סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

All Kinds of Everything

סיפורים בדסמיים, שירה או כל דבר אחר.
כל דבר הנכתב בבלוג זה הרי הוא פרי דמיונו של כותב הבלוג וכל קשר בינו ובין המציאות מקרי בהחלט.
לפני שנה. 5 במרץ 2023 בשעה 16:31

לאחר שבועיים של פגרה, נפגשתי עם מלכתי בליין האורדורה,
אליו התגעגענו לאחר שלא הגענו אליו פעם שעברה כשלא חשתי טוב...
ומה אני אומר – הרגשתי שהחזרנו על הזמן האבוד, ובריבית דריבית.
מלכתי המדהימה הדהימה עם תחפושת מדהימה של שדה גותית מדהימה, עם כנפיים שחורות ויפהפיות וקרניים תואמות והמגפיים המדהימים שאליהם אני כל כך נהנה לסגוד.
במקרה שלי, בניתי על לבוש סולידי – מכנס דמוי עור שחור מבריק עם הדפסי נחש, והשרשרת הגותיות.
מיד לאחר שהתארגנו, ענדה לי המלכה את הקולר וחיברה אותי לרצועה. כל פעם מחדש, הרגע זה נותן בי פצצת מרץ מטורפת.
התחלנו את הערב באזור הספות, כאשר המלכה מלישס אמרה לי שתרצה שנפתח את הערב בדרך המסורתית של אמירת שלום למלכתי – סגידה למגפיים שלה.
וזו הייתה סגידה ארוכה וטובה, בה נישקתי והברקתי לה את המגפיים – מהטופ ועד הסוליה, כולל גרון עמוק לעקב, כאשר אני מביט בעיניה וזוכה לליטופים לראשי וגופי תוך כדי. אני אוהב לגרום למלכה שלי להיות גאה בי, ולהנות מההתמסרות שלי.
בזמן שאני סוגד לה, המלכה שמה לב כי עמדת הקרוס התפנתה, ובמסיבה מלאה באנשים מהממים בתחפושות יפהפיות צריך לדעת לנצל את הרגעים הללו.
ישר התמקמתי ליד הקרוס, והסרתי את המכנס והתחתון.. מכין את עצמי לסשן האימפקט.
"הפעם לא אקשור לך את הידיים לקרוס, פשוט תניח אותן באופן יציב ותהיה כפוף", הורתה לי. עשיתי כדבריה. הסשן התחיל כשהיא נוגעת בי, גורמת במהרה לעור שלי להפוך לעור ברווז – להתבשל בציפייה ובמתח במה שמתקרב..
בהתחלה, היא השתמשה בידיים, בעיטות וגם צביטות - מחממת היטב את הישבן שלי לקראת הצעצועים שיצטרפו בקרוב. הקצב הלך והתגבר, ופשוט נהניתי מכל רגע בו עניתי "תודה רבה המלכה מלישס".
בין לבין, היא גם שילבה משחקי פטמות. וכמובן שגם על הצביטות הללו בפטמות שלי, זקורות כמו כפתורי משחק עוד לפני המגע, הודיתי לה בחפץ לב ובקול שברירי ומסור (מי ששמע, יודע).
והיו גם נשיכות מפתיעות בישבן, שזה דבר שאני מאד אוהב – כמו חיית טרף ביער. זו תחושת כאב מיוחדת, מתפרצת – ואחד הסימנים היותר יפים בעיניי שנשארים כמזכרת מערבים מיוחדים כאלו.
כעבור זמן מה, הגיע שלב השיא באימפקט – בו שולבו כלל השוטים המוכרים, שאת כל אחד מהם קיבלתי בחום. חייב לציין צעצוע נוסף, אותו השאילה מישהי אשר מייצרת צעצועי בדס"מ מלאכת יד. מדובר בצעצוע נהדר, עם מכות חדות. מיותר לציין שהוא הוזמן לאחר הסשן.
לקראת סוף הסשן, זכינו לעשות מספר תמונות משותפות – ואני האחרון שיסרב לצילומים לצד המלכה שלי, זו זכות לקחת חלק בהם...
יצאנו להפסקת התרעננות, בכל זאת – המלכה עבדה ממש קשה, וגם לי לא הזיק מעט זמן להתכונן לבאות. נפגשנו בהפסקה עם חברה טובה, נשלטת שבעבר סושנה על ידי המלכה במקביל לסשן איתי. היו לה אנרגיות טובות, וידעתי שהולך להיות לנו כיף.
חזרנו לאזור הספות, שהתפנה בהדרגה. לשמחתי, היה מספיק מקום לי ולנשלטת לקראת הסשן.
הסשן התחיל עם הרבה ידיים, כאשר מלישס דאגה לתת הרבה יחס וליטופים תוך כדי לשנינו. היה תאווה לעיניים לראות כיצד הנשלטת נהנתה מכל מגע, וגם אני התלמלאתי בעונג מכל חבטה. בשלב מסוים ומשיקולי נוחות, המלכה הניחה את הכנפיים בצד. מלישס שילבה גם שריטות חדות וטובות, ובהמשך גם שילבה את הצעצועים.
טוויסט מיוחד שהיה בסשן, היה ברגעים בהם המלכה השתמשה בי כהדום בזמן שסישנה את הנשלטת. שמחתי להרגיש איך היא רוכבת עלי, תוך כדי שהיא מסשנת ומלטפת את הנשלטת. זה דבר שפרט בפוזיציה לתמונות לא חוויתי יותר מדי, ואני תמיד נהנה לחוות דברים חדשים וטובים.
גם הפעם, הצלם לא פסח עלינו – כי זה באמת היה סשן שתאווה לעיניים, והרגשתי זאת גם מהמבטים המעטים אשר קלטתי בין לבין מהאנשים מסביב.
אחרי הסשן עשינו הפסקה קלה, אשר במהלכה סגדתי למגפיים של מלישס.
במהלך ההפסקה, מלישס הזכירה לי עד כמה היא מצפה לסשן הסטראפון שלנו. כמובן ששמחתי לשמוע זאת, זכרתי עוד שבשיחות קודמות שלנו שיתפה אותי כמה מצפה לחדור אותי.
לאחר שהתפשטתי לחלוטין, ניגשנו אל עבר הספות. לפני הסשן, המלכה נתנה לי את הזכות לענג את פטמותיה. ליקקתי ומצצתי אותן בעדינות, כזה שמחפש להודות על הפריבילגיה המיוחדת הזו. אני תמיד יודע להעריך כל טובה שמלכתי מזכה אותי בה, ומתמוגג ממנה.
מיד לאחר מכן, כשהסטרפאון רכוס למותניה – היא הורתה לי לרדת לה, כמו כלבה טובה. ירדתי עמוק, תוך כדי מחפש בעיניים שלה את האישור לשביעות רצונה מאיכות הירידה. בהחלט למדתי לרדת כמו שצריך, ולדעת לשלוט היטב ברפלקסי הגאגינג שמציפים את העיניים בדמעות סקסיות.
ניגשנו אל עבר הקרוס. ידעתי היטב את התנוחה הרצויה – כפוף, עם רגליים ישרות והטוסיק יציב ורכון טיפה. מלישס עשתה לי פינגרינג. זה היה מענג ומהיר, כי מיד אחרי זה היא חדרה אותי בקלות עם הדילדו המדהים שלה, כמו חמאה רכה. ומה אני אגיד? זה היה סשן חדירה מענג ומטריף, עבדנו בלי הפסקה. קצב איטי, קצב מהיר, כניסות עדינות יותר, עמוקות יותר. בשלבים רבים בעצמי רקדתי לה על הדילדו, עורג למגע הזה וכמה שיותר עמוק. כמה שגנחתי "כן דאדי, תודה דאדי", ופשוט רציתי עוד ועוד. מדי פעם מלכתי עשתה הפוגות בהן הכתה בקלילות על הישבן שלי. אלו היו חדירות ארוכות, טובות, ממש רקדתי על עמוד כמו בבורדל... אין ספק שהיינו מחזה מיוחד בנוף.
כעבור זמן מה, המלכה הורתה לי להיות על ארבע. ירדתי על ארבע, היא סימנה לי "עם הפנים לשם" והסיטה אותי בקלילות. ואז היא חדרה אותי, באחת התנוחות הכי סקסיות שיש. פשוט פמפמה אותי, ואני דחפתי את הישבן שלי כמה שיותר לדילדו שלה, נהנה מכל רגע.
וזה היה אקורד הסיום לערב מדהים שכזה.
תודה לאור ודורה על הליין המהנה והכיפי, לאנשים היפים שהיו מסביב והשקיעו בתחפושות
ובראש ובראשונה, למלכתי מלישס על לילה שכולו קרנבל.

דורה באהבה​(אחר){המלכה AQ} - תמיד כיףףףףף לקרוא אותכם ❤ שמחה שנהניתם העונג כולו שלנו 🥰
לפני שנה
Distant Dreamer​(נשלט){{מלישס}} - תודה רבה יקירה. הסבלנות משתלמת 🤗
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י