לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

TasteOfTrouble​(שולט)חשבון מאומת

צרות זה טעים

לפני 8 ימים. יום שבת, 13 ביוני 2026 בשעה 16:37

הצלתי חיים 

לא בתור חובש במד''א אפילו,לא קיבלתי על זה קריאה ככונן או בתור צוות אמבולנס 

פשוט הייתי בעבודה ובן אדם נכנס להתקף פרכוסים ובמקרה אני מצאתי אותו וניהלתי את האירוע 

 

איזה מזל שהייתי שם כי אם הייתי עובר שם דקה לפני ולא הייתי תופס את זה מי יודע מה היה קורה

מטורף איך הכל משתנה ברגע אחד אה


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י