בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

אגם הברבורים

לפני 7 שנים. יום שבת, 30 במרץ 2019 בשעה 21:04

היום הזה היה מושלם. קמתי מאוחר, חרדתית, והצלחתי להפוך את המוד. כעת אני מרוממת. הלכתי למופע של האומן האהוב עליי עם החברה הכי טובה שלי, רקדתי בטירוף, הרגשתי טוב עם עצמי. אם לא התחבורה הציבורית המעפנה הייתי חוזרת מאוחר יותר, ממש רציתי ללכת לפאב, לשתות, ולהכיר אנשים. לא רוצה לישון ככה. מישהו, תמשיך את ההרגשה הזו לנצח, זו בקשתי היחידה. יש ילדה שנלחמתי להפוך למאושרת.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י