שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחשבת מסלול מחדש

לפני 5 שנים. 22 במאי 2018 בשעה 22:28

 

אתה יודע שאגיע הלילה ואתה מחכה לי בסבלנות. לא מזמין אף אחת אחרת, למרות שאתה יכול להזמין את כולן. אני נכנסת למועדון, אפוף עשן, וריח חזק של אלכוהול. מזהה אותך במקום הקבוע שלך. אתה מחייך אליי, מסמן לי לגשת.

לובשת בגד גוף מוזהב עם פונפון על הישבן כמו שביקשת. מגפים שחורות, מבריקות עד הבירכיים עוטפות את הרגליים הדקות שלי.

כולם כבר מכירים אותך פה, ואיך שאני מגיעה אלייך השיר מתחלף לשיר שלנו. אני מתקרבת אלייך, מסניפה את הבושם שלך, כמה שהתגעגעתי לריח הממכר שעוטף אותך.

לוקחת נשימה, מתנתקת. מתיישבת עלייך, מפסקת את הרגליים, מזיזה את האגן בתנועות מעגליות, עולה ויורדת בקצב המוסיקה. מעבירה את הגוף שלי עלייך, הגוף החזק שלך רוצה אותי. מרגישה את החום שלך. אתה נאנח קלות. נצמדת אלייך באיטיות חושנית. מרגישה אותך מתקשה והפיטמות של מזדקרות מולך. באינסטינקט אתה שולח יד לגעת בהם, אני מסמנת לך עם העיניים שאסור לך.

מסתכלת לך לתוך העיניים והאישונים שלך מורחבים, מרפרפת על השפתיים המשורטטות שלך נוגעת לא נוגעת, מטריפה אותך. אתה לוחש לי שאתה רוצה אותי כאן ועכשיו.

קצב המוזיקה מתגבר ואני עלייך  מפנה לך את הגב, הישבן שלי מתחכך מול הזין הזקור שלך. מרגישה אותו מבעד למכנסיים, מאיים להתפוצץ.

אני מרגישה אותך נאבק עם עצמך, מתפתל. ואני מתפתלת עלייך. אני מסתובבת אלייך נושכת את השפתיים שלי בעיניים חולמניות ומבט מפתה ואתה לא עומד בזה.

תופס לי את הראש וטורף לי את השפתיים כמו חיה שמזנקת על טרף בתשוקה חסרת מעצורים. אני משתחררת מהאחיזה שלך ואתה בטירוף.

הפרת את הכללים. אני צריכה ללכת. אתה נאנק. מכאב מהול בעונג. מנשקת אותך על המצח מסניפה אותך עוד רגע אחד. ונעלמת. יודעת שתחכה לי שוב.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י