שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

אגם הברבורים

לפני 5 שנים. יום רביעי, 5 במאי 2021 בשעה 14:43

משפט משיר ששמעתי בסופר פארם, שלא הספקתי לעשות לו שזאם.. אלא, שאני מזמן התעמתתי עם הכאב. עמדנו פנים מול פנים, בהמון מצבים, על אף שלכאב אין פנים, הוא מצליח לחדור עמוק, ולשנות. אני במצב בו אני יכולה להגיד בגאווה- התגברתי על הכאב. בנוסף לטראומה שעברתי, חוויתי השנה אירועים לא קלים, למדתי להתמודד, התחזקתי. אני לא מתרגשת כבר מכאבים כמו מבעבר, אני יותר חזקה, גם כשאני חלשה. לא מתרגשת מאתגרים ומכל מה שעלול לשבור את הלב. כבר נשבר. כבר הבנתי איך זה עובד.. למדתי להסתכל על הטוב, גם אם קטן. לומדת להיות עצמאית, חזקה, לעבוד לפי הצרכים שלי. ועדיין תוהה בראשי- מה היה קורה אם הייתי קצת פחות חזקה? פחות מקובעת? יותר מאפשרת?

לומדת להתגמש גם מחשבתית עם הזמן 😋

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י