לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Asphyxia

כשהכאב הוא אוויר לנשימה והחמצן נגמר.
לפני כחצי שנה. יום ראשון, 14 בדצמבר 2025 בשעה 10:19

לעצב לשטוף אותך כמו מים קרים,

לכאב לצרוח בך עמוק מבפנים,

לשנאה להיות הסיבה לפריצות שלך.

ואת האהבה תשמרי ליום אחר, ליום רחוק.

תתלהבי ממנו. תכאבי, תתמסרי. אבל ילדה,

שלא תעזי.

אל תתאהבי.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י