צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומן חלל

מסע בין כוכבים...
לפני 5 שנים. 4 באוגוסט 2018 בשעה 17:13

 

חושך בבית, אני שוכבת במיטה, עיניי עצומות, מתמסרת לשקט שחודר לתוכי.

אני על הבטן אבריי פרושים על כל המיטה, שריריי רפויים, הנשימה כמעט לא מורגשת, המוח נכנס לאופוריה של שקט, ואני כמעט מרחפת.

בתוך השקט אני שומעת רחש צעדים מתקרב לעברי, המשמיעה מתחדדת, עיניי נשארות עצומות, גופי נדרך, כמעט לא נושמת, ואז דממה, הצעדים פסקו, אבל אני מרגישה נוכחות בחדר לידי, אני שומעת את נשימתו, מריחה אותו, ריח בושם גברי, עדין, אופף את חדרי, בראשי רצות מחשבות, אני לא מפחדת, יש משהו מוכר בנוכחות הזאת, בריח הזה, מנסה להאט את פעימות ליבי, התרגשות נבנת בתוכי, האם זה הוא? האם הוא החליט להפתיע פתאום? רעד קל עובר בגופי כשאני חושבת עליו עומד מעלי, מסתכל על גופי העירום מונח לפניו, כמו מנחה על מזבח.

השקט נהייה רועש, הרוגע הופך להתרגשות מהולה בפחד, והוא כמו צייד מאומן, חש את התרגשותי, מריח את פחדיי, מתכופף אל אוזני ולוחש

- שששש תרגעי גורה זה רק אני, אל תזוזי! לא לפתוח עיניים!

חיוך של אושר ורוגע נמתח על פני, הוא קולט את זה ותוך שניה התחת סופג ספאנק ראשון ושוב הוא לוחש באוזני

- אל תתגרי בי גורה! תמחקי את החיוך, ותתרכזי!

ספאנק שני ושלישי מונחתים על ישבני שלמרות המזגן, הרגיש חם ושורף, אני מעלימה את החיוך מפני, אך בתוכי צוהלת כמו ילדה קטנה, ידו מחליקה לאורך גבי, מרגיעה טיפה את התחת הבוער, מעביר אצבעות ברפרוף על רגליי ומתחיל לעלות שוב, מפסק את רגלי לאט, וממשיך לטפס למעלה.

אני מרגישה את הרטיבות בין רגליי, הכוס החם מצטנן טיפה מהמזגן, אך היד שמטיילת ומתקרבת אליו מעלימה את הקור ומתחילה ללטף אותו בעדינות, אני מנסה לא לזוז, אך הרצון להרגיש את האצבעות בתוכי חזק ממני ואני מרימה טיפה את ישבני נדחפת ונעה עליה לאט, סטירה חזקה לישבני, מחזירה אותי להכרה שרק הוא קובע את הקצב, אני נרגעת ומניחה לו להמשיך להרגיש את רטיבותי, לחוש את התרגשותי.

הוא מפסיק פתאום, ועולה על המיטה, נשכב מעלי עירום, מצמיד את הזין הקשה והזקוף שלו אל ישבני, עוטף את כולי עם משקלו, מלטף את פניי, מסיט את שיערי ונושק לעורפי, בתנועה אחת חדה חודר לתוכי, הכוס רטוב ומוכן מקבל אותו אליו עוטף אותו בחום, הוא מתחיל לנוע בתוכי לאט, אני בקושי נושמת מכובד משקלו, הוא מגביר את הקצב מתחיל לזיין אותי חזק יותר, מהר יותר, אני חשה את הלמות ליבו בגבי, את נשימתו על פניי, ואז בבת אחת שנינו מתפוצצים הוא בתוכי ואני עליו, הוא שואג את גמירתו ואני רק נאנחת ורועדת תחתיו, הוא יורד ממני אוסף אותי אליו לחיבוק חזק ונשיקה ארוכה

- התגעגעת אלי גורה? 

ואני מהנהנת מתחפרת בתוכו

- זו רק ההתחלה, כלבה!

אני שוב מחייכת יודעת שלילה של עונג מחכה לי...

 

ערב טוב

ושבוע טוב

 

💜

 

פטיש חד - תהני 😊
לפני 5 שנים
מעניש וממתיק​(שולט) - עונג שבת יאמי עלייך
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י