שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

שפני ניסיונות

בכלוב יודעים מה זאת קנאה. תראה, אצל השפנים בשדות, הדבר הזה הוא לגמרי משהו אחר. אתה משוטט במרחבים העצומים, בגאיות, בעמקים או בהרים. אתה שוכן בנקיקים עם עצמך במי אתה מקנא? בכלוב זה משהו אחר. כשרע לך על הנשמה (גם לשפן יש נשמה, כך הם אומרים) אין אתה יכול לברוח, מכריחים אותך להסתכל ולראות מה שהולך אצל השכן שלך.

מקנאה באנשים שיש להם זמן. ועוד.
לפני 4 שנים. 23 בפברואר 2020 בשעה 5:20

שאלות שיוצרות תוכן. כן, אני עדיין נשואה. אני לא בנאדם של בוקר, אבל העבודה מחייבת. דבר שגורם לי ללכת לישון יחסית מוקדם, אז אני גם לא בנאדם של לילה.

אני לא מאושרת בזוגיות שלי, וגם לא שמחה איתה. אני לא חושבת שיום אחד אהיה אמא טובה שאדע לכוון נכון את הילדים העתידיים שלי. אולי רק לאהוב אותם ולנסות לייעץ בתקוה שיקשיבו יותר לאחרים. לפחות אלמד אותם למי כדאי להקשיב וממי להתעלם. טובה בלהתעלם.

יש סיכוי גבוה, שגם הילדים העתידיים שלי כנראה לא יתחתנו משמחה וככל הנראה יתגרשו יום אחד. כל העולם פועל ככה, קשה לי להאמין שמתחתנים מאהבה הדדית. בוודאות חד צדדית. צד אחד רוצה, והצד השני פשוט מסכים. נורמות. לחץ חברתי. לחץ משפחתי. הצורך בבטחון. הצורך להיות נאהב. "שעון ביולוגי" שהביולוגיה המודרנית מזמן שינתה לו את הקצב.

הצורך הזה בתקופת זוגיות מדומה הוא לא אמיתי. כי זה לא הדדי. אי אפשר לאהוב בחזרה מישהו שכל כך אוהב אותך ולא מתאים לך. הפנטזיה על קשר של אהבה לא יכולה להתקיים היום. אין לי את האופציה לחכות באהבה וכמיהה לבן הזוג שלי ואז פשוט לבלות איתו את הערב. אני עובדת בדיוק כמוהו, חוזרת מותשת בדיוק כמוהו. לשנינו אחרי העבודה מחכה עבודה שנייה בתחזוקת הבית. העולם המודרני וטרנד הפמיניזם הרג את האהבה.

אני מרגישה שהצליחו להחזיר אותנו שנים אחורה- לעבדות, תוך יצירת תדמית שאנחנו מעל ה'פרימיטיביות', בלהפחיד אותנו מחיים 'בלי הישגים'. אבל מי קבע שהטייטל בעבודה שלי יתאר את מנעד ההישגים האפשריים שלי? במקום שאעבוד בנחת ובסיפוק, כדי שיהיו לי את החיים שאני רוצה לחיות, אני חייה כדי לפתח קריירה שהחברה תחשיב אותה כהשגית ומפוארת. רציתי לעבוד במשהו אחר, אבל הוא פחות מפרנס אז וויתרתי. בא לי עולם אחר.

Velvet30 - כאילו אני כתבתי. ❤
לפני 4 שנים
סבלני44 - בעולם הישן...האידיאלי...משכורת אחת היתה מספיקה לפרנס משפחה.
בעולם החדש 2 משכורות ובקושי סוגרים את החודש.
אישה עובדת השגית ומסופקת...זה מצב נכון ללא תפיסה פמיניסטית.פשוט פעם היא היתה עובדת בבית...וזה היה מספק...רגשית וכלכלית.

ומי שלא אוהב בזוגיות שלו...שילמד לאהוב או שיחפש אהבה
לפני 4 שנים
אנוצ'קה שלך - אז תמצאי עבודה שאת יכולה להתפרנס ממנה ותתגרשי. לפני שאת עושה ילדים ואז הרבה יותר מסובך. ככה את רוצה להעביר את החיים? לא מאושרת???...
לפני 4 שנים
שמנמונת29​(נשלטת) - אין לי עדיין את האומץ לזה. או את הכוחות להתמודד עם המשפחה והחברה - ואיתו.
לפני 4 שנים
אנוצ'קה שלך - מאחלת לך למצוא את האומץ מהר. חבל על כל יום מבוזבז בחיים האלה...
בהצלחה💖
לפני 4 שנים
סבלנות​(סדיסט) - אושר זה משהו נורא נזיל ונורא קשה למצוא. כלומר נורא קל למצוא אבל אנחנו שבויים של עצמנו ולא ברור לנו למה אבל אנחנו הולכים בזרם. רק דגים מתים שוחים עם הזרם... אם תרצי לשוחח אני זמין
לפני 4 שנים
מכה בתורה - את העולם אנחנו בונים.
תורידי מותגים
אמצעי חשמל מותגים.
פעם כל ההורים באו מחול (מרוקו,מצריים,לוב, פולין,רומניה, איטליה) אז למה לנסוע לחול?
(סעי לחול רק אם באמת יש לך כסף מיותר).
לקחנו בגדים מהחברים אחים. לא התבישנו אפילו לבקש. הנופש הכי כיף היה על חוף הכינרת עם מזרונים וגזיה.
העולם לא השתנה. אנחנו השתננו!
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י