ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סאלו

לפני 4 שנים. 10 באפריל 2020 בשעה 7:36

היא לא הייתה כלבה, היא לא הייתה נשלטת, היא הייתה ממש שפחה. ברגע שהייתה נכנסת לדירה של המלכה שלה הייתה מתפשטת עד התחתונים, שמה קולר ורצועה ומתחילה להשתעבד לבית. שוטפת כלים, מקרצפת רצפות, מבריקה חלונות, You name it. המלכה הייתה עוברת ומעבירה איזה ליטוף על התחת העגול והמושלם או לוחשת באוזן הקטנה "פספסת נקודה". בהנחה שהכל היה בסדר. אם משהו היה לא בסדר השפחה הייתה מגלה עליו רק אחרי שהקליפס כבר ננעל על השד שלה.

זאת הייתה הענישה האהובה על המלכה שלה: קליפס שיניים אכזרי על השדיים המלאים והעגולים והחלקים של הילדה הזאת. קליפס שהשאיר סגולים קטנים וכואבים על העור המתוח והשזוף. המלכה לא אמרה לשפחה כמה היא אהבה את השדיים הדשנים האלה שלה וכמה היא הייתה מאובססת עליהם. היא חשבה שאם השפחה תדע כמה המלכה מאוהבת בציצים שלה המשמעת תיפגע והחינוך יתדרדר.. והמלכה לא רצתה להחליף את השפחה הזאת. המלכה עבדה קשה כדי להביא אותה למצב בו השפחה קושרת את עצמה ערומה במטבח וסופגת בשקט קליפים סביב הפטמות העגולות וכהות שלה.

יום אחד השפחה נכנסה לדירה וראתה את המלכה יושבת בכיסא שלה בסלון ומסמנת לה לגשת. השפחה התפשטה ונקשרה בנוהל וירדה על הברכיים. רק אחרי שהרצועה כבר הייתה בידיים של המלכה השפחה שמה לב שיש עוד מישהו בחדר. היא קלטה אותו בזווית העין, צרחה, הסתובבה אל המלכה בחצי צעקה-- וספגה את הסטירה שהגיע לה על כל הרעש הזה. המלכה לא ענתה לשאלות. גם לא לדמעות. הפה של השפחה נקשר בכמה שכבות של מסקינגטייפ. על התחת והמפשעות ננעלה חגורת צניעות שהמלכה הוציעה מהמדף המיוחד מתחת לטלוויזיה. הרגליים נקשרו באזיקים. הדמעות נזלו על המסקינגטייפ כשהמלכה בלי לומר מילה התחילה לשפוך שמן גוף על השדיים האהובים עליה. היא לטפה אותם, דואגת שהטיפות יגיעו לכל קפל, שדיים נוצצים וחלקים. האצבעות שלה עברו על הפטמות השומניות והוציעו גניחות חנוקות מאחורי הדבק. ברגע אחד המלכה החליטה שהכל מוכן. היא סובבה את השפחה בכתפיים אל הדמות שישבה מאחור ודחפה אותה קדימה, בכף הרגל המטופחת שלה.

השפחה התקדמה בריטיות על הברכיים אל הספה. השטיח קופל, היא חשבה מבעד לדמעות, זאת אומרת שהמלכה תכננה את זה מראש. המחשבה על המלכה מתכוננת לקראתה שלחה זרם של חמימות משכרת אל הכוס הנעול שלה בזמן שהגיעה אל הספה. "תורידי לו את המכנסיים", פקדה המלכה בקול הקר והמשועשע שהשפחה התרגשה ממנו יותר מהכל. השפחה משכה למטה את המכנסיים של הזר. הזין שהתגלה מולה היה כמעט ער לגמרי, עבה ואיכשהו מהפנט. השפחה לא ראתה זין אמיתי כבר כמה חודשים ועוד גל קטן של חום עבר בה. על הברכיים מול זין חצי זקור כשהיא קשורה ופיה חסום.. המלכה לא הייתה צריכה להגיד כלום. השפחה לקחה את השדיים בשתי ידיים והכניסה בניהם את הזין בבת אחת.

 

היא הניעה את הזין בין שני השדיים הכבדים שלה, נותנת לו להיבלע בשמן ולצאת שוב. הוא הזדקר במהרה והיא הרגישה את הדופק שלו כמחצה אותו בשדייה. היא עלתה למעלה וירדה למטה כשהזין פוגע מדי פעם בגרון שלה או בסנטר שלה, משתפשף לרגע במסקינגטייפ שאטם לה את הפה. היא ירדה ועלתה מהר יותר מציפה אותו בחום ולחות. האצבעות שלה הגיעו לפטמות שלה ומחצי אותן בעדינות בזמן שאוננה לזר. הגניחה שלה לא נשמעה מתחת למסקינגטייפ ומתחת לגניחות של הגבר. כשאוננה לו קשורה וחסומת פה ניסתה ליצור איתו קשר עין. יד יציבה תפסה בקוקו שלה ומשכה את הפנים למעלה. מעניין מה היא ניסתה לומר לי, חשבתי בזמן שהחזקתי את הפרצוף המתוק הזה מהשיער כדי למקד אותה בעבודה על הזין שלי. מה היא ניסתה לומר במבט הדומע והמטורף מחרמנות שלה? לבקש שאגמור? לשמוע כמה השדיים שלה מדהימים? לשמוע כמה הצייתנות שלה מדהימה כשהיא כורעת כאן ומוחצת בעדינות את הזין שלי כשחלק מהכחולים-סגולים שהשאירה בה המלכה שלה בשן הקודם עוד לא לגמרי החלימו? לבקש שאוריד את המסקינגטייפ ואדחוף לה את הזין המבריק משמן אל תוך הפה המושתק שלה?

השדיים עלו וירדו והציפו והטביעו את הזין הקשה שלי ולא היה לי אכפת מאף אחת מהשאלות האלה עכשיו. היה לי אכפת רק מהשפחה המשומנת הזאת וממה שהגוף המהמם והכואב שלה עושה. סובבתי פטמה ומשכתי שיער והיא הגבירה את הקצב. סובבתי את הפטמה השנייה והיא כבר נעה כל כולה נגדי בראש מוטה למעלה ונשימות כבדות. בבת אחת נעמדתי מולה מבריק כולי עם הזין ביד. שתי משיכות הספיקו כדי שחוטים של זרע יכסו את השדיים המורמים והבוהקים שלה, את הצוואר, את המסקינגטייפ.