ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

All Kinds of Everything

סיפורים בדסמיים, שירה או כל דבר אחר.
כל דבר הנכתב בבלוג זה הרי הוא פרי דמיונו של כותב הבלוג וכל קשר בינו ובין המציאות מקרי בהחלט.
לפני 10 חודשים. 28 ביוני 2023 בשעה 6:51

הייתי צריך לקחת כמה ימים כדי ל אחרי החוויה של יום שבת האחרון...
לאחר כחודשיים וחצי של הפסקה בנסיבות לא קלות בלשון המעטה, יצאתי עם מלישס לליין הפאם-פטאל. במשך החודשיים וחצי הללו לא חוויתי בדס"מ, וחיכיתי לרגע שבו מלכתי תאמר לי שהיא מרגישה טוב, ומוכנה לזה. כי בדס"מ עושים ממקום טוב ומהנה, ולא ממקום של התעללות או פריקת עצבים.
אז קודם כל, התחבקנו חיבוק ארוך ומתוק.
מראש, היא הנחתה אותי ללבוש את המכנס דמוי העור שלי (בנוסף לרתמת הגוף שהיא אוהבת עלי מאד), כדי שאתאים לאאופיט המדהים שלה – לאנז'רי דמוי עור מהפנט, כשהיא נועלת את המגפיים המהממות שלה שגם אליהם התגעגעתי מאד.
נכנסנו, והיא ענדה לי את הקולר הגותי שהבאתי וחיברה אותי לרצועה שלה, מוליכה אותי כאשר אני הולך מאחוריה בעונג.
לאחר שישבנו קצת, דיברנו ונתנו לעצמנו להתפקס, היא התיישבה על הספה לצד חברה שולטת מדהימה אשר לקחה חלק בסשן בי, אבל לזה נגיע עוד מעט...
אז בזמן שמלכתי ישבה על הספה, היא הושיטה את מגפה, בדרך המסורתית שבה אני אומר לה שלום...
נישקתי את מגפיה, ליקקתי, הרחתי, ליטפתי וגם את רגליה המהמוות. צמוד אליהן כמו ילד קטן שנצמד לאימו, ולא מוכן לנוע ממנה לרגע. תוך כדי, אני מביט בעיניה, מוצא את החיוך מלא האושר שיודע להמיס אותי כמו חמאה. היא סימנה לי עם העקב, וכמובן שירדתי לו עמוק עמוק, עד הקצה – תוך כדי שמביט בה, מסב לה גאווה ליד חברתה כשמראה עד כמה כולי מתמסר אליה. וזה היה כל כך טבעי עבורי. והתמוגגתי כאשר בזמן זה היא ליטפה אותי בחום, אומרת לי כמה התגעגעה אליי – וכמובן אמרתי לה שהתגעגעתי אליה המון.
לאחר מכן עברנו לאימפקט הנהדר. התפשטתי ונשענתי בכפיפות על מעין מעמד.
אמנם יש לי סף סבל מכובד וטוב, אבל מודה שחששתי שהפגרה פגעה ביכולת שלי לספוג כל כך טוב... לשמחתי פשוט התבדיתי.
הסשן התחיל עם מכות ידיים חזקות (בשתיהן במקביל), ומהר מאד עבר לשימוש בצעצועים השונים: הקרופ, רחביה, ספאנקרים נוספים שהתווספו ככל שהסשן התקדם. וכל פעם אני סופר, ומודה לה אחרי כל סדרה. מדי פעם מנשקת אותי תוך כדי, מלטפת אותי, שורטת אותי כמו שאני כל כך אוהב. מדי פעם השתלבו גם נשיכות, בעיטות. ופשוט התמוגגתי מכל רגע.
כעבור זמן מה, השולטת שישבה בתחילת הערב לצידה בספה, ביקשה ממנה גם לשחק בי. מלכתי שאלה אותי, וכמובן שהסכמתי. מדובר בשולטת מאד מנוסה, מרשימה ואחראית, והאמת היא שגם לולא הכרתי – הייתי סומך על מלכתי. היא שומרת עלי, ומוסרת אותי רק לאלו שהיא יודעת שזה בטוח להפקיד אותי ברשותן.
היו מקטעי אימפקט שכללו עבודת ידיים והצלפות, וממש נהניתי מלספור. והרבה. בחלק מהזמן, גם היא וגם מלכתי חבטו בי במקביל. סשן הסולו האחרון איתו החברה הצליפה בי, איתו תם הסשן, הגיע ל-100 חבטות רצופות. וכמובן שהיא דאגה לאורך כל הסשן לבדוק שאני בסדר, לקרוא את שפת הגוף שלי. וכך סימנתי לה לאורכו. בסופו גם הודיתי לה.
לאחר מכן, מלכתי המשיכה איתי עוד קצת את האימפקט, וסיימנו אותו מחובקים.
בזמן שנחתי והסתובבתי, אציין שמלכתי שמרה עלי כאשר מישהו ניגש אליי, וטען שיודע שיש לי מלכה, אבל טען שמלכתי אישרה לי לנשק את הרגליים של בת זוגו שהביטה בי בציפייה. שאלתי את מלכתי, והיא מיד הגנה עליי ואמרה לו להתרחק ממני, שאני לא צעצוע שנמסר לכל דורש.ת . הרגשתי בטוח לצידה, כמו תמיד...
כעבור זמן בו נחתי, אני ונשלט אחר סגדנו לרגליה. כל אחד, לרגל אחת. סגדתי שוב למגפה ולרגלה, מחבק, מנשק, מלטף ומעסה גם. ותוך כדי היא ליטפה אותי, ואמרה כמה גאה בי.
"אל תחשוב ששכחתי את החלק שאני חודרת לך" , אמרה לי בחיוך. וכמובן ששמחתי, אני מתמוגג מהחלק הזה כל פעם. אני מת על סטרפאון, ואוהב לרקוד על הזין המהמם שלה.
לאחר פינגרינג (עם כפפה כמובן), היא צללה לתוכי. חדרה אותי בקצב מהמם, משלבת בין איטי לבין מהיר יותר. ואני פשוט מתמוגג, גונח "תודה דאדי", תוך כדי שהיא שואלת רטורית "מי הזונה האנאלית שלי"? וכמובן שאני עונה לה באושר "אני, זונת הפגינג שלך המלכה". ובשלב מסוים פשוט רקדתי עליו, נצמד ומתמוגג מהמגע העמוק בתוכי. ולקראת סוף החדירה, שילבה ספאנקים בישבן בעזרת ידיה... היה סקסי ברמות.
את הערב סיימנו בכך שסגדתי לרגליה, מצטלמים לתמונות מדהימות למזכרת. ולאחר מכן עם חיבוק ארוך ומתוק.
אז תודה רבה למלכתי מלישס, על כל רגע מדהים בלילה הזה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י