לפני 8 שנים. יום רביעי, 25 באפריל 2018 בשעה 15:08
כשאני עייפה, גופי נעשה יותר כבד. כאילו טמנו בתוכי משקולת, ואני לא מבינה למה. הרי כשאני עייפה אני גם נטולת מחשבות. ללא דאגות. ללא כעסים, אפיסת כוחות.
איך כשגופי מתרוקן מכאב, אז אני הכבדה ביותר?
ומה בכלל, יכול להיות יותר כבד מהכאב.

