לפני 7 ימים. יום ראשון, 14 ביוני 2026 בשעה 15:27
אני שונא שאנשים בוכים שקשה להם בלי להתמודד עם הקשיים שלהם
פאקינג אנשים מוותרים בשניה הראשונה שקצת קשה,קצת מורכב,הגלים טיפה מתחזקים להם והם בורחים במקום להתמודד עם זה ואז בוכים שהם לא מצליחים
תעשו עם עצמכם משהו

