שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

שפני ניסיונות

בכלוב יודעים מה זאת קנאה. תראה, אצל השפנים בשדות, הדבר הזה הוא לגמרי משהו אחר. אתה משוטט במרחבים העצומים, בגאיות, בעמקים או בהרים. אתה שוכן בנקיקים עם עצמך במי אתה מקנא? בכלוב זה משהו אחר. כשרע לך על הנשמה (גם לשפן יש נשמה, כך הם אומרים) אין אתה יכול לברוח, מכריחים אותך להסתכל ולראות מה שהולך אצל השכן שלך.

מקנאה באנשים שיש להם זמן. ועוד.
לפני 5 שנים. 5 בנובמבר 2018 בשעה 5:02

יש לי קושי בזוגיות. אני מודעת שיש לי את הצורך במישהו דומיננטי עם מאפיינים של 'שולט', ומנגד אני יודעת שאולי לא טובה לי זוגיות כזו. כל מי שמכיר אותי תמיד אומר לי למצוא מישהו 'נורמלי' שהוא 'לא שתלטן'. ואולי הם צודקים?! אולי אני תמיד נמשכת למה שאני רוצה ולא למה שנכון לי?!

אז נמצאה האבדה: בחור בגילי, עובד ושאפתן, שתלטן במידה 'נורמלית' (לפי סטנדרט הנורמל העולמי)... והכי חשוב הוא מוכן למות בשבילי, ממש ככה - הוא אוהב אותי כל כך שהוא יעשה הכל בשבילי. חברות שלי עפו עליו מרוב שהוא 'חמוד'. המשפחה שלו ממש אוהבת אותי (חבל שזה לא הדדי). הוא הציע נישואים ואני אמרתי כן. הסטנדרט העולמי קבע שצריך להתחתן לפני גיל 30 כדי להיות מאושרים. אז התחתנתי.

ואז הכל התדרדר. אני לא מצליחה לאהוב אותו. הוא לא הטעם שלי אפילו. והאופציה להתגרש כל כך מהר ממש צובטת לי את הלב , לא בגללי, בגללו. הוא ממש מנסה שזה יצליח. נישואים זה דבר נורא. האמת שכבר הספקתי לבגוד בו. והאמת שהוא גילה את זה. אני לא כל כך טובה בלהסתיר. והוא עדיין נשאר ורוצה שנפתור את זה. אין לי איך לפתור את זה. אני לא מתאהבת באף אחד. ככל שהזמן עובר יש לי יותר סלידה ממנו. גם ככה היו לי תסביכים עם עצמי, מה קשור כל זה עכשיו?!

התוצאה 2:0 לטובת הסטנדרט העולמי. אפס לי.

דיכאון החורף הקבוע שלי הקדים את הגשם.

נשוי בנשואה1 - לפני טיפול סוגי, שבי עם עצמך בטיפול אישי. השיבי לעצמך מה את מחפשת? מה מפריע לך בו? קבלי החלטות מנקודת מבטך ולא מבטו. אם את לא מאושרת, הוא לא יהיה מאושר. מנקודת מבטו הוא ראוי לאישה אוהבת. לכן התחילי בך. וחכי עם הריונות. את חייבת להבין את עצמך לפני... בהצלחה :)
לפני 5 שנים
מלך הדבורים - וואו, זה היה זריז
מציע לך לא למרוח את זה יותר מידי, ביחוד אם מהתחלה זה לה היה ממש זה.
תזרמי עם החיים ותנסי למצוא מישהו שכן יגרום לך להתרגש ממנו, ובכלל נראה לי שאת יותר שולטת מנשלטת אז אל תחפשי בן זוג שמתאים לתבנית אלא מישהו שיהיה לך כייף איתו.
לפני 5 שנים
שמנמונת29​(נשלטת) - בלבלתם אותי...
לפני 5 שנים
מכה בתורה - אין דבר יותר מבלבל מנשואים. וזה מבלבל שנים. ויש זוגות שבסוף מתים מזה ביחד. הוא ידע שאת בגדת. וממשיך להיות איתך ביחד. זה הכי מבלבל כי זה אומר שאצלו אין שחור ולבן. שאצלו יש גם צבעים. עכשיו נשאר לך להחליט איך תראה התמונה. יכולה לחלום אותו עם הילדים שלך? יכולה לחלום אותו מזיין אותך? נשואים זה שותפות. וכמו כל שותפות. יש בתוכם המון דברים. רק תעשי טובה גדולה לילדים שיהיו לכם... תדמייני/תחלמי אותם לפני שאת מחליטה לאן לפנות.
לפני 5 שנים
קנטור​(שולט){חתולהלה} - האם אתם מצליחים להיות לפחות חברים טובים?
האם יש לכם מטרות דומות בחיים?
האם נחמד לכם לצאת יחד לבילוי או לשבת עם חברים או להמרח על הספה?
האם זורם לכם לשכב פעם ב?

אם כן אז יש את האפשרות להחליט ואללה. זו לא אהבה. אבל זו שותפות טובה.

אהבה נמצא במקום אחר.

זו אפשרות שלא הייתה קיימת לפני כמה שנים אבל אפשרית בימינו.

נראה לי אכתוב פוסט בבלוג על זה.

לפני 5 שנים
davy jones​(אחר){אהבת חינם} - הייתי רוצה לשאול אותך הרבה שאלות בעניין
לפני 5 שנים
סבלני44 - גם בתור בוגדת את לא מי יודע מה כשרונית...עדיף בגלוי ..או שתמצאי אהבה חדשה או שתלמדי לאהוב
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י