בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

TasteOfTrouble​(שולט)חשבון מאומת

צרות זה טעים

לפני חודש. יום רביעי, 13 במאי 2026 בשעה 14:18

אם יש גיל שבו מתחילים להשלים עם מוות של אנשים בגילך

איזה רגע שבו זה נהיה פתאום הגיוני כי כרגע זה פשוט לא,הרי איך בן אדם בגיל שלי יכול למות? זה לא הגיוני! אני פאקינג ילד עדיין! רק אתמול עשיתי בגרויות!

 

אני עוד רגע בן 27

היום נודע לי שבן זוגה של מישהי שאני מכיר מת

הם התכוונו להתחתן,להביא ילדים לעולם,לבנות בית,היו להם תוכניות וחיים שפשוט ברגע אחד,שנייה אחת נגמרו,והכאב המטורף הזה שאני רואה שוב ושוב כבר 3 שנים משאיר לי עוד שריטה על הלב 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י