אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

TasteOfTrouble​(שולט)חשבון מאומת

צרות זה טעים

לפני כחצי שנה. יום שני, 8 בדצמבר 2025 בשעה 15:35

היום התחיל החלק המעשי בשלב זה של הקורס (יש כמה,לא נכנס לזה) 

פתחתי את היום שלי בשעה 02:30,קמתי,התארגנתי,יצאתי לעבודה,כן כן,ב03:00 בלילה 

אחרי שסיימתי את העבודה שלי,בשעות אחר הצהריים קפצתי לאכול, להחליף בגדים (באוטו כן? לא בבית) ונסעתי ישירות לתחנה להתחלת הקורס,סיימנו בשעה 22:00 אחרי תרגולים ושיעורים וחזרתי הביתה אחרי נסיעה קצרה 

כן,סיימתי יום אחרי 20 שעות רצופות, עכשיו אלך לישון קצת כי מחר אני קם ב04:30 ומתחיל יום חדש

 

עכשיו מה מצחיק? אני ממש שמח שזה ככה,מוזר נכון? אבל מה שחשוב בעיניי שזה בונה חוסן מנטלי להתמודד עם אתגרים,או במקרה שלי,מחזק חוסן מנטלי קיים

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י