בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

זה יתכן ? זה אפשרי ?

לפני 5 שנים. 10 בפברואר 2019 בשעה 13:40

איזו פתיחות,

של האנגליות,

מקנא בו...

 

המנקה העירום שבר את השוק: "אני מוצף בעבודה"
דניאל אייטקן חיפש דרך מהירה להתפרנס והחל לנקות בתים כשהוא בעירום מלא. הוא פרסם את עצמו בפייסבוק ומאז הפניות לא מפסיקות להגיע. "אני עירום לגמרי ולא מרגיש מוזר לגבי זה"
תגיות: מנקה
ברייטון
עירום
 
המנקה העירום שבר את השוק: "אני מוצף בעבודה"
Naturist Cleaners Promo

 
לכתבה 
אנשים מוכנים לשלם הרבה כסף עבור מנקים שיחסכו מהם את העבודה השחורה ויבריקו להם את הבית. אבל כמה לדעתכם הם יהיו מוכנים לשלם עבור גבר שינקה את הבית שלהם בעירום? דניאל אייטקן, בן 26 מברייטון שבאנגליה, חיפש דרך להתפרנס בצורה מהירה והחליט ללכת על ניקוי בתים בעירום מלא.

בהתחלה הוא עשה את זה כהלצה בבית של הוריו, אך מהר מאוד הוא הפך הרעיון הזה לעסק משגשג ומצליח. אייטקן, פועל בניין לשעבר, מנקה בתים כשהדבר היחיד שהוא לובש זה זוג הכפפות ששומרות עליו מפני חומרי הניקוי הרעילים. ודניאל ממש לא זול. הוא גובה 30 ליש"ט לשעה (כ-140 שקל) של עבודה עבור שירותי הניקיון הייחודיים שלו. הוא מפרסם את עצמו בפייסבוק, מה שדחף מאוד את העסק שלו וגרם לו להיות איש חשוב ומבוקש מאוד בעיקר בקרב הנשים שבסביבתו.

 

עד עכשיו כל הלקוחות שלי היו בבית וליוו אותי מחדר לחדר בזמן שאני מנקה", אמר דניאל, שמקווה שהכסף שיחסוך יאפשר לו לקנות נכס משלו בשנים הבאות. "אני מודע לזה שזו עבודה די זמנית, אבל ראיתי שיש ביקוש בשוק וחשבתי שכדאי לי לקפוץ על ההזדמנות הזו. התחלתי בעסק הזה רק לפני שבועיים, אבל אני כבר רואה את הפוטנציאל שבזה ואני איש מאוד עסוק", הוסיף.

"ניקיתי כבר שישה בתים של אנשים בשבוע אחד ולמרות שהייתי עירום, לא הרגשתי מוזר. אני די בטוח בעצמי ועד עכשיו הלקוחות שלי היו גם נשים וגם גברים. החלום שלי הוא לקנות את בית החלומות שלי בעתיד ואני מוכן לעשות הכל כדי להשיג את זה".
 
 
מה אתם אומרים?

 

https://home.walla.co.il/item/3217582


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י