סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דברים שכתבתי

הבלוג הזה הוא לא בלוג במשמעות המקובלת.
אקבץ לכאן דברים שכתבתי, את חלקם פירסמתי במקומות שונים ברשת.
כדי שמי שירצה לדעת מי זה דום פריניון יוכל לקרוא אותם כאן.
לפני 8 שנים. 22 בספטמבר 2015 בשעה 11:16

הפוסט הזה חריג בבלוג שלי שבמקורו נועד רק לפרסם סיפורים שכתבתי. אבל לאור מה שאני פוגש כאן לאחרונה אני רוצה להביא את התפיסה שלי את עולם השליטה. תפיסה שהולכת ומתרחקת מהמיינסטרים שבכלוב.

כל תגובה שמכוונת לערער על זכותי ו/או יכולתי לעשות את מה שאני כותב עליו כאן תימחק. המעטים שמכירים אותי יודעים שאני יכול, כל האחרים יצטרכו פשוט להאמין או להביע את אי האמון שלהם במקום אחר.

 

 

מדברים הרבה בכלוב על ההתמסרות של הנשלטת לאדונה. אווזות פותות מלהגות פה הבלים כמו "אני נותנת לך אותי. תצליף בי, תכאיב לי אני אשא את כאבי בגאון בשבילך. תשתמש בי כרצונך אינני אלא אסופת חורים לשימושך..." ושאר דברי להג ריק כגון אלו.

זו לא שליטה.    משחקים? אולי... שליטה זה לא.


ממעטים לשים לב כאן למחויבות האדירה ששולט עומס על כתפיו כשהוא לוקח אחריות על אישה שמבקשת להיות נשלטת. גם שולטים, גם נשלטות, ממעטים לשים לב לכך. אולי משום שרבים כל כך לא באמת מתכוונים באמת לשליטה. משתמשים בז'רגון אך ללא כל כוונה לצקת משמעות ותוכן של שליטה, אלא רק מן משחק כזה.

אין אדם יכול לתת לזולתו אלא את מה שברשותו ולכן אין אישה יכולה למסור את השליטה בה, לפני שרכשה לה שליטה כזו. אישה שמנוהלת על ידי פחדים, חששות, מוסכמות והעדפות אינה חופשיה עדיין למסור את השליטה בה מכיוון שאין לה את השליטה הזו, היא מנוהלת.

שולט הגון, כשהוא אומר לאישה שפגש: "אני אהיה לך אדון" צריך שיהיה כל כולו מושקע בחשיבה איך להוביל אותה. אני אם וכאשר אני לוקח לי אישה לשפחה אני מתכוון להוביל אותה אל המקום הטוב ביותר שהיא יכולה להיות בו. זו ההתחייבות שלי כלפיה (בין אם נאמרה במילים ובין אם לאו). יכול שולט לבחור לו מטרות אחרות ויעדים אחרים אליהם הוא בוחר להוביל את מי שנתנה עצמה בידיו. אך בין אם כך ובין אם אחרת, מרגע שנתנה אישה עצמה בידיו של אחר ואמרה לו: "אתה אדוני", הוא אחראי לה. אחריות מלאה. זו המהות של קשר שליטה. ועכשיו תפקידו של האדון לחשוב איך לעשות את דרך החתחתים הזו שבחר להוביל בה את האישה שאיתו, לאפשרית עבורה.

בשביל זה השולט צריך להכיר אותה, לאמן אותה, ללמד אותה, לשבור את הרגלייה ותפיסת עולמה המזיקים לה (אם יש כאלו) וללמד אותה הרגלים ותפיסת עולם חדשים, שיובילו אותה אל המקום שבו היא רוצה להיות. גם אם לאישה נדמה שכל רצונה הוא להיות שם בשביל לשרת ולענג אותו, עדיין על השולט [גם אם היעד שהוא בוחר זה לשעבד את האישה לטובתו, לשימושו ולרצונו (מטרה בזויה לדעתי)], עליו להוביל אותה וללמד אותה את הדרך לשם.

חייבת האמת להאמר, מעטים מאלו המכתירים עצמם כ"שולטים" רוצים בכלל להכנס עמוק כל כך אל עולמה של הנשלטת שפגשו כאן. רובם מוכנים להסתפק בכך שתסתום את הפה ותפתח את הרגליים.  רק מעטים מתכוונים באמת להוביל וללכת עם הנשלטת שלהם בדרך הקשה הזו אל היעד שבחרו לה, לפעמים בעצה אחת איתה. גם מתוך אלו שרוצים בזה, לא לכולם יש את הידע והיכולת לעשות זאת. אך מרגע ששולט מרשה למישהי לקרוא לו "אדוני" עליו להיות כל כולו עסוק בהובלתה. נדרשים לו כל כוחו, חכמתו, תבונתו וסבלנותו (ובוודאי עוד תכונות שאני לא זוכר למנות עכשיו) כדי להעביר אותה את המסע המופלא הזה בדרך אל עצמה. אל המהות האמיתית שלה, גם אם הנסתרת ממנה לעת עתה, כדי שתוכל להגיע למקום שבו תוכל לבחור באמת אם לתת את עצמה.

כי רק מהמקום בו יש לך היכרות, הבנה וידיעה של המהות שלך ושל עולמך הפנימי, את יכולה באמת למסור את עצמך. לא במובן של ליפול לזרועותיו החסונות של האדון שלך אלא במובן העמוק שאומר: "אני לא זקוקה לך. אני חזקה מספיק לעמוד זקופה על שתי רגלי ואני בוחרת לכרוע מולך ברך ולהגיש לך את עצמי".

אופק קסומה - Well said. הזכרת לי למה בחרתי להתרחק מהעולם הזה. לא נותר לי אלא להתגעגע לימים של פעם.
לפני 8 שנים
chiquita - כמה נכון וכמה חבל שרבים עוד לא הפנימו זאת
לפני 8 שנים
חבלים​(שולט) - יפה כתבת
הייתי מוסיף שאם השולטת לא יודע לאן הוא רוצה להוביל אותה או מזהה לאן היא רוצה להגיע, שיזהר ואולי שלא יתחיל בכלל
לפני 8 שנים
danniella - שאפו יקירי...
רובם לא זוכרים את המהות, ספק גדול אם אי פעם ידעו.
לפני 8 שנים
- עשן -​(אחר) - אין לי מה להוסיף ואו לגרוע ממה שכתבת דום. ואם דבריך יחלחלו ויופנמו על ידי רוב הנפשות הפועלות כאן, אשמח להחזיר את המושג \"שולט\" ליד הכינוי שלי (והמבין יבין).
לפני 8 שנים
גויאבה חמוצה​(אחרת) - אני חושבת שאתה מתעלם מזה שאין סוג אחד של שליטה, אין סוג אחד של מערכת יחסים ואין זוג אחד שדומה לזוג אחר. לכל זוגיות הרובד שלה והדינמיקה שלה. יש אווזות פותות כמוני שלא מתאים להן קשר \"כבד\" כזה כמו שכתבת. ומצד שני אני גם לא מתיימרת להיות נשלטת או שפחה, בגלל זה יש את הרובריקה הנהדרת \"אחרת\". בפטלייף למשל זה אפילו מגוון יותר. אני יכולה להיות BRAT או BOTTOM או BABYGIRL או פשוט מזוכיסטית, ולא רק \"שפחה\" או \"נשלטת\". זה פחות BDSM בעיניך? חבל מאוד. זה בעיקר שיפוטי ומתנשא מצידך. אתה יכול למחוק את התגובה שלי, כמובן :)
לפני 8 שנים
DOM Perignon​(שולט) - את מחזקת את דברי אדומה מדם. יש סוג אחד של שליטה. כל שאר הדברים, בין השאר גם מה שאת מתארת, הם משחקים במסגרת BDsM.
כמו שאמרת את לא נשלטת. שזה בסדר גמור, אין לי שום דבר נגד משחקים. BDsM הוא כינוי מטריה לכל מיני צורות התנהגות אנושיות ולכן שום דבר ממה שנכנס תחת המטריה של BDsM הוא לא פחות BDsM משום דבר אחר שנכנס תחת אותה מטריה. אבל שליטה היא רק שליטה ואני מדבר על שליטה, לא על דברים אחרים.
לפני 8 שנים
kasandra​(מתחלפת){jegularis} - פוסט מעולה ותגובה מדויקת . תענוג לקרוא.
לפני 5 שנים
Firebird - כל מילה מדויקת ונכונה. הלואי שחלק קטן מאלו המגדירים עצמם כשולטים היו כאן...
לפני 7 שנים
הפיה​(שולטת) - לגמרי!! אך בכלוב יש מספר יצורים נוספים כמו סוטים כאלו ואחרים או סאדיסטים מזוכיסטים וגם להם יש מקום פה ביננו . ( רק שלא יקראו לעצמם שולטים 😊)
לפני 5 שנים
-המילים שלי-​(אחרת) - ככ נכון .
לפני 4 שנים
פרח חם​(נשלטת) - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י