימנים ובעיקר נהיה אדמדם כמעט כמו מכנס הבורדו שלבשתי בתחילת הערב.
"אני לא שומעת אותך", הקניטה המלכה, ומיד השתדלתי להרים את הקול עוד יותר.
הייתי בספייס מטורף, כאשר תוך כדי אני רוקד לצלילי המוסיקה ונמתח עם הגוף, מאותת שהכל תקין ושטוב לי.
וכמובן שכמו תמיד, המלכה מלישס דאגה תמיד לשאול אותי אם הכל בסדר, וכפי שאמרה בעבר "אני רוצה אותך שלם".
מדי פעם הצטרפו נשיכות ושריטות לאורך הגוף, נעיצות מגף. וכולן בתזמונים מצוינים, כאלה שמאפשרים מנוחה בין הלקאה לבין פינוק אחר.
הזמן טס, ומלכתי מלישס נהגה באחריות והסירה את ידיי מהאזיקים והורתה לי להניח אותם על הקרוס. אקט של זהירות שנועד למנוע מצב של הירדמות של היד, שאנחנו מכירים מבעבר.
כעבור כמה דקות, המלכה הבחינה בעמוד שהיה פנוי במרכז החדר. "גש אל העמוד ותאחוז בו", הורתה לי.
אציין שמדובר בסשן שארך מעל לשעה, זאת הבנו בדיעבד..ולא הרגשתי שום צורך לעצור אותו מרוב האופוריה באותם רגעים.
לפתע שמתי לב שיש עצירונת ממושכת, ושהמלכה מרכיבה את הסטרפאון. ציפיתי מאד לרגע הזה, ותוך כמה שניות היא כבר הייתה בתוכי, כאשר אני כפוף ומכוון לזין המלכותי.
וכמו שהיא יודעת לשחק בי, בהתחלה היא התחילה עם חדירות עדינות, ואז הרבה יותר עמוק.
זו פעם ראשונה שהיא מזיינת אותי בעמידה, וזה היה כל כך אירוטי.
ותוך כדי שאני גונח ומתמסר לחדירה שלה, אני מבקש "חזק יותר, תני בי דאדי" כמו יצאנית טיפוסית...
מדי פעם היא עצרה, ותופפה על הישבן שלי, ואז שוב חדרה אליי.
היא שמרה עלי היטב, ודאגה שאף אחד לא יתערב ויפריע לנו בסשן.
קצת יומרני, אבל באמת זה היה סקסי ומיוחד.
"זו לא הפעם האחרונה שאני אזיין אותך היום", אמרה לי המלכה כאשר יצאה ממני בחיוך.
בתום הסשן, התחבקנו חיבוק ארוך וחם שהיה מדהים ומשחרר.

בשלב זה נשלט הציע את עצמו כהדום אנושי, והמלכה זיכתה אותו בתענוג הזה. היא התיישבה עליו, ובזמן זה סגדתי למגף ורגלה, בזמן שהיא חורטת את העקב של המגף השני לאורך הגב והישבן. 

ההדום האנושי אמר לה תודה, והחלטנו לקחת קצת זמן להתרעננות.

ולאחר שנחנו, פטפטנו והשתחררנו – הגיע הפינאלה המלכותי והמפתיע.
ניגשנו לאזור החדרים, ומצאנו מיטה פנויה.
"תתפשט ותשכב מולי", הורתה לי המלכה מלישס.
בהדרגה היא חדרה אליי, "תענג את עצמך, ואל תוריד ממני את העיניים. אני רוצה שתגמור. עבדת ממש קשה".
ועינגתי את עצמי, כשאני רוטט ומתמוגג מהזיון שלי. כעבור כמה דקות כבר גמרתי תוך כדי חדירה, רואה כוכבים ומנסה לעכל את הפריבילגיה לה זכיתי.
את הערב סיימנו עם סשן תמונות מהמם, כי לילות כאלה לא רוצים לשכוח...
אז תודה על לילה שבאמת היה הגשמת חלום, המלכה מלישס.