לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

z , c ושאר ויטמינים

משפך של אור וחושך, של טוב ורע, של מתוק ומר, והמון המון אהבה.
לא מסונן, כמעט לא מעובד, ומאוד מאוד אמיתי.
לפני 18 שנים. 11 בספטמבר 2005 בשעה 1:22

מגע הסט החדש, הוורדרד של החזייה והתחתון המעוטרים תחרה שהזמנתי בהזמנה מיוחדת מקוונת, מתוך מחשבה שתזכה לראותני לובשת אותם באחת מפגישותינו שלא היו, מציף בי את ההתרגשות שאחזה בי כשתרנו אחר מתנת יום הולדת עבורך. ביקשתי לקנות לך תחתוני חוטיני מסאטן. עברנו בחנות על כל תחתון, מתעלמים מהמוכרת הסקרנית, ממשמשים, בוחנים, מצחקקים. עד שלבסוף נחה ידי על תחתון חוטיני מסאטן סגלגל בעל קשירה צידית. כמה נח זה יהיה, חשבתי אז בליבי, וחייכתי אליך כשחמקת לתא המדידה לבחון את מידתו.חמקתי אחריך, בחנתי את אברך האסוף לפיסת הבד הקטנטנה, ואת אחוריך הנאים המקיפים את חוט הסאטן הסקסי. כמה שליטה עצמית נדרשה לי שלא לאנוס אותך שם במקום....
אני מודדת את הסט החדש שלי בערגה אל מגע ידך המלטף על חזי. נהנית למראה הסקסי הנשקף אליי מהמראה. מלטפת את עיטורי התחרה, עוצמת עיניי יושבת על קצה המיטה, ומדמיינת את פניך תחתיי ולשונך מלקקת ומלחכת את הבד הרך חוקרת את חריץ מקדשי הלח הכמה למגעך.
זוכרת איך תוך שניות הייתי עפה באורגזמה מרקיעת שחקים, ועוד אחת, ושוב ושוב, עד שהייתי עוצרת את שצף לשונך כדי שאוכל להחזיר את נשמתי, אצבעי תרה אחר אותה תחושה שלשונך העניקה לי. גופי נרעד. צווארי נמתח לאחור כשאני מגיעה לשיא. לרגע נדמה שאני שומעת את גניחתך תחתיי.

*מאלפת הכלבים*​(שולטת) - אהובתי,כל קרע קטן של החלום שלך שכתוב בכ"כ הרבה כשרון ויצירתיות, מרגש ומותיר לחלוחית בזווית העיין וביין הרגליים.
שמחתי ,התרגשתי וכאבתי איתך את התחושות, החלומות וגם הזכרונות.
אשרייך.
לפני 18 שנים
Queencie​(שולטת) - חן חן אחותי (וכו') המקסימה ....
כן ירבו !
לפני 18 שנים
trained_doggie​(נשלט) - קרעי זכרונות, נראה לי.
זכרונות קרובים-כואבים נוטים להופיע בכל מקום.
הם לא חייבים פריט או פינה ממשיים, הכשרון שלהם הוא לדחוק את עצמם אל המציאות, ולעוות אותה לדמותם.
לפני 18 שנים
godisafemale​(שולטת) - כמה אינטימיות, שתהיה לך למרגשת עד בלי די.
גודיס.
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י