צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

אגם הברבורים

לפני 4 שנים. יום רביעי, 6 באפריל 2022 בשעה 19:34

אני בחורה של רומנטיקה, יתכן שבגלל זה אני דופקת לעצמי את השינה כל ערב, רודפת אחרי שיחות ריקות, סיפורים קיטשיים, קומיקסים על אהבה, סרטים, ועכשיו צפיתי בסדרה. אני כל כך רוצה סיפור אהבה, שזה רודף אותי, ולא עוזב. היו לי הרבה, אבל לא כאלו שנועדו להשאר. בא לי סיפור אחד, אמיתי, שישאר. להרבה, הרבה זמן.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י