לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

TasteOfTrouble​(שולט)חשבון מאומת

צרות זה טעים

לפני חמישה חודשים. יום שבת, 10 בינואר 2026 בשעה 12:42

בטעות שברתי ספל שאמא שלי מאוד אוהבת... קורה 

הזמנתי לה אחד חדש,למרות שהיא אמרה לי שלא הייתי צריך כי אותי חינכו לקחת אחריות על תקלות שקורות לי

 

זה משהו שמצופה מעל אחד לדעתי,אז למה זה נהיה נורמלי לא לקחת אחריות?

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י