בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

זה יתכן ? זה אפשרי ?

לפני 4 שנים. 12 בינואר 2020 בשעה 17:47

 

גווינת' פאלטרו מוכרת נר בריח איבר המין שלה - והוא כבר סולד אאוט
השחקנית גווינת' פאלטרו מוכרת באתר שלה נר בעל השם "מריח כמו הואגינה שלי". ואם רציתם לדעת איך איבר המין שלה מריח, אתם לא היחידים - הנר אזל מהמלאי
 
 
עומר דניאל  פורסם:  12.01.20 , 15:07

 

חכו עד שתריחו את הנר שלה. גווינת' פאלטרוצילום: GettyImages
 

בשנים האחרונות השחקנית גווינת' פאלטרו (47) ממתגת את עצמה יותר ויותר ככוהנת לייפסטייל, עם אתר מצליח בו היא נותנת טיפים לחיים טובים ומוכרת בו פריטים במחירים לא זולים. וכשאת מצליחה למכור את המוצרים הכי הזויים שיש, את יודעת שאין ספק שעשית את זה ובגדול.

 

הלהיט החדש מבית פאלטרו הוא נר, שהפך מיד לסולט אאוט. זה לא היה מרגש במיוחד, אילולא הכוכבת לא הייתה ממתגת אותו עם הטייטל המקורי והמחייב, שימו לב - "מריח כמו הואגינה שלי". כן, קראתם נכון. ריחו של הנר (וכיוצא בזה, כנראה שגם זה של איבר המין של פאלטרו) מתואר כשל צמח גרניום, פירות הדר, תפוז ברגמוט ועץ ארז, ואם תרצו אותו בביתכם, תיאלצו להיפרד מ-75 דולר. כמו כן, זה לחלוטין נכנס לקטגוריית הדברים שלא רצינו ולא היינו צריכים לדעת.

 

באתר מסופר שהנר המדובר החל כבדיחה בין פאלטרו והאחראי על הבשמים בחברה שלה, דאגלס ליטל. "בזמן שהשניים עבדו על הבושם, היא פלטה: 'אוי, זה מריח כמו הואגינה שלי!', ומשם זה התפתח לניחוח משעשע, משגע, סקסי ולא צפוי", נכתב באתר. 

 

https://pplus.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5658352,00.html

שרף אורנים​(אחר) - הזוי
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י