ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Asphyxia

כשהכאב הוא אוויר לנשימה והחמצן נגמר.
לפני כחצי שנה. יום רביעי, 24 בספטמבר 2025 בשעה 6:00

אני עוד לא מעכלת, מה עשיתי כל כך טוב לעולם שהחלום שלי מתגשם.... שמתישהו בזמן הקרוב, אלך לבדיקה במרפאה *אמיתית* ושם אקבל התעללות טובה מצד פסיכיאטר *אמיתי*! התרגשות שיא.

איך אני אוהבת לבוא לבנאדם שלא מצפה בכלל לשמוע ממני בהצעות משמחות והזויות, איזו חמודה אני 😈

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י