לפני כחצי שנה. יום שני, 8 בדצמבר 2025 בשעה 15:35
היום התחיל החלק המעשי בשלב זה של הקורס (יש כמה,לא נכנס לזה)
פתחתי את היום שלי בשעה 02:30,קמתי,התארגנתי,יצאתי לעבודה,כן כן,ב03:00 בלילה
אחרי שסיימתי את העבודה שלי,בשעות אחר הצהריים קפצתי לאכול, להחליף בגדים (באוטו כן? לא בבית) ונסעתי ישירות לתחנה להתחלת הקורס,סיימנו בשעה 22:00 אחרי תרגולים ושיעורים וחזרתי הביתה אחרי נסיעה קצרה
כן,סיימתי יום אחרי 20 שעות רצופות, עכשיו אלך לישון קצת כי מחר אני קם ב04:30 ומתחיל יום חדש
עכשיו מה מצחיק? אני ממש שמח שזה ככה,מוזר נכון? אבל מה שחשוב בעיניי שזה בונה חוסן מנטלי להתמודד עם אתגרים,או במקרה שלי,מחזק חוסן מנטלי קיים

