אני הולכת לספר לכם את שגרת הבוקר שלי. מתעוררת בבוקר, סוגרת את השעון, נרדמת. בימים אלו יש גם אזעקה- יורדת למקלט, 6 קומות, עולה מהמקלט חזרה אחרי שהטלפון ספר קצת צעדים. חוזרת לישון, מתחבטת עם השמיכה, עד שנוח לי, אז אני נרדמת. מתעוררת בצהריים, אם לא התעוררתי לאזעקה נוספת, רעש בישולים במטבח ואני בטלפון כי בכל זאת- כבר צהריים ושגרת הבוקר לא רלוונטית כאן. קמה עייפה, וכבדה, אל המקלחת. שגרת פנים, קצת נמתחת, מתחיל היום.
כשאני שמה את האוזניות
אני מתעוררת בבוקר, אחרי שהתעוררתי קיצה טבעית
עוד לפני השעון, זו מן תחושה. בכל זאת שעון נוסף, עוצמת עיניים ומדמיינת לי מגע ומבטים סוחפים בעוד אני מכניסה את היד שלי לתוך המכנסיים. שעה אחר כך קמה מהמיטה, בשיא האנרגיות, אל תוך האזעקה- באזעקה אני יורדת במדרגות, 6 קומות, יורדת, ועולה, ויוצאת אל השמש, שמש יפה. רעש בישולים, אני כבר בחוץ מטיילת, מיד לפני שאחזור להכין את הקפה ולכתוב במחברת. אני שמה מוזיקה, רוקדת, חוזרת למחשב. שגרת פנים, מתקלחת, מתארגנת, מתנקה.
מנגנת, מתעייפת, למיטה.
ושוב, יד בתוך המכנסיים, הראש שלי על 200, מדמיינת וחושבת,
שרה, רוקדת, נוגעת, וגומרת.

