שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

שפני ניסיונות

בכלוב יודעים מה זאת קנאה. תראה, אצל השפנים בשדות, הדבר הזה הוא לגמרי משהו אחר. אתה משוטט במרחבים העצומים, בגאיות, בעמקים או בהרים. אתה שוכן בנקיקים עם עצמך במי אתה מקנא? בכלוב זה משהו אחר. כשרע לך על הנשמה (גם לשפן יש נשמה, כך הם אומרים) אין אתה יכול לברוח, מכריחים אותך להסתכל ולראות מה שהולך אצל השכן שלך.

מקנאה באנשים שיש להם זמן. ועוד.
לפני 4 שנים. 26 בפברואר 2020 בשעה 5:24

גיבשתי החלטה. לא לנשואים. למרות שאני נשואה, זה פשוט לא מסתדר לי עם נשואים. כי אי אפשר אצלי ואי אפשר אצלו, וזה מסבך הכל. גם ככה אני מסובכת עם עצמי, אז לפחות שזה יהיה יותר קל. נשארו רווקים, גרושים, ואלמנים שלא נדע.

גם החלטתי לצמצם לגוש דן בלבד. מעבר לגוש דן זה גדול עלי. יש לי לו"ז די עמוס, ונסיעות ולוגיסטיקה פחות בקטע שלי. משהו במרחק מונית. לאו דווקא מונית, הכוונה שיהיה קרוב יחסית. ביחס סביר.

אז נשארו בערך 10% מהאוכלוסיה פה. נשאיר רק גברים והגענו ל-7% בהמצאה גסה. אני מעדיפה גבוהים אז נשארו 2%. ולא לשכוח את טווח הגילאים ההגיוני. ורק שהוא יהיה הטעם שלי, ושאני אהיה הטעם שלו.  וצריך גם כימיה - כי יופי זה לא הכל. ושיהיה גם קצת עסוק ביומיום שלו. ולא סטוץ. טוב נשאר חד קרן.

ואת 2 חדי הקרן הקודמים כבר בזבזתי. מה הסיכוי.

 

 

קשוח מטבעו​(שולט) - כבר עדיף לך למלא לוטו :-)
לפני 4 שנים
שמנמונת29​(נשלטת) - יצאת מצחיק (:
לפני 4 שנים
סבלני44 - חוץ מהקטע...שאת רוצה שיהיה גם עסוק...אז יש כאן מלא מועמדים...אחרי זמן הם מתכווצים בדיוק עברו דירה...המכונית התקלקלה...ו"גרושתו"חלתה.
בהצלחה😘לפחות יהיה משעשע
לפני 4 שנים
addictionn​(ג׳נדר קוויר שולטת) - 😉
לפני שנתיים
רפאל המתנזר{צלב הפלדה} - ובכל זאת מצאת
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י