סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

All Kinds of Everything

סיפורים בדסמיים, שירה או כל דבר אחר.
כל דבר הנכתב בבלוג זה הרי הוא פרי דמיונו של כותב הבלוג וכל קשר בינו ובין המציאות מקרי בהחלט.
לפני 8 חודשים. 5 בספטמבר 2023 בשעה 14:33

בלתי נתפס שעברו 11 חודשים מאז אותו לילה מטורף, הלילה הראשון בו מלכתי מלישס ואני הכרנו. פשוט כמו סיפור שנכתב בידי עורך, המקריות בה נתקלנו והכרנו. וכבר מהרגע הראשון, הרגיש לשנינו כי מדובר בחיבור ממבט ראשון, כבר בשיחה המקדימה לפני אותו מפגש הרגשתי את הניצוץ הזה. ובאותו מפגש, פשוט הכל התחבר. כמה אני שמח לשמוע כאשר חברותיה אומרות עלי מילים טובות, מסבות לה גאווה בצעצוע שלה. כי בסופו של דבר – נשלטות היא שני דברים עיקריים: התמסרות וחיבור עמוק. ואני כה בר מזל, על הזכות להיות הנשלט המקולר שלה. יכולתי רק לחלום על כך כשהכרנו, ושמח שהגעתי לנקודה הזו. מכאן ניתן רק להתקדם. תודה מלכתי על הזכות הזו.
וכמו כן, קילור זה בא לאחר עוד לילה מקסים של פמדום שחווינו.
לאחר עיכוב קל, הגעתי למסיבה. מלכתי המהממת, לבושה בנעליים גבוהות ובשמלת לייטקס הורסת בזמן זה נהנתה משני עבדים שסגדו לרגליה. היא סימנה לי לגשת, נשקה לי ואז היה ברור שהגיע הזמן לומר שלום בדרך המדהימה לעשות זאת, עם בוט פטיש עמוק ומתמסר, שכולל נישוק, וליקוק עד כדי הברקה של המגפיים ההורסים של מלכתי. תוך כדי היא מלטפת אותי, בגוף ובשיער, משחקת בציפורניה לאורך גופי. יודע עד כמה היא אוהבת זאת, ירדתי לעקב שלה כאשר היא יושבת לצד חברתה, ויורד עמוק עמוק כאשר מביט בעיניה כמו זונה טובה שרוצה לגרום לבעלים שלה להיות גאה בה. זה פשוט היה מדהים ודרך נעימה להיכנס לאווירה.
בשלב זה היא לקחה אותי, ענדה לי את הקולר שהיא כה אוהבת לענוד עלי ושאני כמובן אוהב לענוד בגאון. היא לקחה אותי ושני נשלטים נוספים, והחלה לעשות בנו סשן אימפקט עוצר נשימה. עברו שם הרבה ידיים, ספנקרים שונים ואימתניים כל אחד בדרכו, סרגלים ושוטים. הקצב הלך והתגבר, כאשר תוך כדי היא גם נוגעת ומלטפת ומרגיעה את העור עד לנקודה בה שום דבר פשוט לא יכל להכאיב לי. כמה כיף ומשחרר אותי היה לומר "תודה המלכה" על כל מקבץ הצלפות. תוך כדי אנחנו גם מתחבקים ומתנשקים, נותנים לכל הדרייב לחדור אלינו ולהתמוגג.
מדי פעם שילבנו גם חניקות (חשוב לדעת לעשות זאת נכון ובזהירות) שהיו מדהימות, צביטות, נעיצות ציפורניים, בעיטות בישבן ומציצת אצבעות. והיהלום שבכתר, היה הרגע בו מלכתי העניקה לי את הפריבילגיה למצוץ את פטמותיה המהממות והיפות, בעדינות כמובן...היה חשוב לי שהיא תהנה מכל רגע, שתהיה גאה בי.
לאחר הפסקה קלילה, היא אמרה לי "לא שכחתי אותך", והבנתי שהגיע הרגע המתוק שבו היא הולכת לחדור אותי באופן המדהים שאף אחת לא עושה זאת כמותה.
ראשית ירדתי על ארבע, וירדתי עמוק לסטרפאון המדהים שלה, מוצץ את הדילדו עמוק בדיוק כפי שהיא אוהבת. מכין אותו היטב לקראת הכניסה הצפויה..
כעבור מספר דקות, היא סימנה לי להתכופף ולהישען על שולחן שניצב שם. היא חבשה את הכפפה, ולאחר שימוש בחומר הסיכה הכניסה אצבע, ועוד אחת ועוד אחת לתוכי..מרגישה את החור המיוחם שלי מוכן לבעילה. בקלילות לאחר מכן היא נכנסה לתוכי, מזיינת אותי לסירוגין בעדינות ופרוע, מחלצת ממני שפע של גניחות של "תודה דאדי" בהן אמרתי כמה אני שמח להיות הצעצוע שלה. תוך כדי, מדי פעם היא הפליקה לי בישבן ומושכת אותי אל עבר הסטרפאון שלה עד נקודה בה אני בעצמי מושך את עצמי, רוקד עליו כמו שאני כה אוהב.
לאחר הפסקה קלה, המשכנו לעוד סבב אימפקט, כאשר מלכתי מוודאת כמובן שאני מסוגל לעמוד בו. והוא היה מדהים ונהדר, לצד מספר נשלטים שהצטרפו תוך כדי.
את הערב סיימנו כאשר מלכתי, אשר עבדה כל כך קשה בערב זה, הסירה את נעליה ונותרה עם גרביוני רשת מהממים, מסמנת לי לסגוד לכפות רגליה. וכמה שאני אוהב פוט פטיש – לעסות, לנשק, להרגיש ולנשום. עבדתי היטב בעיסוי רגליה, מחפש לגרום לה להרגיש הכי טוב שניתן אחרי יום בו עבדה בלי הפסקה, ולהודות לה על הזכות להיות הנשלט שלה.

מזוכיזט - אכן ללא ספק זכית
לפני 8 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י