בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מלאכית

לפני 4 שנים. 15 בפברואר 2020 בשעה 17:41

מה מלמדת אותנו ענווה

"אני לא מושלם." - אני לא מושלם, עשיתי טעויות בעבר ואני אטעה גם בעתיד. תמיד יהיה משהו שארצה לשנות בעצמי. אני פרויקט אינסופי.
"אני לא יודע הכל."  - אני לא חכם כמו שאני חושב שאני. לעתים קרובות אני חושב שאני יודע דברים שאינני באמת יודע וזה חשוב שאקבל את "חכמת הבורות".
"הרגשות שלי לא תמיד משרתים אותי." - כאשר אני מקבל את "העצמי הפגום", אני מקבל שלעתים עלי להילחם נגד הרצונות והדחפים שלי כאשר הם לא משרתים את טובתי המלאה. הרגשות שלי לעתים מטעים אותי.
"אני מקבל את החולשות שלי". - כמו כל אחד אחר, יש לי חוזקות וחולשות. כשאני מתעלם מהחולשות שלי, אני הופך את עצמי ליותר פגיע לכניעה להם ולחזרה עליהם. עלי לקבל את חולשותיי לפני שאוכל להתחיל לעבוד עליהם.
"זה בסדר לחפש עזרה מחוץ לעצמי". - כאשר אני מקבל את פגמיי ומגבלותיי, אני עשוי להבין שלעתים אזדקק לסיוע ממישהו אחר, כדי להתגבר על קשיים בזמנים מסוימים בחיי. אל לי מלהתבייש כשאני מבקש עזרה מאחרים.
"אני לא צריך להוכיח את עצמי כל הזמן". - כאשר אני מטפח ענווה, אני פחות ופחות מרגיש בחובת הוכחה עצמית כל הזמן. במקום זאת, אני חש בנוח לקבל את הפגמים שבי וחולשותיי. אני מבין שזה חלק מלהיות אנושי.
"אני מגלם תפקיד קטן בתמונה גדולה ממני בהרבה". - החיים גדולים ממני. החיים שלי הם תוצר של שנות אבולוציה רבות, תרבות, מערכות יחסים ומסורת. כדי לחיות את חיי במלואם עלי להכיר שאני משחק תפקיד קטן מאד במשהו שגדול ממני בהרבה.

קסם שבלב - אין אדם מושלם לא קיים ואת פשוט מהממת אוהבת
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י