ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

עטינים לרווחה

לפני 6 שנים. 4 במאי 2018 בשעה 10:24

כולם בטח חושבים שבגלל הניק שבחרתי לעצמי אני בטח לא רצינית. אני רואה את זה כשאני מגיבה לכל מיני אנשים בפוסטים וכמעט אף אחד לא עונה לי.  אולי גם אני הייתי פעם כזאת. לא נורא. רק רוצה להגיד שבמציאות אני ממש ממש רצינית. מנהלת חטיבה טכנולוגית בחברה גדולה. בטח לא נשלטת שםץ פה מרשה לעצמי הכל. נו שויין.

 

פירסמתי מודעה. ענו מלא. גברים כמובן אם כי אני מכוונת גם לנשים.

נפגשתי עם הראשון שאיכשהו מבין שלל המודעות תפס את עיני. [סליחה מראש על הפרטים מראות עיניי]

קבענו ביער בן שמן. שלח לי נקודת ציון מדוייקת כולל הוראות לבוש. לבשתי את חזיית התחרה בצבע תכלת (זה מה שהוא ביקש), יותר נכון מדובר על שני סלים קטנים שיכילו את עטיניי.  עטיתי שמלה בצבע כחול (זה מה שביקש) ללא תחתונים כלל. הוא אמר שפרות לא לובשות תחתונים כשהן יוצאות לאחו.

כשהגעתי היה איזור קטן מגודר בים כמה עצים. זה האחו שלך הוא אמר. תוכלי להסתובב כאן, ללחך מעט מזון (השאיר לי בקערות) עד שתגיע שעת החליבה. כדי להקל עליי הוא פרש מחצלת במרכז האחו. שלא ישרטו לי הברכיים. הסתובבתי שם כשהוא בא מאחורי לבצע את הבדיקות לפני החליבה שהרי יש תו איכות במחלבות משובחות. הוא שם לי קולר וחבל כדי שלא אזוז. מעין לסו.  לקח מספריים ופשט את "עורי"/שמלתי. והתחיל את הבדיקה. היה חשוך אז הוא השתמש בפנס שהביא איתו כדי לעבור בדקדקנות על גופי כשאני על ארבע לרגליו. הוא כנראה היה מיומן כי הביא לעצמו כיסא נוח לשבת בזמן הבדיקה ואותי סובב כעגל צעיר שיהיה לו נוח. כשהסתיימה הבדיקה לשביעות רצונו הוביל אותי לקצה האחו של חיכתה לי גיגית גדולה עם מים וקוביות קרח שקנה מבעוד מועד בתחנת הדלק ליד. הוא הורה לי לטבול את שדי בגיגית המים הקרים. לחיטוי ובעיקר לבדיקת התגובה של הפיטמות. הן התקשו מייד. אלא מה. ראיתי אותו מחייך באור הטבעי שהיה.

הוא העמיד אותי וקשר את ידי כל אחד לעץ סמוך. מעין פרה שהיא ישו.

הוא תפס את 2 פיטמותיי כל אחת ביד אחרת ומשך, כאילו לבחון כמה ארוכות הן וכמה רחוק יוכלו להגיע. מתח ומתח. כאב. היה מגרה. ופתאום מכה חזקה. ועוד אחת. ועוד. כל מכה מטלטלת את השדיים מצד לצד. את רוצה שהם לא יזוזו? שאל וכשאמרתי שהוא החלבן המנוסה הוא החל לקשור גם אותי וגם את העטינים שלי. הוא הביא 2 משאבות וקום קטנות ופימפם. הפיטמות שלי התנפחו והתארכו.   כשהוא הסיר את הואקום הוא טיפטף מעט חלב שהביא מבעוד מועד. חלב מעט חם. שהקפיץ  אותי. והתחיל לינוק את העטינים שלי. ברגע הזה גמרתי רועדת כולי.

ההמשך בפוסט נוסף. אי אפשר לכתוב 4 שעות בפוסט אחד. תודה חלבן קסום

 

Velvet30 - שאפו לכם.
לפני 6 שנים
Milking Man​(שולט) - איזו כתיבה מדויקת ונפלאה. ממש הרגיש לי שאני צופה מהצד. בהתחשב בעובדה שעטינים כפי שאת מתארת הם הפטיש הכי גדול שלי (כאילו שלא בדוג מהכינוי...), אנינמבין וחש כל רגע שתיארת. פשוט מגרה ומרטיט!
לפני 6 שנים
עטינים למשחק​(נשלטת) - תודה
לפני 6 שנים
Milking Man​(שולט) - אני אשמח לשוחח איתך על כך. מה דעתך?
לפני 6 שנים
liroo - וואו ממש מדליק, כל הכבוד לחלבן
לפני 6 שנים
שולט ומפנק​(שולט) - בחרת נכון
לפני 6 שנים
אדון קשוב - כל הכבוד לך
אבל קודם צריך לקשור אותם צמוד ואז לחלוב אותם במכשיר יניקה
ככה חולבים עטינים כמו שלך!!!
לפני 6 שנים
הקצין הגנטלמן - היות ואת מנוסה בחליבות סטנדרטיות אני הייתי עולה שלב ומכניס עוד כמה אביזרים...
לפני 6 שנים
שולט ומפנק​(שולט) - "לא רצינית" אני מתייחס לרישא של דברייך כי הם מאוד חשובים.
יש כל מיני סוגים של התנהגות אנושית וההתנהגות מושפעת בעיקר מנתונים שנמצאים בתוך המגיב. המשמעות של זה שכל אדם מתייחס לפי עצמו וחבל
כאן נדרש שינוי מחשבתי כי כל נשלטת היא רצינית וזה לא פשוט להיות
לפני 6 שנים
I S Y D​(שולט) - נו, מחכה להמשך...
לפני 5 שנים
הקצין הגנטלמן - כנ"ל
לפני 5 שנים
עכבר​(מתחלף){Yaara-g} - ואוו זה היה סקסי בטירוף
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י