סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

All Kinds of Everything

סיפורים בדסמיים, שירה או כל דבר אחר.
כל דבר הנכתב בבלוג זה הרי הוא פרי דמיונו של כותב הבלוג וכל קשר בינו ובין המציאות מקרי בהחלט.
לפני שנה. 10 במרץ 2023 בשעה 14:47

לא הספקתי ללקק את האצבעות מהפמדום אורדורה, וכבר ציפיתי ליום שני –
בו קבעתי עם המלכה מלישס לצאת לחגוג את פורים בטאבו. והיה שווה לצאת באמצע שבוע בשביל כל שניה מהערב המטורף הזה...
עוד לפני שנכנסנו לחגוג, פשוט נמסתי מלראות את המלכה מלישס בתחפושת הורסת וסקסית ברמות על טהרת הצבע השחור, כוללת כפפות ארוכות מדהימות.
לאחר ענידת הקולר, מצאנו פינה צדדית בקומת הריקודים – בה אמרתי לה שלום בדרך האהובה.
ירדתי על ארבע, סגדתי למגפיים שלה בהתמסרות. אין נקודה שפספסתי, לנשק, להבריק ולעסות – מהעקב ועד הקצה בזמן שישבה. כעבור זמן מה היא נעמדה בגאווה, והעבירה את העקב שלה על גבי בזמן שאני סוגד למגף השני.. ומלטפת אותי, עוטפת אותי בחום והערכה שמטעינה אותי היטב לקראת האימפקט המתקרב...
רגע לפני שהתחלנו לגשת לחדרים, פגשנו חברה טובה שולטת של המלכה (לצורך פוסט זה, אקרא לה "תמר"), גם כן שולטת שהייתה לצידנו כבר במספר ערבים. היה ברור לי שמלכתי מצפה ממני לומר לה שלום כמו שצריך, נשקתי לאורך כף ידה בעדינות, וסגדתי לנעליים שלה – תוך כדי ששתיהן מביעות שביעות רצון ממני, דבר שתמיד מחמם לי את הלב. בהמשך הלילה היא שוב הייתה איתנו, אבל נגיע לזה
ניגשנו אל עבר החדר האדום, התפשטתי והייתי על ארבע עם הגב אל עבר המלכה. היא התחילה להפליק לי בישבן, לחמם אותי.. והאמת שהיה שם כל כך חם שהחלטנו לעבור לאזור של מיטת הגניקולוג בחדר השקוף – שהייתה פנויה משל חיכתה רק לנו...
כרעתי על ארבע על הכסא, והמשכנו ממש מהנקודה בה עצרנו. בהדרגה, נכנסו למשחק גם השוטים השונים שהגוף שלי מכיר כל כך טוב. בין סשן הלקאות לאחר, הרגשתי איך היא מרגישה את הגוף שלי – נוגעת, מלטפת אותי לאורך גופי, צובטת ושורטת אותי, משחקת בפטמות. יודעת היטב איך להרגיע את גופי ולקרוא כל תזוזה.
וכמה הורס היה לראות איך אנשים מהצד צופים בנו, מופתעים מהרוגע בו אני מקבל עוד סדרת הצלפות, כשאני עם הידיים מושטות לצדדים באופן שמסמל את ההתמסרות הזו וההתכנסות העצמית באותם רגעים.
לאחר שתסיימנו את סשן האימפקט, ישבנו והתרעננו. ואז ראינו בפינה שולטת אחרת ששנינו מכירים, שגם סישנה אותי יחד עם מלכתי. אני אוהב לתת למלכה שלי לתת לשולטות נוספות להצטרף, אבל מדגיש שההתמסרות שלי בכל מקרה ממוקדת במלכתי מלישס ובהוראות המפורשות שהיא נותנת לי. מחפש לגרום לה להיות הכי מרוצה ממני, להראות כמה מנומס אני ולמה בעצם אני לצידה.
באישור מלכתי, נישקתי לאורך היד של השולטת, שחייכה והחמיאה לי על העדינות.
ואז הן החלו לשחק בי יחד – השולטת האחרת הורתה לי לנשק לאורך הירכיים הפנימיות שלה, וכך גם מלכתי. כעבור כמה דקות, המלכה מלישס הגישה את אצבעותיה אל עבר פי, גורמת לי למצוץ אותן עמוק וטוב כמו כלבה טובה, בזמן שהשולטת האחרת ניצבת מאחוריי, משתמשת בידיה ומכה באזור גופי האחורי עוד ועוד, משאירה סימן של נשיכה על גבי ושורטת.
המלכה מלישס הושיטה את המגף שלה לעברי, רוצה להראות לחברתה עד כמה טוב אני סוגד למגפיים שלה. ובזמן הזה, חברתה דאגה לבחון את הפטמות שלי, שהפכו להיות כמו כפתורי משחק לכל דבר – בולטות במיוחד. היא ביקשה אישור ממלכתי, שאנשק גם לה את המגפיים – ועשיתי זאת כמובן.
רגע לפני שהמשכנו הלאה, בזמן שמלכתי מלישס ליטפה אותי, נישקה אותי והושיטה את אצבעותיה כדי שאסגוד לכל אחת מהן – השולטת האחרת עשתה לי פוטג'וב עם המגפיים שלה, משחררת ממני גניחות עונג לא מעטות...
בשלב הזה, הגיעה בהפתעה השולטת מתחילת הערב ("תמר"). שלושתן הניחו את המגפיים שלהן לאורך גופי, בזמן שאני יורד עמוק לעקב של מלכתי – תוך כדי שמביט בעיניה, וזה היה לאורך זמן רב (פשוט יודע לנשום מהאף מספיק טוב כדי להיות בפוזיציה הזו זמן נכבד). תמונה ששנינו לא נשכח מהערב הזה.
מלכתי הציעה לתמר שיסשנו אותי יחד, כפי שהן ממש אוהבות. כמובן ששמחתי, ידעתי שרק כיף יכול לצאת מזה..
וכך שתיהן שיחקו בי עם הצעצועים שהביאה מלכתי, עבדו עם הידיים לאורך הידיים, הרגליים, הישבן ופלג הגוף האחורי, שורטות אותי בסימולטניות ומשאירות סימנים מתוקים ויפים. בזמן שתמר שרטה אותי, התנשקתי עם מלכתי מלישס ומצצתי היטב את האצבעות אשר הושיטה לי.
רגע לפני שנפרדה מאיתנו וכאפטר קייר לסשן, תמר שיחקה באיבר שלי בזמן שחטפתי הצלפות וחבטות ממלכתי.
זה היה סשן עוצמתי, ונהניתי מכל רגע ממנו.
בנקודה זו, מלכתי מלישס אמרה לי שהגיע הרגע בו היא רוצה לחדור אותי, בדיוק כמו שאנחנו כל כך אוהבים. ניגשנו לפינה, ומלכתי הורתה לי להתייצב על כורסה מלבנית על ארבע. התחלנו עם ירידה עמוקה שלי לזין של המלכה, עמוק וטוב. כעבור זמן קצר, מלכתי שמה כפפות והחלה לעשות לי פינגרינג. אצבע, ועוד אחת, ועוד אחת – נכנסות לתוכי ובוחנות כמה אני מוכן לקראת החדירה המיוחלת. בין רגע, מלכתי חדרה אליי בקלות וזיינה אותי מדהים כמו שהיא יודעת. משלבת בין קצב עדין, ואז מהיר. כניסות רכות, וכניסות יותר עמוקות. קוראת את הגוף שלי, גורמת לי לגנוח מעונג "כן דאדי, תודה דאדי". זה היה זיון פרוע, ארוך ומדהים. פשוט הרגשתי איך אני נמצא ביקום מקביל, בזמן שאני מחזיק יציב בכורסה ורוקד על הזין שלה בהתלהבות ורעב.
את הערב סיימנו כשבאישור מלכתי כמובן, אני מענג את עצמי – תוך כדי שמלכתי חונקת אותי, ולאחר מכן מעבירה את מגפיה לאורך גופי כשאני נאנק מחרמנות בשכיבה. תמונה קלאסית לסיום ערב פורימי משגע.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י