בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

זה יתכן ? זה אפשרי ?

לפני 5 שנים. 2 ביולי 2018 בשעה 19:40

זה מה שאתן באמת רוצות ומחפשות בגברים ?

מזל שאשתי בחרה בי...

 

https://healthy.walla.co.il

מה נשים רוצות: 6 דברים מוכחים שיגרמו לנשים להמשך אליכם יותר

מחקרים רבים הוכיחו שאלו הדברים:

1. תראו מבוגרים מכפי גילכם - איני... 
בטוויסט אירוני על הרף הבלתי אפשרי שנשים חשות שהן צריכות לעמוד בו ולשמור על מראה צעיר כל חייהן, עבור גברים ההיפך הוא הנכון. קוראים לזה "אפקט ג'ורג' קלוני". מחקר שנערך בשנת 2010 וכלל 3,770 גברים ונשים נמצא שנשים רבות מעדיפות גברים מבוגרים מהן. ככל שאישה היתה יותר עצמאית מבחינה כלכלית, כך גברה ההעדפה שלה לגברים מבוגרים – על פי תוצאות המחקר. פסיכולוגים התפתחותיים מסבירים שזיווגים בין גברים מבוגרים ונשים צעירות יותר הם יחסית נפוצים, זאת משום שאצל נשים גיל הפוריות מתחיל בגיל ההתבגרות ומסתיים בגיל הבלות בעוד גברים ממשיכים להיות פוריים גם בגיל מבוגר יותר. 

2. תפסיקו להתגלח - מתגלח 
במחקר של אוניברסיטת ניו סאות' וויילס משנת 2013 התבקשו 177 גברים סטרייטים ו-351 נשים סטרייטיות להתבונן בתמונות של גברים באחד מבין 4 מצבים: מגולחים למשעי, בעלי זיפים קצרים, בעלי זיפים ארוכים, ובעלי זקן מלא. המשתתפים והמשתתפות התבקשו לדרג את התמונות על פי מספר קריטריונים, ביניהם מידת האטרקטיביות של המצולם. רוב הנשים סברו שהגרסה המושכת ביותר של גבר היא כאשר פניו עטורות בזיפים ארוכים. "ישנה קורלציה בין שיעור הפנים ובין בגרות, גבריות וכן בינה ובן תכונות כמו דומיננטיות ואגרסיביות. דרגת הביניים של השיעור – זקן מתון, היא המושכת ביותר בעיני נשים", הסבירו מחברי המחקר.

3. מי שלא מושך צהוב - דווקא ירוק מתאים לעיניים שלי 
מחקר רב-תרבותי שנערך בשנת 2010 וכלל משתתפים מסין, אנגליה, גרמניה וארה"ב, מצא שנשים נמשכות לגברים שלובשים אדום. באחד הניסויים שנערכו במסגרתו, התבקשו 55 סטודנטיות להתבונן בתמונות של גברים שלבשו חולצות אדומות או ירוקות ולדרג את מידת המשיכה שלהן אליהם. והתברר שגברים נחשבים למושכים יותר כשהם לבושים בחולצות אדומות מאשר כשהם לובשים חולצות ירוקות. והתוצאות הללו נשארו עקביות גם כאשר החולצות האדומות נמדדו מול חולצות בצבעים נוספים. 

4. צאו לטייל עם הכלב - אין לי 
מחקר ישראלי שנערך במרכז האקדמי רופין בשיתוף עם אוניברסיטת מישיגן נתן למאה נשים לקרוא תיאורים קצרים על גברים שנחלקו לשני סוגים עיקריים: דוש - גבר עם נטייה לבגוד בבנות זוגו ולריב איתן. ומוש – גברים אבהיים, שתוארו כמי שעובדים קשה בעבודתם ומשקיעים גם בטיפול בילדיהם. החוקרים שמו לב שכאשר הנשים קראו תיאורים על גברים מהקבוצה הראשונה – קבוצת הדושים – שציינו כי אותו גבר גידל כלב, הן נטו לדרג אותם כבני זוג ראויים יותר בהשוואה ל"דושים" שלא גידלו כלב כחיית מחמד. דושים עם כלב אפילו דורגו על ידי הנשים מעט גבוה יותר מ"מושים" עם כלב – מבחינת מידת ההתאמה שלהם למערכת יחסים ארוכת טווח. החוקרים הסיקו שגידול כלב גורם לגברים להראות כדמויות מטפלות וחמות שמסוגלות להתחייב לטווח ארוך וזה גם עוזר להם להיתפס כיותר רגועים, נגישים ושמחים. 

5. תשוויצו בצלקות שלכם - אין לי
הצלקת על הסנטר שלכם היא אולי שריד לתאונת תלת-אופן מגיל 3, אבל זה לא אומר שהיא לא יכולה להיות סקסית. במחקר שנערך בשנת 2009 חוקרים מאוניברסיטאות ליברפול וסטרלינג צילמו את תמונותיהם של 24 סטודנטים ו-24 סטודנטיות. הם עיבדו מחצית מהתמונות באמצעים דיגיטליים, וגרמו למצולמים בהן להראות כאילו שיש להם צלקות על פניהם. לאחר מכן, הם גייסו 200 סטודנטיות וסטודנטים נוספים וביקשו מהם להביט בתמונות ולדרג את המצולמים בהן לפי מידת האטרקטיביות שלהם הן למערכת יחסים קצרת טווח והן למערכת יחסים ארוכת טווח. התוצאות הצביעו על כך שצלקות על הפנים הופכות גברים למעט אטרקטיביים יותר לטווח הקצר, בהשוואה לגברים נטולי צלקות. במקרה של תמונות הנשים, נוכחות צלקת או היעדרה לא השפיעה על מידת האטרקטיביות של המצולמת. 

6. תאכלו שום -בחיים לא אוכל שום ואצא עם הבל פה שכזה 
ריח פה שומי נחשב לרוצח של רומנטיקה בדייטים, מהחשש שהוא יטרפד סיכוי לנשיקה, אבל סדרה של מחקרים מהשנים האחרונות מצביעים על כך שנוכחות שלו בריח הגוף הכללי יכולה לעבוד לטובתכם. באחד המחקרים, 8 גברים התבקשו לאכול פרוסת לחם עם גבינה ו-12 גרם של שום טרי, 8 גברים אחרים אכלו פרוסת לחם עם גבינה ללא שום. במשך 12 השעות שלאחר הנשנוש הזה כל 16 הגברים הסתובבו עם פדים מכותנה מתחת לבתי השחי שלהם והתבקשו לא להשתמש בדאודורנט או בושם. ביום שלאחר מכן, 40 נשים התבקשו להריח את הפדים שהכילו את הניחוחות הטבעיים של כל הגברים ולדרג את הריח על פי כמה היה נעים, מושך, גברי וחזק בעיניהן. התוצאות הצביעו על כך שקבוצת הגברים שאכלו שום זכתה לדירוגים גבוהים יותר בקטגוריות של נעימות הריח ומידת המשיכה אליו, וציונים נמוכים יותר בקטגוריות של גבריות ועוצמה. 
 

אישה מפונקת - לא אוהבת גברים עם זיפים , לא אוהבת ריחות רעים, שום איכס!! כל המחקר שווה לתחת.
לפני 5 שנים
משרת אישי1 - כל כך מתחבר לכל מה שתיארת :)
טוב, אולי בכל זאת יהיה לי סיכוי... :)
השאלה - אם התחת שווה :)
לפני 5 שנים
Yaara​(נשלטת) - 6 דוחה
לפני 5 שנים
משרת אישי1 - ללא ספק :)
מצד שני, ראיתי לא אחת שיש הנמשכות לטיפוסים "דוחים" :)
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י