סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

All Kinds of Everything

סיפורים בדסמיים, שירה או כל דבר אחר.
כל דבר הנכתב בבלוג זה הרי הוא פרי דמיונו של כותב הבלוג וכל קשר בינו ובין המציאות מקרי בהחלט.
לפני שנה. 21 במרץ 2023 בשעה 16:26


אין דרך יותר מיוחדת מלנעול את שבוע חגיגות פורים עם מלכתי מלישס. זו הייתה המסיבה השלישית בתוך שבוע(!), ואני באמת בר מזל שזכיתי לכך.

מלכתי מהממת ביופיה, הגיעה בתחפושת השחורה המדהימה שלה - עם הקרניים, הכנפיים המרשימות והמגפיים הגבוהים וההורסים אותם אני אוהב להבריק מה סוליה והעקב ועד הקצה.
אז באנו למסיבת פורים בטאבו בשישי שעבר, ולאחר שרקדנו קצת ונכנסנו לאווירה, התחלתי לומר למלכתי שלום בדיוק כפי שהיא אוהבת. ירדתי על ארבע, נישקתי והברקתי את המגפיים שלה בהתמסרות, אין חלק שפספסתי.
כל פעם מחדש אני מרגיש איך הנשימה שלי עוצרת מלכת, כאשר הרגליים של מלכתי מונחות על כתפי או ידי, ואני סוגד לכל מגף שלה, לסירוגין.
בשלב מסוים, מלכתי נעמדה והניחה עלי את רגלה, חורטת עם העקב שלה על גבי. אני כל כך אוהב לראות אותה עומדת גאה, כאשר אני סוגד לה וזוכה לליטופים ונשיקות שעוטפים אותי באופוריה מדהימה.
ואם כבר דברים שהיא אוהבת, אז בלי לסמן לי קלטתי מתי היא רוצה שארד גרון עמוק לעקב שלה – כשהיא מביטה בעיניי תוך כדי, ובמשך דקות ארוכות – כמו זונה טובה 😊 .
סגידת המגפיים הייתה ארוכה, ופשוט נהניתי מכל רגע שהפגנתי כמה אני שמח להיות במקום הנכון שלי לצד המלכה שלי, לרגליה על ארבע.
ניגשנו אל עבר החדר האדום, בו מלכתי הורתה לי להתייצב על המיטה על ארבע, לאחר שהתפשטתי כמובן. היא התחילה לזיין אותי (עם כפפה, מן הסתם) עם אצבע, ועוד אחת, ואז עוד אחת. זה היה כל כך פשוט, כי עשיתי את ההכנה הנדרשת לפני..
ומיד היא שמה חומר סיכה נוסף והרכיבה את הסטרפאון וחדרה אליי מאחור. כל כך נהנה להרגיש אותה בועלת אותי, וזו לא הייתה הפעם האחרונה שזה קרה בערב...
מאחר שהיה כל כך חם שם, מלישס הציעה שניגש לחדר השקוף, שבו מיטת הגניקולוג. ניגשנו לשם, ולשמחתנו הוא אכן היה פנוי.
וכמה שאנחנו אוהבים את החדר הזה, שמרגיש כמו הופעה לכל דבר...
התפשטתי ורכנתי על ארבע על המיטה, כאשר מתחיל סשן האימפקט.
בדרכה הייחודית, מלכתי ידעה להכין את הגוף שלי כמו שרק היא מסוגלת...
בהתחלה הכניסה אצבע אחר אצבע לפי, נותנת לי למצוץ אותן היטב כשאני טובע במבט שלה...
היא החלה בעבודת ידיים, על הישבן והרגליים שלי, מחממת אותי היטב. בשלב מסוים היא הורתה לי לספור את המכות. בין לבין, היא ליטפה אותי ונתנה לי לצלול לספייס – להיות בין הציפייה למכה והתכוננות הפיזית.
לאחר מכן הצטרפו הצעצועים הרבים איתם היא אוהבת לשחק בי. שוטים, ספנקרים, רחביה התחלפו אחד בשני, צובעים אותי ומשמיעים מוזיקה כמו קונצרט. כאשר הבטתי הצידה, ראיתי עוד ועוד אנשים מתאספים וצופים בשקיקה. היה ניכר שהם בין מתלהבים למופתעים לסף הכאב שלי, ולמופע המרשים של מלכתי. אפילו שמעתי חלק מהם קוראים ומעודדים "כל הכבוד", ופשוט חייכתי עם לחיים סמוקות.
דבר נוסף שלא התפספס מהצופים, היה השלב בו ציפורניה רקדו על גבי, וכאשר נעצה את שיניה בבשרי, נהנית מהטרף שלה שמקבל זאת בסיפוק והכנעה. וכמובן שהודיתי לה על כל סימון, כל מגע.
"לא סיימנו", לחשה לי מלכתי כאשר הבנתי שהחלק של האימפקט תם.
"תסתובב, תשכב על הגב ותתקרב אליי", אמרה לי המלכה מלישס.
היא לבשה את הסטרפאון, והבנתי שהולך להיות הדרן יפה.
כמה שאני מתחרמן מחדירה בתנוחה הזו, כאשר אנחנו צוללים אחד בעיניים של השנייה בזמן שהיא בועלת אותי, רואה אותי נאנח ומתמוגג מכל מגע. קודם פינגרינג, ולאחר מכן חדירה טובה ועמוקה.
בזמן שהיינו בחדר, הצטרפו אלינו שתי חברות של מלכתי. אחת מהן ביקשה רשות להצטרף, ומלכתי אישרה לה (חברתה וידאה גם שאני מסכים, ואישרתי) לשחק בי בזמן שהיא עמוק בתוכי.
"תודה דאדי, את מזיינת אותי מדהים" הודיתי למלכתי בזמן שהיא חודרת אותי ומחלצת ממני כל שבב של התרגשות והתלהבות מחדירה.
חברתה בחיבה הקניטה אותי, "תראה אלו ציפורניים ארוכות יש לי", מתגאה בציפורניים ארוכות, יפהפיות ומטופחות ששיחקו בי, שורטות ומלטפות את גופי – החזה, הידיים, הרגליים. היא החמיאה לי וגם אמרה לי שאני נאה וליטפה אותי בפנים ובשיער. חייכתי בביישנות והודיתי, ואמרתי לה שגם היא נאה. אני יודע היטב שמלכתי לא משתפת אותי בקלות עם אחרות, רק עם כאלו עליהן היא סומכת ויודעת שגם ארגיש בנוח. ואני תמיד נהנה לגרום למלכה שלי להתגאות בי, ולהראות להן עד כמה צייתן ומסור אני. וזה היה ניכר היטב, כאשר שתי חברותיה הרעיפו עליה מחמאות במהלך הסשן שלנו. זה הדליק אותי עוד יותר...
נותר דבר אחרון לעשות בחדר השקוף, והוא להודות למלכה שלי על הסשן המדהים שעשתה לי.
ירדתי על הברכיים מול מלכתי, סגדתי למגפיים של מלכתי.
סיימנו, והתחבקנו חיבוק ארוך וחם.
בדרך נס, רגע לפני שעזבנו את החדר מצאנו בו שוט של מלכתי ששכחנו ביום שני (פורים) כשהיינו שם, ואפילו לא שמנו לב שנעלם. כשדברים טובים צריכים לקרות, הם פשוט באים אחריך וכך השוט חיכה רק לה.
זה היה סשן עוצמתי וארוך, והיינו צריכים הפסקה. עשינו סיבוב במועדון, ובדרך מצאנו גם חברה טובה אחרת של מלכתי. מלכתי הורתה לי לומר לה שלום יפה, ירדתי על ארבע ונישקתי את כפות רגליה.
לאחר שצפינו בסשן, מלכתי רצתה לשחק עם שולט ורצתה שאהיה לצידה.
ניגשנו לאזור הספות, ובזמן שהיא שיחקה איתו, סגדתי לה כמו שרצתה. ליטפתי אותה והיא אותי, התנשקנו, וסגדתי למגפיים שלה בזמן שנהנתה מהשולט שהיה במחיצתנו.
כאשר הוא רצה לרדת לה, היא סירבה. "זה אני נותנת רק לנשלט שלי", אמרה.
וכמה שאני אוהב לענג אותה, למסור את הנשימות שלי תחתיה, להרגיש איך היא מרטיבה אותי ומזיינת לי את השפתיים והלשון, רוקדת עלי ולהרגיש אותה רוטטת מכל מגע.
ירדתי לה פעמיים, ואחרי הפעם השניה כשהיא גמרה, היא שאלה את הדבר הכי מתוק שיכולתי לחלום עליו שתשאל "איפה למדת לרדת כל כך טוב?" – עד עכשיו נהיה לי עור ברווז מהמשפט הזה.
התקרבנו לסוף הערב, וניגשנו לפינה צדדית ברחבת הריקודים – הפינה בא שנינו כל כך אוהבים שהיא חודרת אליי בפומבי.
התייצבתי על ארבע על כורסה מלבנית, ובהתחלה מלכתי הצליפה בי עם שוטים ונתנה ספאנקים עם שתי הידיים. הופתעתי שזה יום שלישי בתוך שבוע שבו אני מקבל אימפקט, והגוף שלי מתנהג כמו כלום..מתורגל היטב.
קלטתי מהצד קבוצה של בנות צופה בנו בעניין, וזה כיף עבורי לראות איך אנשים נהנים מהמופע שלנו.
כעבור מספר דקות מלכתי חדרה אליי מאחור, בהתחלה בעדינות ולאחר מכן בקצב יותר מהיר – מרגישה אותי היטב, יודעת איך ומתי לחדור אליי ובאיזה קצב. פשוט רקדתי על הזין שלה, נצמדתי אליו בעצמי, ואני כל כך נהנה מזה.
את הערב סיימנו מחובקים, מרגישים את הפינאלה של שבוע חגיגות פורים שהיה לנו. נדיר להספיק שלושה ערבים מיוחדים כמו שהיו לנו בתוך שבוע, ועל כן אני באמת אסיר תודה.
תודה רבה למלכה מלישס על לילה ושבוע פורים בלתי נשכח.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י