יא עם של קקות! לפני כחצי שנה. יום רביעי, 17 בדצמבר 2025 בשעה 13:03 שומעים רגע? אני זונת צומי ואני גם ככה בדיכאון אהבתם את הפוסט? תפרגנו בלייקים לפחות יא עם של קקות